Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät ymmärrä yksin jääneitä miehiä?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen 34-vuotias mies ja asunut koko elämäni yksin. En ole koskaan edes halannut naista ja muutenkin kontaktit on jääneet vähiin, tasoa kaupan kassalle moikkaus. Jotkut sukulaiset ovat varmastikin kyselleet omilta vanhemmiltani "miten se teidänkin poika niin yksin vain elelee". Mutta tosiasia on, että jos syntymälahjaksi ei ole annettu pituutta ja komeutta, niin ei tarvitse haaveilla asiasta. Yleensähän nämä kyselijät ja ihmettelijät ovat vanhempaa väkeä. Kerran olenkin kysynyt, että katselitko itse nuorena ja kauniina lyhyempiä rumia miehiä. Tulee yleensä aika hiljasta.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen 35-vuotiaan ikisinkkumiehen. Voin heti kertoa mikä hänessä on vikana. Hän on ulkoiselta habitukseltaan ihan kauhea, parturissa ei ole käynyt varmaan viiteen vuoteen ja keskivartalolihava. Käytöstavat ovat aivan hirveät. Syö aivan todella suuren määrän ruokaa, eikä ymmärrä, että kohteliasta olisi jättää ruokaa myös muille. Kotinsa on läävä.

Vierailija
62/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla tuollaisia on paljon. Kannattaa varmasti hakeutua suurempiin kaupunkeihin joissa on enemmän epätoivoisia naisia juuri samassa ikäluokassa heillä kun on vielä suurempi hätä kun ikä lapsilykkyyn alkaa olla viimeisillä vuosilla.

Jos ei ole aikomustakaan lähteä tai yrittään mitään muuta kuin maata kaksiossaan ja roikkua niissä läheisissään niin lopputulema on varma yksinäisyys. Siihen sen tuomiin taakkoihin pitää sitten vain sopeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla tuollaisia on paljon. Kannattaa varmasti hakeutua suurempiin kaupunkeihin joissa on enemmän epätoivoisia naisia juuri samassa ikäluokassa heillä kun on vielä suurempi hätä kun ikä lapsilykkyyn alkaa olla viimeisillä vuosilla.

Jos ei ole aikomustakaan lähteä tai yrittään mitään muuta kuin maata kaksiossaan ja roikkua niissä läheisissään niin lopputulema on varma yksinäisyys. Siihen sen tuomiin taakkoihin pitää sitten vain sopeutua.

Mitä ovat ne taakat, jotka yksin jääminen tuo ja parisuhde varmuudella ei?

Vierailija
64/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut, että (iki)sinkkuus voi johtua eri syistä? Tuossa kirjoitit, että sun kohdalla huono itsetunto, ujous ja eristäytyminen olivat syynä. Entä jos mies on ihan sosiaalinen, käy ulkona ja omaa normaalin itsetunnon? Hän vain saa pakkeja yksi toisensa perään. Silloinhan lopputulos (ikisinkkuus) on sama, mutta syyt sen taustalla ovat aivan erilaiset[/quote]

Toki, sinkkuuteen on hyvin monia eri syitä ja minäkin vain kerroin omasta kokemuksestani ja tällä hetkelläkin olen siis sinkku itsekin. Pointti ehkä oli siinä, että muiden syyttäminen ja katkeroituminen ei johda ainakaan mihinkään hyvään ja sillä mitä ajattelee itsestään ja ympäröivästä maailmasta on väliä. Mä uskon, että kannattaa vaan jatkaa etsimistä ja koko ajan elää itsensä näköistä ja mielekästä elämää, oli se parisuhde tai ei. Näin itse aion jatkaa. Tsemppiä kaikille sinkuille 👍🏼

Vierailija
65/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se naaman rumuus vaan sun sisimpäsi rumuus, se on se, mikä merkitsee.

Vierailija
66/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista kotitalouksista lähes puolet on yhden hengen talouksia. Joten ei se parisuhde ole nykyään edes mitenkään pakollinen asia ihmisille, nykyään moni haluaa olla sinkku ja siinä ei ole mitään outoa.

Olen itse noin 30 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut enkä oikeastaan edes halua seurustella, ainoa asia mihin minä naista tarvitsen on seksi.

Osaan kotityöt tehdä itse,viihdyn hyvin yksin sekä pärjään rahallisesti hyvin yksin joten mihin muuhun minä naista tarvitsisin kuin seksiin?

Ei toinen ihminen ole seksiinkään mitenkään välttämätön.

Vierailija
67/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun sukupuolesi tekee tästä jotenkin traagisempaa?

Vierailija
68/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan tasoteoria? :D

Mikä vitsi. Tai sitten ihan linkkejä tieteellisiin tutkimuksiin, että mikä tämä "nykyajan tasoteoria on". Ja joku ulkomaisen deittisivuston "tutkimus" ei ole mikään tutkimus.

Tasoteoreetikko jää yksin ja ihan syystä, siinä on fakta. Nyt on perjantai iltapäivä, jos laittaisi vauva:n kokonaan pois ja lähtisi ihmisten ilmoille, voisi olla jokin mahdollisuus, ainakin niillä jotka kokonaan eivät ole pilanneet itseään noilla tasoteorioilla.

Vierailija
69/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noissa on ymmärrettävää? Osa on vaan kaapissa, eivätkä naista kaipaa, eivätkä jonkin hölmön ujostelun vuoksi kehtaa miestäkään ottaa.

Lopuissa on jotakin muita pariutumisen kannalta hankalia ominaisuuksia. Kuten hygienian laiminlyönti, muu syrjäytyminen sekä epärealistiset vaatimukset. Kivaluonteinen mies löytää halutessaan ihan varmasti kumppanin, jos tosissaan haluaa.

Sitten on se täällä majaileva ryhmä, jotka eivät tajua, ettei pelkkä väkivallan puuttuminen (toistaiseksi, mistä se edes tietää onko väkivaltainen suhteessa, ellei koskaan ole kunnon suhteessa ollutkaan) ja alkoholismin puuttuminen (sekin toistaiseksi) riitä. Kuten näille miehillekään ei riitä, ettei nainen ole väkivaltainen eikä juoppo.

Noiden päässä naisettomuus tarkoittaa mukavaa miestä, mutta sehän on yleensä päinvastoin, oikeasti ihana luonne antaa anteeksi huonon ulkonäön. Siis naisten mielesä, nuo miehet eivät ikinä kelpuuttaisi rumaa, mutta mukavaa naista.

Vierailija
70/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan tasoteoria osoittaa että naiset haluavat kaksi kolme numeroa omaa ulkonäköä yläpuolella olevia miehiä eli väännän rautalangasta 5 nainen haluaa niitä 7-8 miehiä. Kun hän 5-6 nainen pääsee maistamaan noita 7-10 miehiä edes yhdenyön paneskeluiden aikana heidän todellisuudentaju hämärtyy ja kaikista omantason ja sen alapuolisista miehistä muuttuu ällöttäviä creeppereitä. Kun nainen ei sitten saa kesytettyä sitä 9 panojännämiestä itselleen hän ehkä siinä 35v ottaa oman tasoisen miehen. Jos ei ota niin asunto täytetään kissoilla ja parvekkeella alkaa tupakan ketjupoltto kurttunaamalla.

Siksi kiltti apkin on jäänyt yksin.

Ja yhtälailla ns kiltti ap on voinut katsella vain oman tasonsa yläpuolelle, jääden sen takia yksin.

Tasolänkytystä tällä palstalla riittää, vielä kun Laasanen tai joku muu ois luonut taulukon, josta oman tasonsa voi tarkistaa. Täytyy olla selkeät erot, jos 5-6 naisen täytyy erottaa esim 6 ja 7 tason miehen ero ongelmitta.

Toki jos sellainen taulukko olisi, olisi myös hankalampi syöttää aina tätä samaa sontaa ketjuihin...

Vierailija
71/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyppäät pääsi pois perseestä, niin huomaat, että lähes kaikilla rumilla ja  lyhyillä miehillä on akka ja lapsia.

Vaan kannattaa toki rypeä itsesäälissä ja märistä, miksi koulussakaan kukaan ei tullut kiltille pojalle juttelemaan.

Suomalainen parisuhde tekee puolisoista pituuskasvultaan lyhyitä sekä muuten vaan rumia !

Lisäksi rumuus ja vähäosaisuus periytyy.

Vierailija
72/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että kukaan ei kotoa hae eikä hyvä keiju puolisoa tuo.

Se on rohkeasti lähdettävä kokeilemaan ja esittämään kahvi/treffikutsuja joista osasta tulee pakkeja ja osa onnistuu.

Suhteen luominen on pitkällinen prosessi jossa 2kk tutustuminen kertoo vasta päällisin puolin jotain ihmisestä.

Naimisiin et pääse 3kk kahvikutsusta muista se.

Ota selvää mikä mies itse olet ja ole sitten se oma itsesi.

Käy parturissa, joka laittaa sulle vähän rokimman lookin vaikket rokkia kuunteliskaan ja opettele laittamaan hiukset kondikseen. Tai jos on pidempi fleda niin käy hyvä mies laittaa sen leikkaus kuntoon, ei tarvii näyttää tarhapöllöltä. Muista hygienia ja hommaa ehjät kengät ja rento vastetus.

Iloista ilmettä naamaan. Kukaan ei murjottajaa mieheksi huoli. Saat olla ujo muttet murjoittaja.

Älä heitä tyhmää tyhjänpäiväistä läppää. Ei jaksa.

Tsemii! Tuu vuoden päästä skriivaa kuin kulkee!

Vierailija
73/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa että ei niin itsestäänselvää ja yleistä asiaa ymmärretä.

Eivät ihmiset kyllä ymmärrä yksinäisiäkään. Eivätkä työttömiä. Eivätkä masentuneita. Eivätkä luontoaktivisteja. Eivätkä aseksuaaleja. Eivätkä...

Huoh. Suomalaisille ilmeisesti tuottaa vaikeuksia ymmärtää yhtikäs mitään.

Vierailija
74/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta EIHÄN SITÄ VOI muuta kun valittaa täällä, kun 10-20 v sitten yksi tyttö sanoi koulussa pahasti, kun sitä yritti lääppiä! Onhan se syy vihata kaikkia naisia ikuisesti.

Eikä ota eteen, ellei nainen ole 18-20 v fitnespimu, joka on nymfomaani neitsyt. Ihan riittää sellainen tavallinen nainen, kuten Kiira Korpi oli ennen (nyt ei enää kelpaisi, kun sillä on ulkomaalainen mies).

Vierailija
75/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan nirso jos ei ole naista.

Vierailija
76/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, mutta kauanko sinkkuna oleva mies toivoo parisuhdetta? Eikö missään vaiheessa ala tuntua siltä, että yksin asumiseen on tottunut, eikä yhteenmuutto olisi enää omien tottumusten ym takia kovin helppoa?

Vierailija
77/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvailee lyhyyden ja ei-niin-komean ulkomuodon tarkoittavan sitä että jää automaattisesti yksin? Höpö höpö. Itse en ole pitkä saatika komea mutta silti en voi kuin ihmetellä miten olen päässyt melko kauniidenkin naisten kanssa itse "asiaan". Ja lisäyksenä vielä että kyllä, vuosikausien parisuhde tälläkin hetkellä takana, ennen tätäkin oli pitkä parisuhde exän kanssa. Pitää löytää se oman tasoisensa nainen, ei tarvitse tavoitella niitä miss maailman ulkomuodon omaavia naikkosia. 

En ole ap mutta en kelvannut edes vihätysvoimaltaan "omantasoisilleni" naisille.

Vierailija
78/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvailee lyhyyden ja ei-niin-komean ulkomuodon tarkoittavan sitä että jää automaattisesti yksin? Höpö höpö. Itse en ole pitkä saatika komea mutta silti en voi kuin ihmetellä miten olen päässyt melko kauniidenkin naisten kanssa itse "asiaan". Ja lisäyksenä vielä että kyllä, vuosikausien parisuhde tälläkin hetkellä takana, ennen tätäkin oli pitkä parisuhde exän kanssa. Pitää löytää se oman tasoisensa nainen, ei tarvitse tavoitella niitä miss maailman ulkomuodon omaavia naikkosia. 

En ole ap mutta en kelvannut edes vihätysvoimaltaan "omantasoisilleni" naisille.

Miten olet arvioinut naiset omantasoisiksi? eri

Vierailija
79/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin! Oma taso on se toteutunut taso, ei se mitä äiti sanoi.

Vierailija
80/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet arvioinut naiset omantasoisiksi? eri

Itse en ole lihava mutta lasken naisen ns. omantasoiseksi vaikka naisella olisi vararengas tai pari farkkujensa vyönpäällä ja tämä ei ole kasvoiltaan miten sen nyt sanoisi klassisen kaunis. Olen kyllä käynyt joskus treffeillä todella kauniinkin naisen kanssa mutta näin on käynyt vain kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän