Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö pitkän matkan linkassa nukkumaan yön?

Vierailija
14.09.2019 |

Säästäisin 17 euroa jos en mene majapaikkaan vaan istun bussissa kuusi tuntia yöllä.
Onko hullua ja saako siellä nukuttua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan opiskelemassa 45 min bussimatkan päässä ja kyllä siinä iltapäivisin monta kertaa tuli päiväunet otettua kun väsytti. :D Henkilöautossa en oikein saa nukuttua.

Vierailija
22/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pään nytkähtely herättelee, eli kunnon nojaus asento on oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pään nytkähtely herättelee, eli kunnon nojaus asento on oltava.

Kyllä. Saa nähdä miten sitä pärjää, nytkin mun on vaikea istua polvien takia.

Vierailija
24/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pystyy nukkuun joku ei. Itelle se penkki ei oo tarpeeks mukava nukkumiseen enkä muutenkaan pysty nukkumaan autossa.

Vierailija
25/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina yöbussissa mennyt perälle jos vaan on tilaa. Siinä on se pitempi penkkirivi, johon voi käydä makuulleenkin.

Muistaakseni ainakin joissakin yöbusseissa on ollut jopa vilttejä ja tyynyjä.

Oma viltti ois pop, vaikka lämmitys pelaa niin kylmä tulee. Ja jotain pään alle, pitkä paita, huppari plus takki on pelastanut usein. Yhtä voi käyttää tyynynä ja toista peittona.

Itse en osaa oikein rauhoittua bussissa ja herään aina kuulutuksiin ja mölyyn, mutta kyllä siinä torkahtelee, pistän kuitenkin varuilta aina herätyksen puhelumeen ennen päätepysäkkiä. Puhelin taskuun, että herää värinään, hurinalta ei välttämättä kuule.

Yöllä matkustamisessa on tunnelmaa, tykkään :)

Pärjäätkö nyt?

Vierailija
26/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilijän makuualustalla ja makuupussissa voi nukkua takapenkillä tai käytävällä.

Vierailija
27/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään varata ikkunapaikan Onnibusissa kun silloin voi nojata päätä ikkunaan ja muutenkin rauhaisampi olo kun ei oo käytävä vieressä.

Mä kyllä menisin. Mukava yöbussilla on matkustaa.

Vierailija
28/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina yöbussissa mennyt perälle jos vaan on tilaa. Siinä on se pitempi penkkirivi, johon voi käydä makuulleenkin.

Muistaakseni ainakin joissakin yöbusseissa on ollut jopa vilttejä ja tyynyjä.

Oma viltti ois pop, vaikka lämmitys pelaa niin kylmä tulee. Ja jotain pään alle, pitkä paita, huppari plus takki on pelastanut usein. Yhtä voi käyttää tyynynä ja toista peittona.

Itse en osaa oikein rauhoittua bussissa ja herään aina kuulutuksiin ja mölyyn, mutta kyllä siinä torkahtelee, pistän kuitenkin varuilta aina herätyksen puhelumeen ennen päätepysäkkiä. Puhelin taskuun, että herää värinään, hurinalta ei välttämättä kuule.

Yöllä matkustamisessa on tunnelmaa, tykkään :)

Pärjäätkö nyt?

Pärjään. Voisin ottaa tyynyn tai jonkin vaatteen joka kävisi tyynystä.

Tuntuu aika jännittävälle lähteä yöllä matkaan.

Luulen ettei muita matkustajia juuri ole.

Vierailija
29/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen Kampin linja-autoasemalle yöllä?

Olisko se hissillä mentävä alas kadun puolelta?

Vierailija
30/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampin ostoskeskuksen pääovien oikealla puolella (siis hotelli Presidentin puoleisella reunalla) on sellainen ulkoneva sivurakennus, josta menee liukuportaat alas bussiterminaaliin. Muistaakseni siinä lukeekin vielä aika isolla että Yöbussit tms.

Vierailija
31/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampin ostoskeskuksen pääovien oikealla puolella (siis hotelli Presidentin puoleisella reunalla) on sellainen ulkoneva sivurakennus, josta menee liukuportaat alas bussiterminaaliin. Muistaakseni siinä lukeekin vielä aika isolla että Yöbussit tms.

Ok, kiitos.

Vierailija
32/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite rakastan yöbusseja ja niissä nukkumista, mutta nukahdan ihan mihin vaan ja aina. Vaikka olen keski-ikäinen ja huonoselkäinen. Kylmä tulee aina nukkuessa. Kymmenen tunnin bussimatka on mulle vain nautinto:)

Vierailija
33/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite rakastan yöbusseja ja niissä nukkumista, mutta nukahdan ihan mihin vaan ja aina. Vaikka olen keski-ikäinen ja huonoselkäinen. Kylmä tulee aina nukkuessa. Kymmenen tunnin bussimatka on mulle vain nautinto:)

Lohduttavaa.