Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjien vertaistukiryhmä!

Vierailija
16.09.2019 |

Tsempataan täällä toisiamme. Miten te muut kestätte ne jatkuvat luurin korvaan lyömiset ja kettuilut tai sen ettei tule kauppaa.
Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.

Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.

Ei ole tarkoitus haukkua vaan antaa taustaa sille, miksi teille tietyllä tavalla vastataan. Jotta ymmärrätte ettei puhelinmyynti ole tukityöpaikka vaan ihan hankala homma.

Kai me nyt se tiedetään ettei meistä pidetä, mutta ei ole asiallista kyllä jätää esim. puhelinta pöydälle auki ja "asiakas" lähtee sitten tekemään jotain omiaan. Siinä säästyy kaikkien aika kun sanoo reilusti vaan että EI. Meidän firmassa uskotaan ja sitten merkataan, että ei tilaa.

Onko helppoa soittaa tuntemattomalle ihmiselle myydäkseen jotain? Onko helppoa sanoa suoraan ei, kun tuntematon soittaa ja yrittää myydä jotain? Yritä nähdä molemmat puolet ja pysyä rauhallisena.

Pysyn aina rauhallisena asiakkaaalle vaikka tulisi veetuilua. Tämä on edelleenkin puhelinmyyjien vertaistuki lanka. 

Vertaistuki on sana asioille, jotka ovat yllättäviä ja traagisia elämän koettelemuksia tyyliin omaisen kuolema. On aika rivoa, että täällä perustetaan vertaistukiketju työlle, jonka jokainen on ottanut vapaaehtoisesti vastaan. Hiukka paha sanojen inflaatio.

Vertaistuki on järjestelmällistä tukitoimintaa kahden ihmisen välillä tai ryhmässä. Vertaistukeen osallistuvat ovat tasavertaisia keskenään ja toimivat yleensä sekä tukijoina että tuettavina. Vertaistuki perustuu samankaltaisten elämänkokemuksien ja elämänvaiheiden läpieläneiden ihmisten keskinäiseen tasa-arvoisuuteen, keskinäiseen solidaarisuuteen, kuulluksi ja ymmärretyksi tulemiseen sekä kohtaamiseen ja keskinäiseen tukeen.

Wikipedia

Vierailija
22/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kuseta yhtään ketään. Sellainen tuote kyseessä. Firmassamme ei saa tuputtaa väkisin. Se on kielettyä. Minkäänlaista huonoa käytöstä ei sallita, enkä sellaista suostuis tekeenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helppoa myydä vanhukselle, joka selvästi on sekaisin kun seinäkeilo, mutta innoissaan tilailemassa kaikkea jonnin joutavaa kunhan saa juttuseuraa?

Vierailija
24/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko helppoa myydä vanhukselle, joka selvästi on sekaisin kun seinäkeilo, mutta innoissaan tilailemassa kaikkea jonnin joutavaa kunhan saa juttuseuraa?

Perusta oma lankasi. Tämän on kaapannut puhelinmyyjät! Niin ja en tekis sellaistakaan.

Vierailija
25/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se varmaan helppoa mutta me ei saada myydä yli 75-vuotiaille tai jos on pienikin epäilys että nyt ei ole kaikki kondiksessa. Laadunvalvonta kuuntelee kaikki puhelut joihin on tehty kauppa. T. Se joka on ollut alalla 10 v

Vierailija
26/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se varmaan helppoa mutta me ei saada myydä yli 75-vuotiaille tai jos on pienikin epäilys että nyt ei ole kaikki kondiksessa. Laadunvalvonta kuuntelee kaikki puhelut joihin on tehty kauppa. T. Se joka on ollut alalla 10 v

Jep, puhelut kuunnellaan ja ohjeistetaan kokoajan. Meillä ainakin noudatetaan lakia. Ei olis meidän "firman" edun mukaista, että tulis huono maine.

Vierailija
27/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaakapa myyjät onko parempi, että hylkää puhelunne vai, että vastaan ei kiitos?  Merkaatteko jonnekin että vastasin ja sanoin ei kiitos?

Vierailija
28/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kuseta yhtään ketään. Sellainen tuote kyseessä. Firmassamme ei saa tuputtaa väkisin. Se on kielettyä. Minkäänlaista huonoa käytöstä ei sallita, enkä sellaista suostuis tekeenkään.

Mutta onhan se tuputusta, jos olet myymässä ihmiselle jotain tuotetta puhelimitse. Ihminen, joka oikeasti jotain tuotetta tarvitsee, menee ihan kauppaan ostamaan sen tai tilaa netistä. Ihminen ei ole tyhmä.

Vierailija
29/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaakapa myyjät onko parempi, että hylkää puhelunne vai, että vastaan ei kiitos?  Merkaatteko jonnekin että vastasin ja sanoin ei kiitos?

Mun mielipide on, että sanoo vaan nopeesti ei kiitos johon minä sanon, että kiitos ajastasi hyvää päivän jatkoa. Sitten merkkaan sinut ei tilaa osastoon.

Vierailija
30/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan varaa ole myötätunnon vuoksi ottaa vastaan teidän diilejä. Sori tyypit. Ne rahat tarvitaan muualle, enkä muutenkaan halua asioita joita en oikeasti halua.

Tää oli vaan puhelinmyyjien vertaistuki lanka. Meidän haukkumisia on ihan tarpeeksi. Menkää tekeen oma lankanne.

Teidän häiriköinnistä on myös enemmistö saanut ihan tarpeekseen. Menkää etsimään vaikka oikeita töitä

Vierailija
31/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän häiriköinnistä on myös enemmistö saanut ihan tarpeekseen. Menkää etsimään vaikka oikeita töitä

Monet opiskelijoita, tekevät jotta raha riittäisi ruokaan tai kakkostyönä varsinaisen työn lisäksi. Jos on saanut tarpeekseen, hankkii telemarkkinointikiellon liittymäänsä.

Vierailija
32/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt puhelinmyyntiä enkä muutakaan myyntiä. Toimin teknisenä tuoteasiantuntijana eräällä toimialalla. Seuraan läheltä F2F B2B myyjiä, joiden tiimikaveri olen. Uskon, että kun on puhelinmyynti-prässin käynyt läpi, niin uskaltaa myydä ihan mitä vaan. Varmaan hyvä koulu. Ei toki sovi kaikille.

Itse olen kyllä joskus tilannutkin jonkun lehden puhelinmyyjältä, jos on ollut hyvä tarjous. Yleensä vastaan: ”nyt ei ole minulla tarvetta lehdille eikä kirjoille. Toivotan sinulle oikein hyvää päivänjatkoa. HEI HEI” oikein iloisella äänellä. Ajattelen, että myyjä pääsee eteenpäin seuraavaan asiakkaaseen, kun ei jäädä jaarittelemaan.

Vierailija
33/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotka tekee sillä leipänsä pidempään, siinä teille sissejä. Kuuntelevat vuodesta toiseen kaikkea sitä mitä ihmisten päähän pälkähtää sanoa puhelinmyyjälle.

Vierailija
34/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt 10 vuotta ja nykyään hyvin harvoin tulee kettuilua tai luuria korvaan. Eikä ne ole koskaan haitanneet. Mikäli haittaa tai niitä ei kestä, niin kannattaa miettiä jotain muuta työtä.

Moni tekee tätä työtä pakosta, koska ei saa muuta työtä. Ei se uuden työn miettiminen paljon auta.

Vierailija
35/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti laiskin kohtaamani puhelinmyyjä ikinä viime viikolla!

Hän soitti sähkösopparin nimissä ja kysyi, mistä ostamme tällä hetkellä sähköä. Kun kerroin, hän kysyi että paljonko kwh maksaa. Sanoin ettei aavistustakaan, ei ole nyt tietoja tässä lähettyvillä. "Ai no mut oisko sulla sit jotain laskua, josta näkis?" Eipä ollut. Hetken yritti vielä jotain säätää ja sitten luovutti. :D

Eikös myyjillä ollut ennen ihan selkeät taulukot koskien perushintoja ym.? Laiskaksi on mennyt touhu, jos asiakkaan pitää itse alkaa kaivelemaan tietoja!

Vierailija
36/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka lanka

Vierailija
37/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntihäiriköt vankilaan!  Tai lopettakaa se s ... tanan soittelu.

Vierailija
38/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjät ei nykyään enää tuputa väkisin, jos sanoo ei kiitos. Vakuutusmyyjät sun muut vastaavat sen sijaan eivät millään ymmärrä sanaa EI. Puhelingallupit on ihanjees, niihin vastaankin.

Vierailija
39/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtimyyjät ei nykyään enää tuputa väkisin, jos sanoo ei kiitos. Vakuutusmyyjät sun muut vastaavat sen sijaan eivät millään ymmärrä sanaa EI. Puhelingallupit on ihanjees, niihin vastaankin.

Sähkönmyyjät ainakin alkavat jankata, että nyt on kuitenkin niin halpaa, että eikös laiteta. Ei! Kiitos!

Mutta kun blaa blaa.

Vierailija
40/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkönmyyjät ainakin alkavat jankata, että nyt on kuitenkin niin halpaa, että eikös laiteta. Ei! Kiitos!

Mutta kun blaa blaa.

Jep. Wattenfallin myyjä oli ihan uskomaton jankuttaja. Ja Fortumilta soitettiin, vaikka minulla oli jo heidän kanssaan sopimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi