Mies käy salaa dominan luona, mitä pitäisi ajatella?
Avioliittoa 18 v takana, 2 lasta. Normaali elämä normaaleine haasteineen. Mies käy salaa dominan luona. En tiedä mitä ajatella. En itse halua olla seksielämämme domina. Onko siis ok että hakee tuon kokemuksen kodin ulkopuolelta?
Kommentit (33)
Meillä mies on myös kiinnostunut alistumisesta ja itse en todellakaan ole. Minä ehdotin miehelle että käy toteuttamassa seksuaalisuutensa tuota osaa maksullisella ammatinharjoittajalla. Dominan kanssa ei tosiaan ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on myös kiinnostunut alistumisesta ja itse en todellakaan ole. Minä ehdotin miehelle että käy toteuttamassa seksuaalisuutensa tuota osaa maksullisella ammatinharjoittajalla. Dominan kanssa ei tosiaan ole seksiä.
Sinähän sen tiedät ellet aio olla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen domina on tunnettu, tekee ihan omassa liikkeessä ja sekä liikkeessä että nettisivuilla painotetaan että kettu ei mene koloon ja sitä ehdottavat ei ole tervetulleita asiakkaiksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen domina on tunnettu, tekee ihan omassa liikkeessä ja sekä liikkeessä että nettisivuilla painotetaan että kettu ei mene koloon ja sitä ehdottavat ei ole tervetulleita asiakkaiksi. :)
Kyllä kyllä ja sinä uskot 😂
Kyllä monet etenkin ulkomaiset dominat antaa myös naida mutta pitää maksaa erikseen seksistä ja dominoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Sido se, potki munille ja lukitse siveysvyöhön.
Lukutaito? Ap sanoi että ei ole hänen juttunsa.
Miksi miehesi ei pysty avoimesti keskustelemaan kanssasi seksuaalisista tarpeistaan? Oletko syyllistävä ja tuomitseva? Ilmeisesti pakotat miehesi etsimään muualta tyydytystä tarpeisiinsa.
Ette sovi seksuaalisesti yhteen :(
Eli vaihtoon menee jossain kohti kuitenkin.
Luulisi, että haluaisitte keskustella tavoista joilla molemmat kiihottuu ja nauttii, mutta ilmeisesti ette ole sitä tehneet tai ainakaan toteuttaneet :(
Ankea parisuhde. Tuskin haluatte muillakaan osa-alueilla parasta toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tuhma. Anna piiskaa.
Niitä on myos sellaisia miehille tarkoitettuja siveysvoitä. Se on sellainen lukittava metallinen värkki joka pitää pippelin alaspain.
Jos miehesi haluaa käydä dominalla, olisi viisainta laittaa hänelle sellainen, jotta voit olla varma, että hän ei harrasta seksia siellä. Vertaa siis tuolla ylempänä sanottuun: "Dominan kanssa harvemmin naidaan".
dominantismi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tuhma. Anna piiskaa.
Niitä on myos sellaisia miehille tarkoitettuja siveysvoitä. Se on sellainen lukittava metallinen värkki joka pitää pippelin alaspain.
Jos miehesi haluaa käydä dominalla, olisi viisainta laittaa hänelle sellainen, jotta voit olla varma, että hän ei harrasta seksia siellä. Vertaa siis tuolla ylempänä sanottuun: "Dominan kanssa harvemmin naidaan".
Tuli aivan valtava myötätunnon puristus. Tulee ihan tulva aaltoilu, kun ajattelen että aukaisen ja otan sen kauhean metalli-jutun pois siltä ressukalta.
Älä unohda miehen rahojen käyttöä omiin menoihin.