Hallituksen kuuluu erota. Se on valittu vasten kanan tahtoa
Ei me haluttu oikeistoaliseen Suomeen Vasemmistohallitusta.
Kansa on petetty
Persut sinne niin kaikki paranee
Tynkkynen ja halla-Aho
Sitähän sinä oikeastikin haluat!
Kommentit (83)
Oppositio kuin on median ja ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun verisin paikka puolustaakseen sitä niin on helppo ryhtyä systeemin tuomilla eliksiireillä politiikkaan tappavasti. Sanat tappavat enemmän kuin aseet. Hyvää lähtee mestarin suusta kuin naantalin aurinkoiset vippaavat mestarille solar plexus eli kellu uchu chiliä. Mitäköhän Juha Sipilän suusta olisi lähtenyt jos minun hengellisyyden suklaa cacao papuja ja sen atomeita oltaisiin järjestetty systeemin osalta Juha Sipilän suusta ulos sen sijaan että systeemi oli järjestänyt minun tuoreita hengellisyyden suklaa cacao papujani naantalilaiselle, puhumattakaan minun hengellisyyden chilistä.
Media osaa kyllä värittää mutta ei violettia.
Mun kana Petunia kyllä sanoi, että hallitus on ihan oikea. Miksi minun kanan mielipide olisi jotenkin huonompi?? Kysynpä vaan.
Hong Kongin protestissakin kuningatar oli tahallaan saanut väritettyä paska purppuran värisiä sateenvarjoja Hong Kongin aukiolle, nämä kiinalaiset ei ole edes kiinalaisia vaan joitain kåmeleita.
Milloin kuningatar antaa valtuudet minulle kasvattaa minun hengellisyyden hedelmää eli chiliä? Siinä olisi kyllä sellaiset valtuudet toistoon hyvällä hengellä että oksat pois! Tätä kuin ei haluta, läsnä oloa työntekijöille. Kåmelit ovat jo pilanneet kuningas monarkian oman läsnä olon heidän läsnällä kåmeli lisäntyvyydellään mikä on monarkian isoin ongelma mutta he haluavat vain rahaa ja valtaa silläkin kuin oltaisiin voitu kysyä amerikalta apua tai jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin varastamisen sijaan jossa varastettoin asian omaisen avain ensin heittämällä farkut takkaan jossa oli avain niin sen teon ja niiden herjaavien tekojen tilalle oltaisiin voitu oikeasti kaverata neanderthalít ja sim.panssi.t yhdessä kuten minun isäni halisi mutta hänenkin nokka piti murtaa mikä on henkinen murha.
Vierailija kirjoitti:
Mun kana Petunia kyllä sanoi, että hallitus on ihan oikea. Miksi minun kanan mielipide olisi jotenkin huonompi?? Kysynpä vaan.
Onhan sananvapaus toiminut Antti Rinteen hallitukselta ihan, miten sen nyt sanoisin. Suomen "demokraattinen" puolue!.... en kirjoita nyt Antti Rinteestä, kirjoitan demokratiasta. Demokratia SDP oli mukana jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin ryöstössä nostamalla raha virtoja sen puolueen osalta ruotsin demokraattien kanssa kuningas monarkian "hengellinen" demokratia mukana. Tämä triljoonien raha yksiköiden pörssien muutos näkyi niin selvästi että se tuntui joidenkin amerikkalaisten jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin tekijöiden nahoissa ja se heikensi niiden moraaliá elää tässä maapallossa. Miten demokratia joka on ollut tässä mukana niin demokraattisella puolueella hoitaa tälläisen asian, ei pelkästään sananvapauden antamiselle vaan asian omistajan käteen? Ihmiskunnan äänestykselläkö? Tätä kuin ei olla nähty tätä demokratiaa kansan tai kansojen juuritasolta koska niiden identiteettiä tuntuisi haluavan tuhota! Ihmiskunnan äänestys!
De Facto! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sananvapaus toiminut Antti Rinteen hallitukselta ihan, miten sen nyt sanoisin. Suomen "demokraattinen" puolue!.... en kirjoita nyt Antti Rinteestä, kirjoitan demokratiasta. Demokratia SDP oli mukana jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin ryöstössä nostamalla raha virtoja sen puolueen osalta ruotsin demokraattien kanssa kuningas monarkian "hengellinen" demokratia mukana. Tämä triljoonien raha yksiköiden pörssien muutos näkyi niin selvästi että se tuntui joidenkin amerikkalaisten jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin tekijöiden nahoissa ja se heikensi niiden moraaliá elää tässä maapallossa. Miten demokratia joka on ollut tässä mukana niin demokraattisella puolueella hoitaa tälläisen asian, ei pelkästään sananvapauden antamiselle vaan asian omistajan käteen? Ihmiskunnan äänestykselläkö? Tätä kuin ei olla nähty tätä demokratiaa kansan tai kansojen juuritasolta koska niiden identiteettiä tuntuisi haluavan tuhota! Ihmiskunnan äänestys!
kuningas monarkian "hengellinen" demokratia mukana.... eli kuningatar Elizabeth2. Talouden nousua oli heti suomella kuin he saivat varastettua jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin heidän käsiinsä. Kokoomus oli myös tässä mukana ja keskusta katsoi tätä koomisena sillä meditaation voimalla mitä amerikkalaiset antoivat vaikuttaa.
Jos se ei olisi ollut ryöstö niin ne triljoonat joilla tehtiin taloudenkasvua suomelle olisi minun taskussani hyvällä vaihtokaupalla ja olisin saanut p.illua lainehtelemisen sijaan ja ollut ilman kives kipuja ja nöyryytystä tästä palstasta.
Poliittisista broilereista olen kuullut. Nytkö kanatkin tulevat mukaan?
Kana on kana... tyrannosaurus rex.
Jotain sellaista. Ei erkkikään jaksaisi nyt qwertyillä tästä sen enenpää.
Kit katista sihteeri!
Iiro Seppä Koivuahon inkivääri kana Nuñez ripaus vauva ruoan kanssa.
Pehmeä kanan pylly. Lampaan reisi perkele!... siis naudan. Chilisiskonmakkarakeittokauppias.
Toivottavasti tämän päivän uutisista korvaan kantanut navakka tuulee viellä, nyt tuli niin kuivattu chili että unohdin tuulen nimityksiä, niin joo lempeää tuulta, tuulee lempeästi. Täyteläinen kuivan chilin tuuli joka kantaa monen vuoren liikutuksen omassa maassaan omalla orgaanisuudellaan. Tämä hieno kaunis maapallo kauniilla ihmisillä.
Kuivatun cacaon salaisuus kuivassa chilissä. Kanan salaisuus kanan siemenessä. Avot pierushia.
Vierailija kirjoitti:
Kana on dinosaurus.
Kana on binosaurus. Dino on dino.
De DEI, E? E D Def De Facto.
E on de, e on heart chacra jalopeñon alkukantainen chili joka oli dinosauruksien aikoina nykyisen mentaalisuuden eli suun ja leuan alueella silloin kuin chacrat olivat eri järjestyksessä kuin nykyään ja hevonen siinä missä sen pitääkin olla.
Alkukantaisella jalopeñolla, sellainen annettiin yhdysvalloissa meksikaanille ja hän päätti hetken mielijohteesta kuin hän ajoi autoa niin ajaa väkijoukon keskeltä turmellen oman auton nousten siitä ja se oli niin illuusiomaisen näköistä että ihmiset jotka eivät olleet täysin realismissä niin luulivat että siinä kuvattiin elokuvaa. Hän nousi autosta ja häipyi. Ihmiset kysyivät hetken päästä ymmärrettyä tilanteen että mitä oikein tapahtui leuat auki ja tekijää ei koskaan saatu kiinni liikenteen "vaarantamisesta".
Vierailija kirjoitti:
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, kanat kynitään ja laitetaan pataan...
Kanat perskuuttaen alapeukuttavat vaikka he ovat ilmaston lämmittäjiä ja navakan tuulen tekijöitä. Heillä on idiootti sensuuri tekoäly jota he hyödyntävät alapeukuttaen sensuuri mielisesti vaikka sitä ei tapahdu niin se on silti sitä sensuuria. Kieltäminen on sensuuria. Yhteisen hyvän historian totuuden kieltäminen näytön edessä on kiusaamista. Kanat kiusaa, puuttukaa kiusaamiseen. Pyydän apua tähän kiusaamiseen. Ne ei ole kanoja, ne ovat idiootteja kiusaajia. Lopettakaa kiusaaminen. Eikö ääntä kuulu kivusta!
Lopettakaa kiusaaminen! Toivottavasti jumala ripustaa kiusaajat. Pyhä isä, auta meitä, tiedän että voit olla läsnä meille hyville kiusaajien toimesta.
Kieltäminen on vihapuhetta ja sensuuri.
Kaikkea tätä ollaan tehty mentaalisen siemenen idättämisen ja kasvattamisen tahosta. Meillä pitää olla sydäntä syövän estämiseksi. Me ei voida hyvän vaikuttaa. Jumala on hyvässä pahalla ja hyvä voi olla paha jumalan DEI:stä.
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, kanat kynitään ja laitetaan pataan...