Äitini alistaa minua kokoajan
Jos vaikka jätän mukit tiskialtaaseen aikeissa laittaa ne koneeseen niin heti sormi pystyssä että minä kyykytän häntä. Ja kun olen menossa vessaan tulee sanottavaa pöntön siisteydestä ennenkuin olen edes asialle ehtinyt. Ja aina myös meikkaustyylissäni on moitittavaa hiukseni ovat kuolleen näköiset hänen mielestään en koskaan syö ruokaa jota kyllä syön. Siis teen kaiken aivan väärin. Ikää on 20 olen etsimässä omaa asuntoa kyllä mutta raha asiat pitää saada kuntoon.
En tiedä miten jaksan negatiivista asennetta kokoaika. Ja hän myös hyökkää päälleni jos haluan ostaa omilla rahoillani kaupasta limsaa tai karkkia. Lihon kuulemma siitäkin.
Kommentit (2)
Ei hän sinua alista. Hän tietää, että pesä on kohta tyhjä ja yrittää rakentaa välimatkaa/tehdä pesäeroa. Luulee, että on helpompi erota henkilöstä, jonka kanssa on riidoissa. Tunnistin tämän itsessäni, kun 18-vuotiaana muuttopäivä alkoi lähestyä.
Kannattaa muuttaa mahdollisimman pian pois. "Raha asiat" ovat tekosyy, saat varmaankin asumistukea, opintotukea tms. omillasi asuessa.