Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, kummin valitsisitte: tilava 50-70 neliön edullinen koti kauempana työpaikasta

Vierailija
15.09.2019 |

ja työmatka n. 1,5 tuntia / suunta, vai pieni koti (25-35 neliötä) lähempänä työpaikkaa, työmatka n. 35-45 minuuttia/suunta

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työmatka junalla ja puolitoista tuntia per suunta, niin ollaan jo jossain Tampereen kotkeudella

Ei satu olemaan työpaikka eikä kotikaan ihan siinä juna-aseman vieressä, vaan noin vartti menee kummassakin päässä.

Vierailija
22/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi kumpaakaan mutta tietenkin jälkimmäisen jos on pakko valita. Kolme tuntia päivässä työmatkoihin on ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset yksin 50+ neliötä? Minulla on 35 neliötä omassani ja hyvin mahtuu harrastamaan vaikka mitä. Riippuu tietysti myös pohjapiirroksesta. Miesystävän yksiö näyttää pieneltä vaikka neliöitä on saman verran.

Minulla on 58m2 kaksio yksin. Ihan mukavan kokoinen mutta tässäkin kämpässä on liian vähän säilytystilaa kuten näissä kerrostaloasunnoissa tahtoo olla. Keittiö on kyllä hyvä. Olisi minulle kelvannut pienempikin mutta sillä hetkellä löytämäni pienemmät asunnot olivat keskustassa tai lähellä sitä niin että minun piti sitten ostaa vähän isompi halvemmalla ihan täältä perukoilta, hki siis kyseessä. Tässä kohteessa oli myytävänä 10m2 pienempiäkin mutta ne olivat kaikki varattuja.

Vierailija
24/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työmatka junalla ja puolitoista tuntia per suunta, niin ollaan jo jossain Tampereen kotkeudella

Ei satu olemaan työpaikka eikä kotikaan ihan siinä juna-aseman vieressä, vaan noin vartti menee kummassakin päässä.

Silti noin tunnin junamatka, edelleen ollaan jossain kaukana maakunnassa. Riihimäki?

3 tuntia päivässä on erittäin pitkä aika, varsinkaan jos ei pysty aikaa käyttää hyödyksi millään tavalla.

Katsele ennemmin jostain lähempää hinnalta ja matka-ajalta noiden kahden vaihtoehdon välimaastosta

Vierailija
25/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin sille työmatkaan tuhlatulle ajalle niin paljon parempaa tekemistä, esim. kotimatka joko jalan tai pyörällä että ei epäilystäkään. Siinä ajassa ehtii tavata kaverin kahvilla, käydä uimassa tai salilla. Elokuvissakin ehtii käydä, tai käydä kielikurssilla mikä nyt kiinnostaa.

Yksinasuessani en kaipaa isoa lääniä ympärilleni, kaipaan kotoisaa siistiä ja selkeää kotia, olen enemmänkin minimalisti. Rakastan kotoilua, mutten kaipaa siihen neliöitä enkä etenkään pihaa tms. sitä varten lähden viikonloppuisin jja lomilla muihin maisemiin.

Vierailija
26/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen

Vierailija
27/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 neliötä ja lyhyt työmatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi