Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten onnistutte pesemään naaman niin, ettei vettä loisku ympäriinsä?

Vierailija
15.09.2019 |

Mulla kastuu aina koko kylppärin lattia ja sukat ja paita ja kaikki.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lapsi?

Vierailija
2/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käytännössä ole mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapsi?

No miten sen nyt ottaa, kohta 23v :D

Vierailija
4/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiski vähemmän. Ei naamaa pidäkään pestä niin kuin mainoksissa, missä ne tyypit suurin piirtein heittää sen veden vähän sinne päin naaman suuntaan.

Vierailija
5/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Vierailija
6/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kysymys! Usein jää pesemättä, koska se joka paikan kastelu ei houkuttele.

Vierailija
7/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei loisku, mutta vesi valuu aina kyynärpäihin ja siitä sukille. Ärsyttävää.

Vierailija
8/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä onnistun vieläkin kastelemaan lattian naamaa pestessä. Pusero ja sukat kastuu harvemmin.

Kai koulussa pitäisi opettaa naaman pesuakin, kun se taitaa olla sellainen perustaito, joka vaatii ohjeistusta.

Vierailija
9/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lavuaari liian korkealla, vesi lähtee käsistä kohti kyynärpäitä ja valuu lattialle. Ärsyttävää kuin mikä. Pidän lattialla pyyheliinaa aivan lavuaarin kohdalla. Vesi imeytyy siihen, melko paljon jopa osuu pyyhkeelle. Ohimenneet kuivaan siihen pyyhkeeseen, ja lattia on taas kuiva.

Vierailija
10/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä roiskuu vesi seiniinkin kun pesen naamaa. Myös hampaita harjatessa on tahnaroiskeita pitkin peiliä ja seiniä.

Vierailija
11/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapsi?

No miten sen nyt ottaa, kohta 23v :D

Hymiöilläkö sitä aikuistuukin...?

Vierailija
12/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en onnistu

naaman lisäksi lattia, sukat, paita ja kädet kyynärpäihin asti ovat märkiä

Vierailija
13/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kastu lattia eikä sukat, seinä tai vaatteet. Eikä valu kainaloon. En tiedä, miten teen sen. Olen kai tarpeeksi kumarassa altaan yllä enkä holvaa vettä mahdottomasti kerralla?

Vierailija
14/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tunsin kiinalaisen nuoren opiskelijamiehen joka suihkun sijaan pesi päänsä lavuaarilla. Käytti shampoota, pesi hiuksensa tosi huolellisesti ja hyvin. Tippaakaan vettä ei saanut paidalle tai lattialla tms. Eli hallitsi tuon lavuaaripeseytymisen täydellisesti. En mä silti ymmärrä miksei se vaan ottanut suihkua, eikö se kuitenkin olisi ollut helpompaa?

Mä taas en lavuaaripeseytymistä hallitse yhtään. Ikinä en pystyisi kasvojani lavuaarilla pesemään. Kädetkin kun pesen niin seinät kastuu. Turhaan nyt sanotte että "aikuistu ja harjoittele". Ei se harjoittelulla parane. Kun on tumpelo niin on tumpelo. Eli en pese kasvojani lavuaarilla. Miksi ihmeessä pesisin? Otan suihkun.

Miksi te itseänne kiusaatte lavuaaripeseytymisellä vaikka vain kastelette vaatteenne?

Vierailija
15/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tunsin kiinalaisen nuoren opiskelijamiehen joka suihkun sijaan pesi päänsä lavuaarilla. Käytti shampoota, pesi hiuksensa tosi huolellisesti ja hyvin. Tippaakaan vettä ei saanut paidalle tai lattialla tms. Eli hallitsi tuon lavuaaripeseytymisen täydellisesti. En mä silti ymmärrä miksei se vaan ottanut suihkua, eikö se kuitenkin olisi ollut helpompaa?

Mä taas en lavuaaripeseytymistä hallitse yhtään. Ikinä en pystyisi kasvojani lavuaarilla pesemään. Kädetkin kun pesen niin seinät kastuu. Turhaan nyt sanotte että "aikuistu ja harjoittele". Ei se harjoittelulla parane. Kun on tumpelo niin on tumpelo. Eli en pese kasvojani lavuaarilla. Miksi ihmeessä pesisin? Otan suihkun.

Miksi te itseänne kiusaatte lavuaaripeseytymisellä vaikka vain kastelette vaatteenne?

Kaikkien iho ei vaan kestä kokosuihkua vaikka kuinka mieli tekisi. Itse käytän pesuliinaa silloin harvoin kun naamaani kastelen. 

Vierailija
16/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, en tiedä. Ei minulla kastu muuta kuin naama ja kädet ja pesuallas.

Luulisin että hoidan homman niin rauhallisesti. Jos on kovin rivakat otteet niin varmaan roiskuu. 

Vierailija
17/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että hoidan homman niin rauhallisesti. Jos on kovin rivakat otteet niin varmaan roiskuu. 

Siinä kannattaa myös keskittyä siihen peseytymiseen eikä ajatella ihan muita asioita.

Vierailija
18/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän joidenkin kannattaisi ensiksi ottaa paita ja sukat pois, niin ne eivät ainakaan kastu naamaa pestessä. En oikein ymmärrä miksi pidätte noita päällä peseytyessä?

Minä osaan pestä naaman niin, ettei kaikki paikat kastu ja siis tietenkin olen ilman paitaa, ehkä satunnaisesti ovat sukat jääneet jalkaan, mutta nekään eivät ole koskaan kastuneet. Toki vesi valuu hieman kaulaan, rinnalle ja käsivarsia pitkin, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Ehkä "salaisuus" on siinä, että kumarrun tarpeeksi alaspäin ja otan kouriin vettä ja siitä rauhallisesti siirrän veden naamalle, enkä roiskauta ympäriinsä.

Vierailija
19/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laittaisit sen hanan pienemmälle kun peset.

Vierailija
20/26 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän joidenkin kannattaisi ensiksi ottaa paita ja sukat pois, niin ne eivät ainakaan kastu naamaa pestessä. En oikein ymmärrä miksi pidätte noita päällä peseytyessä?

Minä osaan pestä naaman niin, ettei kaikki paikat kastu ja siis tietenkin olen ilman paitaa, ehkä satunnaisesti ovat sukat jääneet jalkaan, mutta nekään eivät ole koskaan kastuneet. Toki vesi valuu hieman kaulaan, rinnalle ja käsivarsia pitkin, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Ehkä "salaisuus" on siinä, että kumarrun tarpeeksi alaspäin ja otan kouriin vettä ja siitä rauhallisesti siirrän veden naamalle, enkä roiskauta ympäriinsä.

Tästähän koko ongelma johtuukin, jos allas on käyttäjään nähden liian korkealla, vesi valuu käsivarsia pitkin alaspäin ja ympäriinsä.