Maajussille morsianta kun katsoo niin ymmärtää että miehet valitsevat lähinnä vain kauniit naiset. Kauniimmille naisille he sanovat että ovat ihastuneita, muut jäävät jalkoihin.
Tämä ei nyt varmaan ole mikään newsflash, mutta asia on niin huvittavan ilmiselvä eikä sitä kannata kieltää.
Tässä maailmassa kuljetaan ulkonäkö edellä. Elämän fakta.
Kommentit (47)
Jotenkin klisee. Itse miehenä valitsisin persoonallisimman ja kypsimmän, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Jos siis saisin valita tällaisessa tilanteessa.
Kuka siellä pyysi suudella ja kävi iholle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen noista erään, ja hän on aivan kamala luonteeltaan, mutta vaatii naiselta ainakin Miss Suomen ulkonäköä ja kotona raatamista kotiorjana ja miehen tyydyttäjänä 24/7. Ei siis ihme, etteivät suhteet ole kestäneet, vaikka hän on nuori ja varakas.
Jokainen noista kolmesta voi olla tuollainen.
Luulen, että partamies...
Vierailija kirjoitti:
Se millä oli jättimäinen parta, nimeä en tiedä. Gimli LOTRista tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on, että pyrkii löytämään mahdollisimman viehättävän kumppanin?
Niin, kumma kun ei naisia häiritse se että itse ovat kaksin verroin kauheampia. Ei tarvitse kun mennä baariin pe-la katsomaan meininkiä niin huomaa että illan aikana tavis-tiinat torjuu 3-10 tavis-timppaa. Ja tinderi on 100x pahempi.
No kuka se kamala tyyppi nyt sitten on?
Ja mä luulin, että se partamies olisi just esimerkki siitä miten mies etsii luonnetta, ei ulkonäköä..... Miten väärässä olinkaan!
Ei aina niinkään. Kerran yhdessä bachelortyyppisessä sarjassa porukan ylivoimaisesti kaunein nainen putosi pois ensimmäisenä. Oli tosi yllätys, kun olin jo ehtinyt ajatella että tuon se mies tietysti valitsee...
https://www.is.fi/viihde/art-2000006241206.html
Yök luin just tuosta Joukosta, mutta arvasin tuon oleva tuollainen henkilö kun hänet näin ekaa kertaa!
Toivottavasti nuo naiset kaikki juoksee ja kovaa
Mieluummin kaunis nainen nalkuttaa ku ruma.
Kaunista jaksaa kattoo ja pamputtaa kauemmin.
Fakta on faktaa, ulkonäkö merkitsee miehille PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Jouko ei ainakaan valinnut. Pisti kotiin kukkakauppiaan, joka oli ikäisekseen kaunis.
Ihan kaunis kyllä, mutta aivan ikäisensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalo ;) :D
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin klisee. Itse miehenä valitsisin persoonallisimman ja kypsimmän, ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Jos siis saisin valita tällaisessa tilanteessa.
Voi höpön höpön. Siellä ollaan valitsemassa kumppania mahdolliseen parisuhteeseen, ei pelkästään hyvää tyyppiä ja ystävää. Seksuaalinen vetovoima nyt sattuu riippumaan vahvasti myös ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Nii kun tässä harvinaisessa tapauksess mies saa valita. Kun kyseessä on TV-ohjelma, ei elämä. Yleensä valitsevat naiset. Valinnan kohde on alfauros, kaikilla sama.
Miehet tekevät oikeassakin elämässä yleensä ne aloitteet. Aloitteita ei tehdä tasapuolisesti kaikille naisille, paitsi jos on joku epätoivoinen neitsyt-Jorma, joka haluaa maksimoida mahdollisuutensa sukupuolisen kanssakäymisen harrastamiseen. Se rumin saa lähinnä valita sen neitsyt-Jorman ja oman kätensä välillä, onhan sekin valintatilanne toki. Monet valitsevat oman kätensä mieluummin, mikä ei tarkoita sitä, että he erityisesti tavoittelisivat alfauroksia toisin, kuin eräät idiootit kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina niinkään. Kerran yhdessä bachelortyyppisessä sarjassa porukan ylivoimaisesti kaunein nainen putosi pois ensimmäisenä. Oli tosi yllätys, kun olin jo ehtinyt ajatella että tuon se mies tietysti valitsee...
Niin, se nainen oli SUN mielestä ylivoimaisesti kaunein, ei ehkä bachelorin mielestä. Eikä ne miehetkään (aina) siitä ulkonäöstä niin sokaistu että ketä vaan b.imboa tai b.itchiä jaksaisivat sen takia.
Siksihän ne suhteet epäonnistuvat.
Joukolla on periaatteet, joista pitää kiinni. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalo ;) :D
Minulla tuosta ei tule Ville Haapasalo tule mieleen.
Haapasalo oli nuorena hyvännäköinen.
Jokainen noista kolmesta voi olla tuollainen.