Puhelinmyyjien vertaistukiryhmä!
Tsempataan täällä toisiamme. Miten te muut kestätte ne jatkuvat luurin korvaan lyömiset ja kettuilut tai sen ettei tule kauppaa.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (49)
Mä päätin, että jatkossa lyön kaikille puhelinmyyjille vain suoraan luurin korvaan ja laitan estolistalle. Minusta koko puhelinmyynti tulisi kieltää lailla, joten en ikinä, koskaan, milloinkaan osta keneltäkään mitään puhelimitse.
Ei mitään henkilökohtaista, mutta kyllä, mieluummin maksan verorahoillani puhelinmyyjien työttömyyskorvaukset, kun palkitsisin teitä häiriköinnistänne.
Luojan kiitos suurin osa suomalaisista on ihan tolkun väkeä. Ei niitä asiattomia nyt niin paljoa tule vastaan vaikka soittelee monta tuntia päivässä. Paras kannustin on asiakkaat joilla on jo tuotteita, kun alkavat vuolaasti kehua niitä. Kehtaa soitella seuraavallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Korkeasti arvostettu puhelinmyyjä.
Tarkoituksenani on maksimoida ajankäyttösi ja minimoida tuloksesi ja näin tehdä työstäsi mahdollisimman kannattamatonta sekä sinulle että työnantajallesi.
Siksi jätän puhelimen auki.
Vihaan ja halveksin puhelinmyyjiä. Ennen siunattua! telemarkkinointikiektoa nää raatokärpäset saattoi soitella kerran tunnissa. Viimeinen ä m m ä, joka siis soitti vielä kiellon jälkeen kehtasi vielä itse huutaa ja vittuilla tyyliin 'onks sulla muka tollanen päivä? Annas kun kerron omastani..' ennenkuin sai luurin korvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.
Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.
Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.
Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.
Tarkoituksenani on maksimoida ajankäyttösi ja minimoida tuloksesi ja näin tehdä työstäsi mahdollisimman kannattamatonta sekä sinulle että työnantajallesi.
Teet itseasiassa minulle palveluksen. Puheluiden pituutta seurataan ja tarvitsen useita pitkiä puheluita. Jättämällä luurin pöydälle saan kertoa myyntipuheeni rauhassa ja saan pitkän puhelun. Nöyrimmät kiitokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet itseasiassa minulle palveluksen. Puheluiden pituutta seurataan ja tarvitsen useita pitkiä puheluita. Jättämällä luurin pöydälle saan kertoa myyntipuheeni rauhassa ja saan pitkän puhelun. Nöyrimmät kiitokset.
Entisenä puhelinmyyjänä muistan, että sait palkan sillä perusteella kuinka monta sait myytyä. Puheluiden pituudella ei väliä. Minulle oli puhelinmyyjänä parempaa, että asiakkaat kertoivat mahdollisimman nopeasti jos todellakaan eivät aikoneet ostaa, sen sijaan että puhelu kestäisi ja kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä puhelinmyyjänä muistan, että sait palkan sillä perusteella kuinka monta sait myytyä. Puheluiden pituudella ei väliä. Minulle oli puhelinmyyjänä parempaa, että asiakkaat kertoivat mahdollisimman nopeasti jos todellakaan eivät aikoneet ostaa, sen sijaan että puhelu kestäisi ja kestäisi.
Nykyään toimintaa seurataan tarkemmin. Pitää olla tietty määrä puheaikaa ja tietenkin myös kauppoja. Monessa firmassa provikat ovat huonontuneet tai kriteerit niiden saamiseksi ovat todella kovat joten moni puhelinmyyjä työskentelee peruspalkan/takuupalkan varassa.
Mikä vtun Wattenfall?