Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy salaa dominan luona, mitä pitäisi ajatella?

Hämmentynyt
14.09.2019 |

Avioliittoa 18 v takana, 2 lasta. Normaali elämä normaaleine haasteineen. Mies käy salaa dominan luona. En tiedä mitä ajatella. En itse halua olla seksielämämme domina. Onko siis ok että hakee tuon kokemuksen kodin ulkopuolelta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen tiedät onko sulle ok.

Vierailija
2/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido se, potki munille ja lukitse siveysvyöhön.

Vierailija
4/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tuhma. Anna piiskaa.

Vierailija
5/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän kiinnostunut Dominajutuista myös miehenä vaikken kertaakaan ole (ainakaan vielä). Tosin se ei tarkoita sitä että nainen pukeutuu nahkaan ja sitten naidaan kuin apinat, vaan minusta Dominan pitäisi olla erittäin sanavalmis, älykäs ja taitava psykologi joka osaa asettua miesten yläpuolelle, nauraa hänen seksuaaliselle kiihottumiselleen ja antaa selvä kuva, että seksi dominan kanssa onnistuu vain miehen päiväunissa.

En kai kehtaa kokeilla tuota, vaikka siitä välillä fantasioinkin. Mutta mahtaa olla mukavaa olla domina sellaiselle jolle se rooli sopii, vähän heiluttaa piiskaa ja tuntitaksa vähintään 250 e verottomana :)

Vierailija
6/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa? kun sinä kuitenkin tiedät. Tingi ainakin, niin ei mene kaikki massi harrastukseen. Uskon että halpuuttaa kun vaimo pyytää

Vierailija
7/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on katottu Täykkäreitä vai? :D

Vierailija
8/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kukaan parisuhteen alussa läpi pelisääntöjä siitä, mikä oman seksuaalisuuden toteuttamisessa on ok eikä loukkaa puolisoa, ja mikä ei?

Vierailija
9/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi palaa kotiin nöyränä ja onnellisena. Olisit kiitollinen. Tarjoa miehellesi kylmä olut ja avaa keskustelu tulevasta perhelomasta, jonka mies ilomielin maksaa.

Vierailija
10/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy "Jätä se sika!" -kommentti?

Vierailija
11/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok ja se tarkoittaisi avioeroa. Itse kuitenkin päätät mitä kaikkea siedät.

Vierailija
12/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika....sorry olin vessassa enkä ehtinyt laittaa aiemmin jätä se sika viestiä

Vierailija
13/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa sen ihmeempiä? Maksetaan rahaa palvelusta. Vai tekeekö naiset numeron myös siitä jos mies käy hierojalla?

Vierailija
14/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Olen aloittaja...

- Mikä on Täykkärit?

- Juu salaa. Löysin jotain mistä asia kävi hyvin selväksi.

Mietin: onko hän onneton kanssani. Otanko puheeksi että tiedän. Aiheutanko tuon tarpeen vai onko se vain luontaista omaa seksuaalisuutta. Mitä riskejä...

Vierailija
15/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän kiinnostunut Dominajutuista myös miehenä vaikken kertaakaan ole (ainakaan vielä). Tosin se ei tarkoita sitä että nainen pukeutuu nahkaan ja sitten naidaan kuin apinat, vaan minusta Dominan pitäisi olla erittäin sanavalmis, älykäs ja taitava psykologi joka osaa asettua miesten yläpuolelle, nauraa hänen seksuaaliselle kiihottumiselleen ja antaa selvä kuva, että seksi dominan kanssa onnistuu vain miehen päiväunissa.

En kai kehtaa kokeilla tuota, vaikka siitä välillä fantasioinkin. Mutta mahtaa olla mukavaa olla domina sellaiselle jolle se rooli sopii, vähän heiluttaa piiskaa ja tuntitaksa vähintään 250 e verottomana :)

Dominan kanssa harvemmin naidaan.

Vierailija
16/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentynyt edelleen kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Olen aloittaja...

- Mikä on Täykkärit?

- Juu salaa. Löysin jotain mistä asia kävi hyvin selväksi.

Mietin: onko hän onneton kanssani. Otanko puheeksi että tiedän. Aiheutanko tuon tarpeen vai onko se vain luontaista omaa seksuaalisuutta. Mitä riskejä...

Ajattele niin, että haluaisit seksiä miehesi kanssa, mutta miehelle riittäisi pelkkä suutelu. Jossain vaiheessa varmaan kokisit, että jotain oleellista puuttuu ja sun tarpeita ei tyydytetä. Tässä sama tilanne. En välittäisi asiasta ellei siitä seuraisi esim. vakavia talousongelmia

Vierailija
17/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaniljaseksistä tykkäävän saa samalla logiikalla raizkata?

Tämä palsta on todella sairas paikka.

Vierailija
18/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dominan kanssa harvemmin naidaan.

Niin no, näin olen ymmärtänyt mutta tietysti on olemassa myös paljon "dominapainotteisia" naisia jotka eivät tätä hommaa ole ymmärtäneet vaan tarjoavat tavallisia seksipalveluita vähän dominorekvisiitalla varustettuna.

Vierailija
19/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaniljaseksistä tykkäävän saa samalla logiikalla raizkata?

Tämä palsta on todella sairas paikka.

Hei läpällä.

Vierailija
20/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominot lihottavat,opeta se lihaan.