Menisitkö suhteeseen?
Vain suhteen vuoksi? Vai onko siinä pakko olla ihastusta ja rakkautta? Itse en ole teinivuosien jälkeen ikinä ollut ihastunut tai rakastunut. Olen 44-v ja tuskin koskaan tulen ihastumaan tai rakastumaan. Onko siis parempi vain olla yksin loppuelämä? Onhan tässä jo yksin oltu pitkään. En tiedä mitä suhteesta voisi saada? Jos ei ole ihastusta eikä rakkautta, mikä olisi suhteen pointti? Onko kohtalotovereita? T. 44-v valkoinen heteromies
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "mennään suhteeseen"? Ei, en sitoutunut parisuhteeseen ennen kuin kohtasin ihmisen, joka "vei jalat alta" eli tajusin nopeasti, että en halua elää ilman häntä.
No silleen mennään suhteeseen, että katsotaan joka nainen ja aloitetaan suhde. Minähän kysyin, onko siinä järkeä? Koska minä en tule ikinä ihastumaan, enkä rakastumaan. Sellaista ei tule tapahtumaan. Naisen voin silti ottaa, jos haluan, niitä kyllä on jonoksi asti mutta en heitä tule ikinä rakastamaan.
Jos päätät "ottaa" naisen, niin kerrohan hänelle sitten tämä sama.
En ikinä kerro. T. Ap
Huijaus on tulevaisuuden ala, jo aikoinaan hyvin viisas ihminen sanoi
Olen ollut kolmessa suhteessa ja ikinä en mitään tuollaisia myöntänyt.
Paskatestaus osoitti juuri merkityksensä. eri
Tunnekylmästä ihmisestä kyllä ennen pitkää näkee sen, ettei sitä oikeasti kiinnosta. Tai ainakin osa näkee.
No uskon sen ettet ole myöntänyt. Jos olisit, tuskin olisit yhdessäkään suhteessa ollut.