Lätkälovessa se Unkarissa pelaavan vaimo vaikutti varsin negatiiviselta tapaukselta
Miksi näin? Sirpa Selänne puolestaan vaikuttaa nin tyytyväiseltä asemaansa. Molemmat kotiäitejä.
Kommentit (24)
D playssa näkyy 5 jaksoa ja on tosi negatiivinen, onneksi ei kaikki muut ole
Ketä kiinnostaa jonkun lätkänpelaajan vaimo?!?!? Mun miehestä voisi myös tehdä dokumentin. Se oli huomattavasti kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jonkun lätkänpelaajan vaimo?!?!? Mun miehestä voisi myös tehdä dokumentin. Se oli huomattavasti kiinnostavampi.
Ketä kiinnostaa av-mamman mies??
Lätkä love on niin surkea ohjelma, että siitä tuntee myötähäpeää! Luulin, että siinä näytetään PERHERN arki, mutta näytetään tyttöystävien muotikuvauksia... Olkoon missejä kuinka paljon tahansa, mutta tylsää katsottavaa. En katso toista jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Lätkä love on niin surkea ohjelma, että siitä tuntee myötähäpeää! Luulin, että siinä näytetään PERHERN arki, mutta näytetään tyttöystävien muotikuvauksia... Olkoon missejä kuinka paljon tahansa, mutta tylsää katsottavaa. En katso toista jaksoa.
Katsoin 4 jaksoa ja ainakin perheellisten arkea näytetään paljonkin. Alinan osuus painottuu paljon Alinan työhön eli misseilyyn. Ensimmäinen jakso oli tosi sekava.
Vierailija kirjoitti:
Pitää näemmä olla se maksullinen versio
Unkarissa ei tietty tienaa yhtä hyvin kuin änärissä. Ehkä tämä aiheuttaa negaation.
Mulle riitti tätä sarjaa, kun näin mainoksen muutaman kerran. Niin huonoa kirjaa ei ole kirjoitettukaan, etteikö kyseisen ohjelman voittaisi. (Voi vi....tu.)
No hänellä on pienet lapset. Lapset reagoi reissaamiseen ja varmaan univelkaa jne.
Itsekään en ollut täysin oma itseni lasten ollessa pieni juurikin vähien unien takia.
Eiköhän se siitä kun lapset kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää näemmä olla se maksullinen versio
Maksaa 5€
Minusta juuri hän oli ainoa rehellinen. Muut vain yrittivät vakuuttaa, kuinka ihanaa kaikki on ja kuinka onnellisia he ovat ja miten upeat parisuhteet heillä on. Tämä typykkä oli ainoana aito kameran edessä.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapa loisia, ei kukaan käy töissä
Kyllähän kävi, useampikin kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
No tee. Luuletko että ketään muuta kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapa loisia, ei kukaan käy töissä
Kyllähän kävi, useampikin kuin yksi.
Missihän oli töissä(seiskalle) kun meni tapaamaan poikakaveriaan Japaniin. Ei kuulemma meinannut pysyä pöksyissään :D
Pitää varmaan katsoa uudelleen, kun yhtä tai kahta lukuunottamatta kaikki akat oli kuin samasta muotista eikä meinannut saada mitään tolkkua, kuka klooneista oli kukakin.
oli joo