Mitä pimpallesi kuuluu?
Meillä on just menkat ja pari päivää sitten parantui arka näppy häpyhuulesta. MrPenis ei ole poikennut varmaan pariin viikkoon, koska Pimppa on halunnut olla rauhassa ja mietiskellä.
Kommentit (10)
se ihme kätilö ompeli jonkun ihme kielekkeen tonne pimppaan. Eihän mies sitä ole huomannut, mut mä kyllä ja lääkäri.
kumpu on laskeutunut myös alemmas. Sisältä onneksi edelleen tiukka joten seksielämään tuo ulkonäkö ei ole vaikuttanut.
Mutta on siistimisen tarpeessa, kun karvat rehottaa.
Tuli mieleen jostain lukemani lapsen sukaisu joka nauratti, (muistankohan oikein...)
parivuotias poika osoitti äitinsä haaroväliä saunassa, ja tokaisi ' moskia' (roskia), tarkoittaen karvoja... ;)
Peniskin kävi eilen kylässä. Mutta karvat pitäsi kyllä siivota, ja toiseen häppäriin on tulossa karvatupin tulehdus. Eli ei ole elo pelkkää auringonpaistetta kuitenkaan. Kiva kun kesä tulee ja saa taas vähän vapaammin hengittää.
siistin illalla Pimppani " tukankin" , joten kyllä hällä on hyvä elämä ;)
Eilen kävi huulillani tekopenis, oikeasta on jo reilu viikko. Sinkkupimpaksi kuitenkin sanoisin, että voin ihan hyvin. Reunani ovat siistityt ja olen mielestäni säilynyt ihan hyvin, vaikka sisuksistani on kaksi lasta tullutkin. Naapurini, pyllynreikäkin alkaa olla kondiksessa, hänellä oli ei toivottu vieras kylässä, pukama, mutta on saanut senkin jo häädettyä pois.
Erittäin hiljaista...mietin..tässäkö tämä minun elämäni on, mitä tein väärin MUTTA kesä on tulossa, toisiko se minullekkin jotain uutta, ehkä uuden onnen? Olen kateellinen onnellisille pimpsoille!
Se oli vuosi 1996, se se vasta olikin vuosi!Silloin meni lujaa! Sitten vuonna 2002 syntyi tuo lapsi ja sen jälkeen kaikki on ollut jotenkin toisin, nuoruuden päivät ovat muisto vain. Salaa haaveilen niistä!
saako liittyä keskusteluun?
mulla menee hyvin.
eilen kävin morjenstamassa rouva pimpsaa..
ja kävin,
ja kävin...
sitten oli pakko sylkästä ja lähtee kotiin tuonne vasempaan lahkeeseen..
siellä Mr pallukka odottelikin jo..
Mr palukka jr oli mennyt jo oikeaan lahkeeseen.
(jr siksi että on hieman pienempi)
ilta meni muuten mukavasti paitsi että taas se iso käsi tuli yllättäen raapimaan meitä..
se ei ole kivaa.
yö meni mukavasti paitsi, taas, se Mr perse päästi kauheita hajuja suustaan.
aamulla olin aikasin pystyssä valmiina kohtaamaan päivän koitokset.
pahoittelen kirjoitus virheitzä josd niitäö onm..
hankalas kirjoittaa kun joutuu hakkaamaans päälläänm.
Mr penis
On parannuttu ikävästä hiivatulehduksesta. Ulkonäkö ei ole paras mahdollinen ja karvatkin rehottaa. Mutta olo on kuitenki tyydytetty, vaikkakin itsetyydytyksellä. Penistä ei ole näkynyt kyllä pitkään aikaan, mutta olenkin sinkkupimppa.