Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettäisikö, jos oma lapsenne olisi sekoilemassa BB-talossa?

Vierailija
15.09.2019 |

Ensimmäinen kausi oli melko viatonta meininkiä. Perttuhan sen voitti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole mikään "minun lapseni" vaan sillä on oma elämänsä ja saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Toki toivon että jotain kotikasvatuksestakin on jäänyt muistiin.

Olet r o s k a s a k k i a, kun puhut lapsestasikin kuin koirasta.

Taidat olla itse jos puhut lapsestasi omana lapsenasi. Samoin kuin minun koira, minun talo ja minun auto. Et omista lastasi.

Vierailija
22/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole mikään "minun lapseni" vaan sillä on oma elämänsä ja saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Toki toivon että jotain kotikasvatuksestakin on jäänyt muistiin.

Taidat olla itse jos puhut lapsestasi omana lapsenasi. Samoin kuin minun koira, minun talo ja minun auto. Et omista lastasi.

Mikä meni pieleen? Luetun ymmärtäminen? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menisi.

Vierailija
24/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, luulisin että lastani hävettäisi enemmän jos minä olisin siellä. Tosin eipä ole lastakaan enkä edes seuraa koko ohjelmaa.

Vierailija
25/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten käyttäytyisi. Jos olisi kuin Sauli Koskinen niin ei hävettäisi; mutta jos haukkuisi muita, ei omaisi käytöstapoja yhtään, puhuisi vaan pahaa muista ja harrastaisi seksiä talossa niin kyllähän se vaikeaa olisi hyväksyä. Tuo seksijuttu olisi pahinta vaikka se on luonollista niin jonkin sortin "porton" maineen siitä varmaan saisi ja kaikki muistaisi vaan siitä seksistä siellä talossa joten se seuraisi vuosia taakkana mukana elämässä.

Vierailija
26/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellainen että hävettäisi, meni minne vaan.

Onko "räväkkä" kananpersetukkainen muija, joka päästää sammakoita suustaan 'koska mä voin'?

Vierailija
27/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, luulisin että lastani hävettäisi enemmän jos minä olisin siellä. Tosin eipä ole lastakaan enkä edes seuraa koko ohjelmaa.

🔹 ei lasta

🔹et seuraa koko ohjelmaa

Miksi edes vastasit tai avasit keskustelun, joka ei millään tavalla kosketa sinua⁉️

Vierailija
28/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään ylpeydenaihe kyllä olisi, mutta varmaan nuoren kohdalla ajattelisin vaan, että voi tuota nuoruuden hulluutta, ja olettaisin lapsen kasvavan henkisesti. Jos hän ei siellä mitään järkyttävää tekisi, niin en ajattelisi mitään. On siellä fiksujakin tyyppejä tietääkseni ollut, mutta eniten sinne valitaan toki viihdyttäviä, eli idiootteja :D

Vierailija
29/29 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meni pieleen? Luetun ymmärtäminen? 😂

Ai hän ja se? Minä sanon sinustakin se, samoin kenestä tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän