Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian läpinäkyvä ja epälooginen 0/5, nuoret naiset eivät joukolla himoitse setämiehiä, olivat kuinka pitkiä ja parrakkaita tahansa. Nyt hus hus ylilaudalle minne kuulutkin.

N25

Minua himoitsee. Olen menossa viikonloppuna tapamaan 26 vuotiasta kiisberiä, ja ihan hänen pyynnöstään vielä. Enkä ole edes pitkä enkä tumma.

M/39

Vierailija
142/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Eivät varmasti HIMOITSE, nuo himot ovat ihan mielikuvituksesi tuotetta.

>N25

Miksi valehtelet ikäsi, keski-ikäinen nainen? Nuoret naiset kuolaavat jatkuvasti itseään vanhempia KOMEITA miehiä, tämä on fakta vaikka se ei rupsahduksen kokeneille naisille vain mene perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta kaikki vähänkään hyvännäköiset poikaystäväni ovat olleet hyvinkin tietoisia omasta komeudestaan ja käyttäneet aikaa ja vaivaa kroppansa pitämiseen kunnossa ja hyvännäköisten vaatteiden ostoon. Miehesi on siis umpikuuro ja-sokea, jos ei ymmärrä olevansa poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Laitoin muuten jokaiseen nättiin poikaan välit poikki jossain vaiheessa, sillä se omahyväisyys alkoi ottamaan päähän. Nyt olen suhteessa tavallisen näköisen kundin kanssa, joka keskittyy ihan muihin kuin ulkonäköasioihin.

Se tässä miehessä juuri viehättääkin, kun hän ei ole itseriittoinen eikä jostain syystä ole tajunnut komeuttaan. Hän ei mitenkään nauti itsensä peilaamisesta eikä ostele innoissaan vaatteita.

Ap

Vierailija
144/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kenenkään mieltä voi kontrolloida. Jos joku fantasioi äijästäsi, niin mitään sä et asialle voi. Etkä myöskään kontrolloida kenenkään katseita. Voi yhy-yy taas.

Vierailija
145/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan näköjään kaikki viehättäviä, joita kaikki kuolaa. Mä pistän vieläkin paremmaksi, lällislää. Mä olen 37-vuotias yläkoulun ope ja oppilaat kuolaa mua :D

Vierailija
146/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, se ukkos tulee olemaan ihan hiton ihmeissään jos bongaa sut postailemasta koko päivän AV:lle aiheesta sun ukkos. Se psitää sut vielä pihalle ja sit oot täällä itkemässä kuin narsisti käytti sua kuin rukkasta ja sit heitti kylmästi pois.

Ai niin, mut täähän oliki provo.

Vierailija
147/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat usein syyttäneet minua niiden miesten vokottelemisesta. Jo pelkkä moikkaaminen tulkitaan iskuyritykseksi. Tässä ei ole taustalla mitään muuta, kuin naisen oma surkea itsetunto, joka on rakentunut kokonaan mieheltä saadun huomion ympärille. Miehetkin ovat usein niitä kaljamahaisia harvahampaita, joita kukaan ei yrittäisi iskeä.

Vierailija
148/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..

Ap

Siis mitä mä just luin?

Ettäkö sieltä tulee miestennielijä nainen ja sun raukka parka miehesi ei pysty mitään tekemään vaan pettämään on lähdettävä.

Nooot.

Vierailija
149/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn miehellä on salaisia kohtaamisia usein juuri lounastunnin aikana.

Vierailija
150/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä suotta vaivaa ajatuksiasi muista naisista ja heidän katseista. Pilaat sillä vaan elämänlaatusi ja suhteesi

Vierailija
151/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte nuoria vielä, tottakai nuoremmat kuolaa :) Ole ylpeä vain, niin minäkin olen, ja kiva vaan jos muutkin kuolaavat! Ei ole keltään pois.

Kohta 50v

Vierailija
152/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt vastaavia. Olimme juuri komean mieheni kanssa juhlissa ja siinä illan edetessä eräs selvästi ulkonäkönsä tiedostava nainen typpautui seuraamme, haki miehiä miellyttäviä keskustelunaiheita ja tokaisi sitten että mieni on hyvännäköinen.

Minusta ja oletettavasti myös mieheni mielestä ko.nainen oli vain huonokäytöksinen ja huomionhakuinen.

Vierailija
153/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Vierailija
154/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä varmaan tarttuu vesikauhu naisiin. 

Vierailija
155/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot. Tapasin kerran komean miehen. Ajattelin että on komea. 

Suhteen loppuvaiheessa ajoi sattumalta partansa pois lomalla ja mulla lopahti kaikki tunteet siihen lärviin. '-Ajoi partansa vieläpä mun toiveesta huvikseen. Se oli virhe. 

En vaan toennut koskaan siitä muutoksesta. Oli totaalinen turn off. 

Heikko leuka jne. 

Mun mielestä parta on huiputusta. Ja nykyään en näe parrassa yhtään mitään katseltavaa. 

Se on tosiaankin naamari. 

Sori kaikille partanaamoille, jos loukkasin, mut tälläinen tapahtui minulle.

Jotenkin jännä ajatella että parralla on ollut noin suuri merkitys. Ehkä suhde ei muutenkaan enää tuossa vaiheessa ole ollut kovin vakaassa tilassa? Jos olisin ihastunut (ehkä olenkin) mieheen jolla on suht massiivinen parta, en usko että parran pois ajaminen vaikuttaisi fiiliksiin. Tai mistä sitä tietää mutta vaikea kuvitella että näin kävisi. Se parta on kuitenkin aika pieni osa kokonaisuutta.

Kyllähän se parran ajo muuttaa naamaa tosi paljon. 

Vähän sama kuin hiusten leikkuu kaljuksi tai äkillinen kaljuuntuminen. Parta muuttaa vaan enemmän. Parran alle saa vaikka millaisen leuan piiloon ja jos leuka ei miellytä ilman partaa, niin se on siellä edelleen ja ei lähde pois mielestä. 

Vaikea sitä on sitten rakastaa, kun ei enää pidä naamasta.

Vierailija
156/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

päät ja naamaripäät kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sellaista kalastajan turpaa. 

Partahan on eräänlainen naamari. 

Kaikki partanaamaiset näyttää samalta.

Minusta kasvot on mielenkiintoiset, mutta tyyliin parta, aurinkolaist ja lippalakki tai lakki on naamariasuste.

Ei siinä pääse persoona näkyviin. 

Ehkä ne katsoo että onko toi joku tuttu, kun nykyään kaikilla miehillä on tuollainen naamari päässään. 

Vaikea niitä on erottaa toisistaan.

Mullakin tulee mieleen naamari tai rikollinen, joka aikoo ajaa partansa ja hiuksensa rikoksen jälkeen. Parrakkaat yleensä peittelee jotain, ehkä heikkoa leukaa tai tyhmää suuta tms?

Vierailija
157/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..

Ap

Eivät varmasti HIMOITSE, nuo himot ovat ihan mielikuvituksesi tuotetta.

N25

Komppaan, eivät himoitse. Sulla on ap joku sisäinen ongelma. Miehet ehkä kiinnostuu nuoremmista, mutta naiset oman ikäisistään myös ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Jos joku parikymppinen on vahingossa katsonut miestäsi, niin sama parikymppinen on vahingossa katsonut myös sua, samalla kadulla kävelevää vanhaa mummoa, pikkulasta ja koiraa. t. n23

Vierailija
158/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla aivan rauhassa. Naiset eivät koskaan tee aloitetta.

Vierailija
159/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot. Tapasin kerran komean miehen. Ajattelin että on komea. 

Suhteen loppuvaiheessa ajoi sattumalta partansa pois lomalla ja mulla lopahti kaikki tunteet siihen lärviin. '-Ajoi partansa vieläpä mun toiveesta huvikseen. Se oli virhe. 

En vaan toennut koskaan siitä muutoksesta. Oli totaalinen turn off. 

Heikko leuka jne. 

Mun mielestä parta on huiputusta. Ja nykyään en näe parrassa yhtään mitään katseltavaa. 

Se on tosiaankin naamari. 

Sori kaikille partanaamoille, jos loukkasin, mut tälläinen tapahtui minulle.

Jotenkin jännä ajatella että parralla on ollut noin suuri merkitys. Ehkä suhde ei muutenkaan enää tuossa vaiheessa ole ollut kovin vakaassa tilassa? Jos olisin ihastunut (ehkä olenkin) mieheen jolla on suht massiivinen parta, en usko että parran pois ajaminen vaikuttaisi fiiliksiin. Tai mistä sitä tietää mutta vaikea kuvitella että näin kävisi. Se parta on kuitenkin aika pieni osa kokonaisuutta.

Kyllähän se parran ajo muuttaa naamaa tosi paljon. 

Vähän sama kuin hiusten leikkuu kaljuksi tai äkillinen kaljuuntuminen. Parta muuttaa vaan enemmän. Parran alle saa vaikka millaisen leuan piiloon ja jos leuka ei miellytä ilman partaa, niin se on siellä edelleen ja ei lähde pois mielestä. 

Vaikea sitä on sitten rakastaa, kun ei enää pidä naamasta.

Siis joo, muuttaahan se. En kuitenkaan usko, että parran ajaminen tai jokin muu vastaava muutos ulkonäössä voisi vaikuttaa kovin suuresti tunteisiin. Rakkaudessa on kyse vähän muustakin kuin ulkonäöstä.

Vierailija
160/167 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päät ja naamaripäät kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sellaista kalastajan turpaa. 

Partahan on eräänlainen naamari. 

Kaikki partanaamaiset näyttää samalta.

Minusta kasvot on mielenkiintoiset, mutta tyyliin parta, aurinkolaist ja lippalakki tai lakki on naamariasuste.

Ei siinä pääse persoona näkyviin. 

Ehkä ne katsoo että onko toi joku tuttu, kun nykyään kaikilla miehillä on tuollainen naamari päässään. 

Vaikea niitä on erottaa toisistaan.

Mullakin tulee mieleen naamari tai rikollinen, joka aikoo ajaa partansa ja hiuksensa rikoksen jälkeen. Parrakkaat yleensä peittelee jotain, ehkä heikkoa leukaa tai tyhmää suuta tms?

Mielenkiintoista miten erilaisia mielikuvia parta herättää. Itselleni rikollisuus tai jonkin peittely ei tosiaan tule ensimmäisenä mieleen. Nuo mielikuvat heräävät vasta henkilön käytöksestä, mutta parta itsessään ei niitä herätä.