Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät ymmärrä yksin jääneitä miehiä?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen 34-vuotias mies ja asunut koko elämäni yksin. En ole koskaan edes halannut naista ja muutenkin kontaktit on jääneet vähiin, tasoa kaupan kassalle moikkaus. Jotkut sukulaiset ovat varmastikin kyselleet omilta vanhemmiltani "miten se teidänkin poika niin yksin vain elelee". Mutta tosiasia on, että jos syntymälahjaksi ei ole annettu pituutta ja komeutta, niin ei tarvitse haaveilla asiasta. Yleensähän nämä kyselijät ja ihmettelijät ovat vanhempaa väkeä. Kerran olenkin kysynyt, että katselitko itse nuorena ja kauniina lyhyempiä rumia miehiä. Tulee yleensä aika hiljasta.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on vaikea ymmärtää, koska saavat aina halutessaan seuraa ja lisäksi vain top20% miehistä rekisteröityy edes miehinä naisille.

Atm27

Vierailija
22/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on robottikumppaneita ja ihmiset eivät seukkaa enää keskenään. Odottele sitä aikaa n. 11v päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tunnetuilla rikollisilla on vaimo ja lapsia. Kyse ei ole ulkonäöstä vaan rohkeudesta!

Vierailija
24/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta mulla on aika paljon tekemistä ja elämä on ihan ok yksinkin. Mieleen tuli yhtenä päivänä asiaa ajatellessani yliopiston rähjäiset professorit yms. Mulle on usein sanottu, että sellaiseksi mäkin vielä päädyn. Niilläkin on usein puoliso.

Jos elämä ei etene tavallisia reittejä pitkin, niin sitten asiat ei aina onnistu kuten "muilla". Ei sille aina voi mitään, mutta pitää muistaa, miten outoja hiihtäjiä ihmisissä on. Myös naisissa. Kyllä joku väkisinkin tykkää meidän kaltaisista miehistä. Sellaisen ns. valkoisen hirven tapaamiseen saattaa mennä aikaa, mutta jos tapaa ihmisiä kutakuinkin säännöllisesti, niin todennäköisyydet kasvaa.

Vierailija
25/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää raukka laittaa autistisia aloituksia ja sitten ei koskaan vastaa

Vierailija
26/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ymmärtäminen asiaa muuttaisi eihän. Joka tapauksessa kyse ei oo ulkonäöstä eli sen voit unohtaa. Eikä se oo kenenkään vika ettei sulla oo puolisoa, silleen nyt vaan joskus käy. Eli niinku syyllisen hakemisen sijaan, ittestäsi tai toisista ihmisistä, nii josko vaa keskittyisit tulevaisuuteen ettei se tuleva puoliso pääse kävelemää ohi sillävälin ku pohdit miksei se vielä oo löytynyt. Työ ja harrastukset tai vaikka joku järjestötoiminta vois tehdä ihan hyvää, ei jää nii paljo aikaa vatvoa sitä mitä ei vielä ole. Ja jotenki keskity enemmän siihe millainen nainen sua sit vois kiinnostaa eikä siihe millainen sun pitäis olla että susta kiinnostuttaisii, se ihan riittää et oot kuka oot.

Vierailija
27/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmettelen itsekin. Itse olen suhteellisen komea kasvoista ja urheilullinen vartalo, mutta kun muna on pieni, niin ei tässä mitään suhteita pysty solmimaan. Toki nuorena riitti naisia, mutta ei enää vanhempana viitsi kun ei ne mihinkään vakavampaan johda pienen munan vuoksi.

Vierailija
28/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on yleensä luonnostaan aika iso ego, luulevat että kaikki haluaa heitä. Mutta jos ei ole, niin oliskohan testosteronitasot alhaiset?

Vierailija
29/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yleensä luonnostaan aika iso ego, luulevat että kaikki haluaa heitä. Mutta jos ei ole, niin oliskohan testosteronitasot alhaiset?

Enpä ole koskaan luullut, että kaikki haluavat minua, silti useamman ihan kivan näköisenkin kanssa tullut oltua. Että mitenköhän isompi ego ja korkeammat testosteronitasot auttaisi minua naisen löytämisessä.?

Vierailija
30/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on vaikea ymmärtää, koska saavat aina halutessaan seuraa ja lisäksi vain top20% miehistä rekisteröityy edes miehinä naisille.

Atm27

Ja miehet tietysti huomaavat kaikki naiset, eikös niin? :)

Vierailija
31/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on ilkeitä vastauksia :(

Vierailija
32/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ininä ap. Mä olen kans yksinäinen mies ja ihan 100% sinut sen asian kanssa. Viihdyn yksikseni. Jos sä haluat naisen niin siihen pitää panostaa eikä sulla ole vielä liian myöhäistä. Mutta kukaan ei oikeasti jaksa pitkään kuunnella tuollaista ininää. Se on lapsellista ja antaa heikon kuvan ihmisluonteesta.

M35

Vierailija
33/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä on ilkeitä vastauksia :(

Grow up ye cunt!

Vierailija
34/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ymmärtää? Yksin jäänyt mies olisi aivan samanlainen häntäheikki kuin ne suositut, jos se vain olisi mahdollista.

Vierailija
35/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kaksi ongelmaa. Toinen on se, että jostain syystä olet jäänyt vaille kumppania vaikka olisit halunnut. Se on ikävää. Toinen ongelma on tyhmiä kyselevät ihmiset. Olen itse sinkkunaisena alkanut laittaa näille utelijoille stopin välittömästi. En minäkään mene kenenkään elämäntilannetta ihmettelemään ääneen jossain kahvipöydässä. Voi voi Anna-Liisa, miten sinäkin olet jaksanut jo 30 vuotta olla Pertin kanssa! Jaksaako siinä enää seksiäkään? Joko se pettää? Sitten tulee neuvoja siitä miten pariutua, vaikka en niitä tarvitse. Ehkä myös arvelua siitä että olen nirso. 

Kaverit saavat kysellä yksityisesti:): 

Vierailija
36/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kannata IKINÄ näyttää omaa heikkouttaan tai epävarmuuttaan. Saat osaksesi vain halveksuntaa ja suoranaista inhoa tai vihaa. Se reaktio on jollain tavoin ilmeisesti geneettisesti koodattu naissukupuoleen ja fyysisesti tai henkisesti heikko mies koetaan hyvin vastenmielisenä.

Parempi siis pitää kaikki epävarmuudet visusti piilossa ja näytellä itsevarmaa vaikkei sitä olisikaan. Ainakin oman kokemukseni mukaan naiset eivät myöskään osaa erottaa näyteltyä itsevarmuutta oikeasta itsevarmuudesta.

Vierailija
37/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että osa näistä tyypeistä syrjäytyy suosiolla parisuhdemarkkinoilta, koska tuon ikäisiä miehiä on joka tapauksessa enemmän kuin naisia. Myötätuntoa en tunne tippaakaan.

Vierailija
38/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulma: Et tule naista saamaan jos vain kotona istut, sinun on pakko sosialisoida jossakin koska et voi saada tyttöystävää josset saa edes keskustelua naisen kanssa aikaiseksi. Ei kukaan tule kotiovellesi sinua hakemaan. Siinä sinun täytyy olla itse proaktiivinen.

Asia mihin sinun on taas vaikeampi vaikuttaa on työnäkymät. Vakiduunit ovat kortilla mutta niitä on silti hyvä pyrkiä löytämään. Ikävä kyllä Suomessakin vielä vallitsee käsitys missä köyhä ja työtön mies on ehdoton luuseri joten jossei töitä löydy niin et löydä naistakaan. Tämä on samalla se pääsyy yleisesti syntyvyyden alenemiseen niin Suomessa kuin muissa länsimaissakin  (Ja on turha alapeukuttaa tätä faktaa, Vauva-foorumilla on täsmälleen sama käsitys, työtön mies on yhteiskunnan loinen ja luuseri myös täällä joka ketjussa.)

Jos tilanne on lohduton, esim. elät syrjäisellä paikkakunnalla missä naisia ja töitä on vähän, niin pahimmassa tapauksessa säästää rahaa prostitoitujen palveluihin. Tehokasta terapiaa ja antaa mielenrauhan mutta ei ole halvinta lystiä etenkään köyhälle.

Itse olen kouluja käynyt insinööri ja hyvissä asemissa työmarkkinoilla. Headhunterit soittelee jatkuvasti.

Ap

Vierailija
39/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ymmärtää? Yksin jäänyt mies olisi aivan samanlainen häntäheikki kuin ne suositut, jos se vain olisi mahdollista.

Koska kaikki miehet on samanlaisia? Jos näin olisi niin ei paljoa olisi yksinäisyydestä kärsiviä miehiä.

Vierailija
40/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan luullut, että kaikki haluavat minua, silti useamman ihan kivan näköisenkin kanssa tullut oltua. Että mitenköhän isompi ego ja korkeammat testosteronitasot auttaisi minua naisen löytämisessä.?

Itsevarmuus on plussaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi