Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut naiset kuolaavat miestäni

Vierailija
16.09.2019 |

Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.

Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.

Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, tottakai ne nuoret ja kauniit naiset katsoo sen ukkosi perään. Ketkäs muut...

Vierailija
2/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan testaa omaa viehätysvoimaansa juurikin varattuihin miehiin, eikä tarvitse olla edes komea, riittää, että on kelvannut jollekin naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Hän ei mahda sille mitään eikä varmaan monet katsojatkaan käytökselleen :)

Se miten päässäsi asian käsittelet on tärkeintä. Voisit vaikka ajatella että mukavaa kun mieheni on tuollainen silmäkarkki. Siitä on viatonta iloa kanssa ihmisillekin.

Vierailija
4/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on raskasta, kun on kaunis oma vaimo ja lisäksi kuolaavia naisia hyrräämässä ympärillä, kun on puolijulkinen työ. Aina on katseiden kohteina. Olen oppinut arvostamaan kauniin vaimoni luonnetta ja sitä miten rakastankaan häntä. Saan olla onnellinen, että suhde on kestänyt.

Monet ikäiseni lähes 50 v miehet ovat jo niin rapakuntoisia, että tässä erottuu väkisinkin joukosta yhä enemmän. Minua saa katsoa, mutta ei koskea. Olen tullut varovaiseksi. Viihdyn parhaiten vaimoni seurassa. Korostan aina, että  miten hyvin minulla menee vaimoni kanssa ja muuta seuraa en kaipaa.

Auttoiko tämä?

Vierailija
5/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että on oikeasti nuori brädpitti.

Miehetkö ei sitten katsele niitä nuoria meganfoxeja?

Pata kattilaa soimaa. Katsominen ei ole sama asia kuin pettäminen.

Vierailija
6/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas kauan pysynyt parransänki kun jo parikin vuotta.

Vierailija
7/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vaan alkanut vanhentumaan ja reagoit noin. Ei miehesi ole sen kuumempi kuin ennenkään. Toinen vaihtoehto on, että olet sairastumassa mustasukkaisuuteen. Oire jostain henkisestä.

Vierailija
8/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs tuolle mahtaa? Et sinä sille mitään voi.

Vierailija
9/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten flirttaa, tuijottaa tai edes juttelee komean/kauniin kanssa, se ei ole "pettämistä".

Itse katselen hyvännäköisiä miehiä koska tulen siitä hyvälle tuulelle. En silti petä.

Vierailija
10/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvä ja epälooginen 0/5, nuoret naiset eivät joukolla himoitse setämiehiä, olivat kuinka pitkiä ja parrakkaita tahansa. Nyt hus hus ylilaudalle minne kuulutkin.

N25

Vierailija
11/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin miehen kanssa, joka herätti naisissa ja miehissä voimakkaita reaktioita. Jotkut naiset oikeasti tuijottivat ja kuolasivat häntä estottomasti, vaikka mies olisi voinut olla heidän isä tai isoisä. Minusta se oli vaan hienoa. Etenkin, kun mies oli keskittynyt vain minuun siitä huolimatta, että kaikki tuijottivat.

Vierailija
12/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut ap?

Vierailija
13/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö

Vierailija
14/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä miehiä joiden perään kuolataan kun minä olen viimeksi nähnyt miehen jonka laitoin merkille noin 4 vuotta sitten ja silloinkin se oli sellainen parimetrinen Jason Momoa tyylinen ilmestys. Minä en sen jälkeen ole nähnyt miehiä lainkaan, ihan kuin ne olisi hävinneet jonnekin. Mistä te näitä miehiä teette joita muka joku katsoo?

Vierailija
15/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..

Ap

Vierailija
16/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan testaa omaa viehätysvoimaansa juurikin varattuihin miehiin, eikä tarvitse olla edes komea, riittää, että on kelvannut jollekin naiselle.

Tämä.

Vierailija
17/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte näitä miehiä joiden perään kuolataan kun minä olen viimeksi nähnyt miehen jonka laitoin merkille noin 4 vuotta sitten ja silloinkin se oli sellainen parimetrinen Jason Momoa tyylinen ilmestys. Minä en sen jälkeen ole nähnyt miehiä lainkaan, ihan kuin ne olisi hävinneet jonnekin. Mistä te näitä miehiä teette joita muka joku katsoo?

Nämä miehet ovat yleensä julkkiksia. Ainakin tämä mies oli jota kaikki tuijottivat.

Vierailija
18/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..

Ap

Eivät varmasti HIMOITSE, nuo himot ovat ihan mielikuvituksesi tuotetta.

N25

Vierailija
19/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olette hyvännäköinen pari?

Vierailija
20/167 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas kauan pysynyt parransänki kun jo parikin vuotta.

Et tiedä miten sänki pysyy sänkenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi