Miten hyväksyä oma rumuus?
Kaipaisin neuvoja tähän. En kaipaa kauneusvinkkejä enkä mitään "jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista" -lässytystä. Haluan psykologisia vinkkejä oman rumuuden hyväksymiseen, kiitos.
Kommentit (345)
Ehkä se pitää paikkansa että rumat ne vaatteilla koreilee, koska vaatteilla ja asusteilla rumakin voi olla persoonallinen ja erikoinen. Ihmiset pitää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea tapa on opetella hyväksymään itsesi niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Et pääse itseäsi karkuun. Älä välitä ilkeistä kommenteista ja muista arvostaa itseäsi. Arvosta myös muita samalla tavalla, meistä jokainen on juuri sellainen kuin on ja se on täysin ok.
Vai ei pitäisi välittää ilkeistä kommenteista. Pitääkö vaan hyväksyä kaikki paska itseään kohtaan? Normaalin ihmisen mielenterveys ei kestä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista! Rakkaus on sokea!
Ei todellakaan ole. Ihmiset rakastaa toisissaan eniten ulkonäköä.
Ainakin miehet naisissa. Jos ovat onnistuneet kauniin saamaan.
Hmm, siis toisten toimesta vai itsesi?
Minua taas yliopistolla hyökyytettiin ruumudesta oikein kunnolla! Siis ihan eri ihmiset tulivat kertomaan, että olen ruma tai jotenkin muuten tökerösti kommentoivat ulkonäköäni. Teininä vielä jotenkin pystyi koulukiusaajien sanat sivuuttamaan, mutta olin tosi yllättynyt, että en edes parikymppisenä saanut vaan olla rauhassa. Kun en minä olisi tarvinnut yhtään mitään kommenttia, olisin vaan halunnut olla.