Treffikumppani ei syönyt tarpeeksi sushibufassa!
Eikä, kävin treffeillä sushibufassa miehen kanssa, jota olen tapallaillut jonkin aikaa. Aikaisemmin meillä on synkannut todella hyvin ja vielä tänään aamulla vatsassa lenteli perhosia, kun mietin tulevaa tapaamista. Ja sitten, argh! Olimme sopineet treffipaikaksi sushibufetin, sillä rakastan japanilaista ruokaa ja olin odottanut tätä todella pitkään, normaalisti syön terveellisesti ja kohtuullisia annoksia ja mielestäni bufetissa saakin siis syödä koko rahan edestä.
Tämän takia en kursaillut lautasannosta koostaessa. Mies sen sijaan tuli pöytään vain kahdeksan sushipalan kanssa eikä käynyt edes santsaamassa. Kysyin eikö ruoka maistu hänelle. Vastaukseksi hän totesi vain, että ei ole nyt tarvetta syödä enenpää. Ehkä olen pikkumainen, mutta tämä häiritsi todella paljon. Olisin halunnut käydä hakemassa vielä toisen lautasellisen, mutta silloin olisin tuntenut itseni possuksi. Jäi aika huono maku näistä treffeistä.
Nyt harmittaa niin paljon, etten edes tiedä haluanko nähdä miestä enää tämän jälkeen uudestaan. En rehellisesti sanottuna tiedä, voisinko elää sellaisen miehen kanssa joka syö minua vähemmän. Nytkin mietin, pitääkö minua täytenä porsaana. Jäin myös miettimään, mitä mies tarkoitti sillä ettei ole tarvetta syödä enempää. Mies on aiemmin maininnut, että hänen ekonominen tilanteensa on varsin tyydyttävällä tasolla. Olikohan ideana se, että on niin paljon rahaa ettei tarvitse syödä koko rahan edestä vaan voi ylenkatsoa bufetitia?
No joka tapauksessa nyt harmittaa paljon. Sori sekava vuodatus, ärsyttää vaan.
Kommentit (45)
Miksi kaikki täällä puolustelee Ap:n treffikumppania? Ap:n kannattaa lopettaa kyseisen miehen tapailu kokonaan. Ansaitset oikean Miehen, joka syö kuin Mies!
Vierailija kirjoitti:
Sushia ei ole tarkoituskaan vetää kauheasti, vaan se on enemmänkin nautiskeluruoka.
Buffettisushi ei ole nautiskeluruoka. Ainoa ilo siinä on vetää napa täyteen.
Jos nautiskella haluaa, menee oikeaan sushipaikkaan. Siellä on ruoan hintakin sitten sen mukainen ettei tule övereitä vedettyä vaan haluaa nauttia joka murusta.
Vierailija kirjoitti:
Vain AV:lla :D
No tämä on kyllä niin keksittyä että todellakin vain AV.lla.
Vaikeaa olla mies nykypäivänä. Syö kohtuudella, se on liian vähän. Hakee lisää niin todennäköisesti haukuttaisiin ahneeksi siaksi. Olisi varmaan pitänyt ennen treffejä sopia paljonko pitää syödä ja paljonko saa maksimissaan syödä.
Jos tämä ei ole keksittyä niin toivon, että ymmärrät jättää kyseisen miehen ja kaikki miehet rauhaan. Et oikeasti ansaitse yhtäkään miestä.
Jospa mies ei vaan tykännyt mutta suostui paikkavalintaan/söi kohteliaisuudesta? Itse kävin tässä kaverin toiveesta hänen kanssaan sushibuffetissa ja hätäiseen löysin lautasen pohjan peitoksi ruokaa, josta puolet jäi syömättä kun ei ollut suunmyötäistä sitten yhtään. Kaveri veti kaksi kukkuraista annosta hyvillä mielin ja siunaili ettei oo ollu yhtä hyvää aikoihin. Makunsa kullakin.