Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apua parisuhdeongelmiin?

Vierailija
15.09.2019 |

Nyt olen päätynyt erinäisten parisuhdeongelmien vuoksi siihen tilanteeseen, että minun on hankittava ainakin itselleni jotain keskusteluapua. Minun on vaikea sanoa, että johtuvatko ongelmat parisuhteesta vai pelkästään itsestäni. Onko tällaisiin epämääräisiin tuntemuksiin mahdollista saada apua julkiselta puolelta, vai pitääkö olla ihan reunan partaalla? Mitä oikein sanon, kun soitan sinne? Tämä ensimmäinen yhteydenotto pelottaa tosi paljon, kun en ole varma, että onko ongelmani ulkopuolisen avun arvoinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon juuri muuta apua ole kuin viina.

Vierailija
2/3 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnilla on perheneuvontaa ja parisuhdeterapiaa. Siihen saattaa päästä myös yksin, jos pahan olon taustalla on nimenomaan parisuhteeseen liittyviä ongelmia. Helsingissä palvelu on ylikuormittunut, siellä et saa apua ellei ole mukana myös lapsia tai muu todella vakava kriisi, mutta jos olet helsinkiläinen niin ota yhteyttä Valkonauhaliittoon. Niiden sivuilta ei löydy kaikkia palveluita vaan kannattaa ihan soittaa ja kysyä neuvoja. Uskontoa ei tuputeta sielläkään ja terapeutit on ihan yhtä korkeasti koulutettuja kuin seurakunnan perheneuvonnassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä 8 h päivässä seksiin niin unohtuu kaikki murheet.