Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppani ei syönyt tarpeeksi sushibufassa!

Vierailija
14.09.2019 |

Eikä, kävin treffeillä sushibufassa miehen kanssa, jota olen tapallaillut jonkin aikaa. Aikaisemmin meillä on synkannut todella hyvin ja vielä tänään aamulla vatsassa lenteli perhosia, kun mietin tulevaa tapaamista. Ja sitten, argh! Olimme sopineet treffipaikaksi sushibufetin, sillä rakastan japanilaista ruokaa ja olin odottanut tätä todella pitkään, normaalisti syön terveellisesti ja kohtuullisia annoksia ja mielestäni bufetissa saakin siis syödä koko rahan edestä.

Tämän takia en kursaillut lautasannosta koostaessa. Mies sen sijaan tuli pöytään vain kahdeksan sushipalan kanssa eikä käynyt edes santsaamassa. Kysyin eikö ruoka maistu hänelle. Vastaukseksi hän totesi vain, että ei ole nyt tarvetta syödä enenpää. Ehkä olen pikkumainen, mutta tämä häiritsi todella paljon. Olisin halunnut käydä hakemassa vielä toisen lautasellisen, mutta silloin olisin tuntenut itseni possuksi. Jäi aika huono maku näistä treffeistä.

Nyt harmittaa niin paljon, etten edes tiedä haluanko nähdä miestä enää tämän jälkeen uudestaan. En rehellisesti sanottuna tiedä, voisinko elää sellaisen miehen kanssa joka syö minua vähemmän. Nytkin mietin, pitääkö minua täytenä porsaana. Jäin myös miettimään, mitä mies tarkoitti sillä ettei ole tarvetta syödä enempää. Mies on aiemmin maininnut, että hänen ekonominen tilanteensa on varsin tyydyttävällä tasolla. Olikohan ideana se, että on niin paljon rahaa ettei tarvitse syödä koko rahan edestä vaan voi ylenkatsoa bufetitia?

No joka tapauksessa nyt harmittaa paljon. Sori sekava vuodatus, ärsyttää vaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dealbreakerinsä kullakin...

Vierailija
2/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ihmeessä mokoma sika, joka ei ymmärrä mättää naamaansa sushia yhtä jättisuurta annosta kuin sinä!

Ei teillä voi olla mitään tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia ei ole tarkoituskaan vetää kauheasti, vaan se on enemmänkin nautiskeluruoka.

Vierailija
4/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sinua. Oma exäni oli samanlainen, söi buffereissa hyvin maltillisesti. Itse tykkään myös syödä buffetissa tavan ateriaa enemmän, joten ärsytti, kun mies söi vähän. Tunsin itseni ahneeksi, vaikken sitä ole!

Vierailija
5/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitan sun tunteen! Ärsyttävää näykkimistä tuollainen linnunruokailu! Epämiehekästä.

Vierailija
6/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain AV:lla :D

Vierailija
7/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on yllättävän täyttävää.

Vierailija
8/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina luullu että se on buffetissa eikä bufetissa.

Vierailija
9/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullu että se on buffetissa eikä bufetissa.

No niinhän se onkin muualla paitsi Porvoossa

Vierailija
10/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin aloituksen tuomalle mielikuvalle. Mies ottaa kohtuullisesti ja syö siivosti sen verran kun on nälkä, samalla kun AP possuna mättää menemään kukkuralautasellisia ruokaa.

Kumpi painaa enemmän, AP vai miespolo?

Vierailija
11/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei voi sietää japsisapuskaa.

Vierailija
12/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on yliarvostettua

Vierailija
13/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän ei tehnyt missään kohtaa mitään väärää, vain käyttäytyi sivistyneesti treffeillä, ja siten oli niin tökerö, ettet halua enään edes nähdä. Ihmeellisiä ongelmia kyllä toisilla.

Vierailija
14/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushia ei ole tarkoituskaan vetää kauheasti, vaan se on enemmänkin nautiskeluruoka.

Kyllä varsinkin niitä riisipalleroita pitää syödä niin paljon kuin jaksaa.

Vierailija
15/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletti pääsevänsä sänkyyn pyörimään jolloin täydellä vatsalla voi saada sydänkohtauksen. Itse olin kerran raxissa ja vedin navan täyteen kuten nainenkin ja täytyy sanoa, että oli noloin makuuhuoneleikki koskaan

Vierailija
16/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Vierailija
17/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei erityisemmin pidä sushista? Lähti kuitenkin sun mieliks sinne syömään.

Vierailija
18/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-porsas itkee kohtaloaan, kun ei kehdannut sitä normaalia kolmea kymmentä palaa vetää ja tällä kertaa normijuopon sijaan sattuikin sivistynyt treffikumppani.

Vierailija
19/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Pahaa se on. Ehkä mies ei viitsinyt sanoa, että ei halua enää syödä sitä.

Vierailija
20/45 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että vauva.fi:ssä irvaillaan tälle avaukselle,  mutta ettekö yhtään pysty samaistumaan tähän? Kaikki te varmaan ruotsinlaivan bufassakin (no ettehän te hienohelmat tietenkään sellaisissa käy) otatte pari palaa graavilohta ja palan terveellistä kokoviljaleipää ja sitten ilmoitatte että nyt riittää.

Ymmärrän, että miehellä ei ehkä ollut nälkä, mutta tää oikeasti vähän harmittaa. Meni myös ikäänkuin hukkaan koko bufan idea, sama olisi ollut mennä jonnekin muualle ja ottaa lautasannokset. No jos ens kerralla sitten vaikka minigolfiin tai vastaavaan niin ei tarvitse miettiä annosten kokoja.

-Ekan  viestin kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan