Hallituksen kuuluu erota. Se on valittu vasten kanan tahtoa
Ei me haluttu oikeistoaliseen Suomeen Vasemmistohallitusta.
Kansa on petetty
Persut sinne niin kaikki paranee
Tynkkynen ja halla-Aho
Sitähän sinä oikeastikin haluat!
Kommentit (83)
Kyllä oikeistoalista kanaa pitää kuunnella.
Väärin! Kyllä minä halusin tämän hallituksen ja juuri minä sen nimitin!
SE ON JUURI MINUN TAHTO!!!!!!!!!!
Parempi olisi hallituksen erota, muuten KANA suuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17,5%. Sen verran on se enemmistö, joka vaaleissa tahtoi persut hallitukseen. Se fakta ei muutu gallupeilla saati palstamölinällä.
Mikä oli demarien kannatus-% noin niin kuin vertailuksi
Kun persu ei itse osaa etsiä, niin tässäpä sekin: 17,7%.
Suomi ei ole oikeistolainen maa. Se että sinä olet oikeistolainen, ei tee koko Suomesta oikeistolaista.
Amerikan demokraatit, jotka ovat siellä "vasemmistoa", ovat suunnilleen samoilla linjoilla kuin Suomen Kokoomus. Vasemmistoliiton tyyppiset puolueet saavat Amerikassa niin pieniä äänimääriä, ettei niillä ole mitään vaikutusta maan asioihin. Vihreät samoin, pieni marginaalipuolue siellä, isompi täällä. Siinä esimerkki oikeistolaisesta maasta.
Suomessa kuitenkin suuri osa kansasta äänesti nimenomaan vihreitä ja vasemmistoa.
Ja mitä hyvää persut saivat muka aikaan edellisessäkään hallituksessa? Hirveä meteli vanhuksista ja köyhistä, ja sitten heidän hyväkseen ei tehty mitään, vaan kehitettiin aktiivimalli, joka vaikeutti nimenomaan köyhimpien asioita. Persuja ei kiinnosta kuin yksi asia, ei heistä ole oikeasti mitään hyötyä kantasuomalaisille.
Jussi on minun poliittinen esikuvani
Amerikka ei ole pikeistolainen maa. Amerikka on lojaalinen ja kuninkaallinen maa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella sekä Donald Trumpin jalohopealla c-l-i-p-p-e-r metallilla.
Eurooppa ja suomi pelleilee jaloutta ja jalouksia mediallaan. Vesileikit ovat myös euroopan ja suomen meriittejä.
juuri noin kirjoitti:
laskuja kehiin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastoin kanan tahtoa ehkä, mutta äänestäjien enemmistön tahto ratkaisee demokratiassa.
Jos porvarillisessa Suomessa on vasemmistolainen hallitus niin onko se sinun mielestä kansan tahto. Laske miten vain niin et saa Suomesta vasurienemmistöistä maata. Hallituksen muodostus ei tuota enemmistön tahtoa aina toteuta.
edustajat ps 39+kok 38+ kesk 31+ruot 9+ krist5 = 122 ja muutama viheroik mukaan
Paljonko jäi vasemmistolle? haloo matematiikkanero, missä enemmistö?
Voittajapuolue aloittaa hallitusneuvottelut, ja tällä kertaa se sattui olemaan SDP.
Keskusta ei varsinaisesti ole oikeistopuolue ja tällä kertaa päätti mennä vasemmiston mukaan.
Nykyhallituksella on eduskunnan enemmistö, on siis kansan tahdon mukainen edustuksellisessa demokratiassa.
Keskusta ei todellakaan ole mikään kylmän sodan oikeisto puolue.
Se on siemennetty ja viljelty valhe systeemin yläpuolelta taholta jotka kannattavat sitä että kuningatar on verkostoinut kylmän sodan aikana ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunua neuvostoliittoon näyttämättä todellisia kasvoja medialla siitä kruunusta sen haltian kanssa buckinghamin palatsista ja he, valheentekijät janoavat tätä kruunua jotta populaatio olisi 0,5miljardia heikentämällä rakenteita mm. jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin arvoa ja alkuperää.
Luulin persuja lampaiksi, mutta ne ovatkin kanoja.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset kuuluu hallitukseen.
Heiltähän kysyttiin, ja vastasivat ei, kuten hammashygienistisi. Kaikilta kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on minun poliittinen esikuvani
Toki, onhan hän kaikkien janoisten ja lespaavien luuserien sankari.
Chicken tonight ja tiputanssi. Eikä yhtä vähempää kanaa voi pitää.
Broilereilta ei kysytty yhtään mitään.
Koska kommunistien varastamat äänet palautetaan perussuomalaisille.
Missään ei varoitettu sitä, että jos äänestää mestaria, äänestäöä kommaria
Mediat vaikeni tästä hyvin tarkkaan.
Ne äänet kuuluvat mestarin hyväksi