Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on oma sarja shakissa?

Vierailija
14.09.2019 |

Miksi tarvitsevat oman sarjan?
a

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Osaatko sanoa, miksi yksikään nainen ei koskaan kiinnostu sinusta?

Tää sun ilkeä kommentisi oli kyllä aivan tarpeeton.

Ei ollut.

Palstajankuttajilla on täsmälleen samat jutut päivästä toiseen eli naiset eivät osaa mitään, naiset ovat tyhmiä, naiset eivät pärjää, naiset eivät plää plää plää.

Kaikkien typerien kirjoitusten takana on elämässään tavalla tai toisella epäonnistunut mies.

Teitä ovat vankilat täynnä.

Teitä? Vain idiootit yleistävät.

Teitä. Suosittelen, että luet enemmän ja muutakin kuin Ylis-tasoisia kirjoituksia.

Vierailija
22/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on vaan tunneälyä, joka tietysti on samanarvoista kuin muukin älykkyys. Kaikki on samoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Ei ollut.

Palstajankuttajilla on täsmälleen samat jutut päivästä toiseen eli naiset eivät osaa mitään, naiset ovat tyhmiä, naiset eivät pärjää, naiset eivät plää plää plää.

Kaikkien typerien kirjoitusten takana on elämässään tavalla tai toisella epäonnistunut mies.

Eihän aloitus ottanut mitään kantaa siihen kumpi sukupuoli on parempi? Itse sinä omassa mielessä käännät asian niin että nainen olisi aina ns. huonompi osapuoli.

En, vaan olen liian pitkään lukenut palstainisijämiesten tekstejä. Uuuuu-liiiiiiiiiiii.

Minä olisin kuollut lapsena, jos äiti, isoäiti ja mummi eivät olisi huolehtineet minusta.

Ja siitä syystä olet sitten kaikille miehille vihainen. Tosi fiksua.

En tietenkään kaikille. Pidän fiksuista, hoikista ja hyvännäköisistä miehistä. Heitäkin onneksi on.

Vierailija
24/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Ei ollut.

Eihän aloitus ottanut mitään kantaa siihen kumpi sukupuoli on parempi? Itse sinä omassa mielessä käännät asian niin että nainen olisi aina ns. huonompi osapuoli.

En, vaan olen liian pitkään lukenut palstainisijämiesten tekstejä. Uuuuu-liiiiiiiiiiii.

Minä olisin kuollut lapsena, jos äiti, isoäiti ja mummi eivät olisi huolehtineet minusta.

Jos joku inisee, niin sinä. Ja aika pahasti vielä. 

Vierailija
25/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Ei ollut.

isoäiti ja mummi ?

Vierailija
26/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Ei ollut.

Ja siitä syystä olet sitten kaikille miehille vihainen. Tosi fiksua.

En tietenkään kaikille. Pidän fiksuista, hoikista ja hyvännäköisistä miehistä. Heitäkin onneksi on.

Laihoista shakinpelaajista? Pelaatko itse shakkia?

Vierailija
27/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap ensin kuka on päättänyt, että naisilla pitää olla oma sarjansa shakissa? Epäilen vahvasti ettei ole ollut naisten tekemä päätös.

Vierailija
28/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miehet on älykkäämpiä. Naiset on hyviä ihmissuhde- ja tunnejutuissa. He osaavat manipuloida ja juonitella miehiä paremmin ja piikitellä rivien välistä ja muuta sellaista. Myös meikkailu ja oman seksuaalisuuden käyttö vallan välineenä on naisten hallussa.

En ole katkera, mutta kuitenkin...

Pahoitteluni, ettei kukaan nainen välitä sinusta äidin lisäksi.

Miten tuo nyt tuohon ap.n esille nostamaan, sinänsä ihan asialliseen kysymykseen liittyy ?

(Ethän sitäpaitsi millään voi edes tuntea ihmistä, josta lausut noita arvioitasi)

Vierailija
29/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjumalauta. Voisiko joku nyt kertoa MIKSI naisilla on oma sarja shakissa?

Onko tämä joku muinaisjäänne, vai löytyykö järkisyitä?

Vierailija
30/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän kärjistetään, niin melkein kaikki shakin ammattipelaajat ovat miehiä ja naispelaajat pelaavat silloin kun muilta töiltään ehtivät. Lisäksi miehillä on monesti vuosikymmenien kokemus pelaamisesta, kun taas naiset lopettavat nuorempina.

On siis ihan ymmärrettävää että he pelaavat eri sarjoissa.

Vierailija
31/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap ensin kuka on päättänyt, että naisilla pitää olla oma sarjansa shakissa? Epäilen vahvasti ettei ole ollut naisten tekemä päätös.

Itseasiassa on olemassa naisten sarja ja sitten yhteinen sarja. 

Vierailija
32/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Viikon servaus :D

Vierailija
33/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että naiset eivät pärjää niin hyvin shakissa.

Vierailija
34/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Varsinainen shakinpelaajan servaus. 

Vierailija
35/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Ei ollut.

isoäiti ja mummi ?

Vinkki: molemmilla vanhemmilla on äiti.

Toinen vinkki: ei koskaan välilyöntiä ennen kysymys- tai huutomerkkiä.

Vierailija
36/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Varsinainen shakinpelaajan servaus. 

Shakki on julma peli.

Vierailija
37/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten älykkyysosamäärän hajonta on paljon suurempi kuin naisilla. Se tarkoittaa, että tyhmiä miehiä on enemmän kuin tyhmiä naisia mutta myös sitä, että erittäin älykkäitä miehiä on enemmän kuin erittäin älykkäitä naisia. Shakinpelaajilla on erittäin korkea älykkyysosamäärä ja tässä sarjassa miehet ovat yliedustettuina. Eli lyhyesti sanottuna naiset eivät pärjää miehille siellä shakin eliitin joukossa.

Vierailija
38/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että naiset eivät pärjää niin hyvin shakissa.

Eikös ne unkarilaiset Judith Polgar (ja sillä taisi olla vielä siskokin) olleetkin maailmanmestareita joskus aikanaan ? (pari vuosikymmentä sitten taisi olla muistaakseni tuo)

Vierailija
39/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia kuitenkin  on, ettei miesten suurin enemmistö ole koskaan pelannut shakkia missään sarjassa , eikä julkisesti välttämättä edes siellä oman lähiönsä tai kirkonkylänsä pubissa kaverien kanssa ...

Vierailija
40/104 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten äo gausskäyrä on korkea ja ohut. Mihillä taas matala ja leveä. Niin huippunerot kuin totaaliset tollot on miehiä. Naiset ovat tasapaksuja eik' vaihtelua juurikaan ole.