Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa mies jota vituttaa kilpailla ulkonäöstä yli puolta nuorempien, parikymppisten miesten kanssa?

Vierailija
13.09.2019 |

Aina välillä tulee mieleen , että onko tässä enää mitään järkeä. Ihmiskeho luonnollisesti kuihtuu tasaisen varmasti ikääntyessään, ja nykyään tuntuu, että joutuu lähtemään näihin ulkonäkömittelöihin mukaan roimalta takamatkalta. Vuosi vuodelta asetelmat käyvät entistä kurjemmiksi. Tästä on reiluus kaukana. Aivan sama jos joutuisit kilpailemaan formula 1-kisoissa venttiilivikaisella honda civicillä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ainoa, joka kilpailee nulikoita vastaan. Et pärjää omassa sarjassa?

Vierailija
22/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat sitten olla aika vanha, koska itse nelikymppisenä olen paremmassa kuosissa kuin kukaan tapaamani parikymppinen mies.

Oletko läskileiriohjaaja ?

Olen huippukunnossa oleva ihan kiva, tavallinen mies. Tai en tiedä olenko tavallinen, mutta en ole vielä koskaan tavannut elävänä parikymppistä miestä joka voittaisi minua oikeastaan missään suhteessa, oli se sitten taloudellinen tai esteettinen menestys tai sielun yleinen syvyys. 

Sielun yleinen syvyys...olet mies ja vauvapalstailet perjantai-iltana !

Juuri se erottaa minut muista miehistä. Harvalla on samanlaista sielukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos olet kiinnostunut ikäisistäsi naisista, niin vanhenemisen ei pitäisi olla mikään ongelma. Sen sijaan jos kilpailset parikymmpisten poikien kanssa tuon ikäisistä tytöistä niin... no jaa sulla on aika iso ongelma.

Vierailija
24/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn enemmän vähän vanhemmista miehistä kuin niistä parikymppisistä, vaikka olen sitä ikäluokkaa itsekin.

Vierailija
25/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun onnekses me naisetkin vanhetaan. Oon ite 40-vuotias ja mun mielestä just nelikymppiset miehet on kaikista komeimpia. Esim. Antti Luusuaniemi ja Matti Ristinen, nam! Parikymppiset on ihan lapsenkasvoisia pikkupoikia, kyllä miehen pitää näyttää mieheltä!

Jos Ap:n alakuloon on syynä se, että enää ei saa parikymppisiä kauniita tyttöjä vaan joutuu tyytymään ikäisiinsä naisiin. Miehet eivät aina ajattele ihan saman kaavan mukaan kuin naiset.

Vierailija
26/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tunnet tarvetta kilpailla ulkonäköasioissa kenenkään kanssa, saati sitten itseäsi puolet nuorempien miesten? Mikset kelpaa itsellesi sen ikäisenä kuin olet?

Vierailija
27/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat sitten olla aika vanha, koska itse nelikymppisenä olen paremmassa kuosissa kuin kukaan tapaamani parikymppinen mies.

Olen huippukunnossa oleva ihan kiva, tavallinen mies. Tai en tiedä olenko tavallinen, mutta en ole vielä koskaan tavannut elävänä parikymppistä miestä joka voittaisi minua oikeastaan missään suhteessa, oli se sitten taloudellinen tai esteettinen menestys tai sielun yleinen syvyys. 

Loistava asenne :D

Vierailija
28/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne, mutta ei tälle mahda mitään. Ei yli 40 vuotias näytä enää parikymppiseltä kollilta, myönnän että kadehdin nuorten miesten kiinteyttä ja elämänjanoa. Vaihtaisin milloin tahansa paikkaa jonkun nuoren kanssa.

M43

Vierailija
29/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne, mutta ei tälle mahda mitään. Ei yli 40 vuotias näytä enää parikymppiseltä kollilta, myönnän että kadehdin nuorten miesten kiinteyttä ja elämänjanoa. Vaihtaisin milloin tahansa paikkaa jonkun nuoren kanssa.

M43

Harvinaisen läpinäkyvää parikymppisen trollausyritystä.

Vierailija
30/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule et saa millään treenaamisella ulkonäköä takaisin. Kannattaa se vaan hyväksyä että olet vanha.

Ja monenlaista sielullista painolastia on tullut myös menttaalipuolelle. Ei ole vanha ihminen freessi enää sisältäkään.

Vierailija
31/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaisia kilpailuja edes järjestetään? En ole kokenut tarvetta kilpailla ulkonäöstä kenenkään kanssa, enkä edes tiedä, miten tällaiseen kilpailuun osallistuttaisiin.

M36