Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on vissiin aivoissa jotain vaurioita

Vierailija
17.09.2019 |

Joskus on niin sanottu, kun olen ollut päänkuvauksessa. En tiedä, johtuuko ne siitä kun ensimmäinen mieheni hakkasi useasti ja olin tajuttomanakin vai voiko ne tuollaisista johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruhjeita. Vähän kuin mustelmia, mutta koska aivot ovat niin herkkää kudosta, niin vauriot ovat pysyviä, ja näkyvät tomografiakuvissa.

Vierailija
2/4 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tajuttomuuteen johtava isku aiheuttaa vaurioita aivoihin. Näin ollen vauriot todennäköisesti ovat peräisin noista lyönneistä. Sinut pitäisi tutkia tarkemmin ja selvittää miten nuo vauriot vaikuttavat muisti- ja oppimistoimintoihisi sekä toimintakykyysi. Koskas nuo lyönnit ovat tapahtuneet? Onko niistä tehty rikosilmoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tajuttomuuteen johtava isku aiheuttaa vaurioita aivoihin. Näin ollen vauriot todennäköisesti ovat peräisin noista lyönneistä. Sinut pitäisi tutkia tarkemmin ja selvittää miten nuo vauriot vaikuttavat muisti- ja oppimistoimintoihisi sekä toimintakykyysi. Koskas nuo lyönnit ovat tapahtuneet? Onko niistä tehty rikosilmoitus?

Mulla on ollut oppimisvaikeuksia lapsesta saakka jo ennen noita lyöntejä. En tehnyt rikosilmoitusta ja noista on jo aikaa yli 20v.

Vierailija
4/4 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ruhjeita. Vähän kuin mustelmia, mutta koska aivot ovat niin herkkää kudosta, niin vauriot ovat pysyviä, ja näkyvät tomografiakuvissa.

Miten nuo ruhjeet voi vaikuttaa elämään?