Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät ymmärrä yksin jääneitä miehiä?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen 34-vuotias mies ja asunut koko elämäni yksin. En ole koskaan edes halannut naista ja muutenkin kontaktit on jääneet vähiin, tasoa kaupan kassalle moikkaus. Jotkut sukulaiset ovat varmastikin kyselleet omilta vanhemmiltani "miten se teidänkin poika niin yksin vain elelee". Mutta tosiasia on, että jos syntymälahjaksi ei ole annettu pituutta ja komeutta, niin ei tarvitse haaveilla asiasta. Yleensähän nämä kyselijät ja ihmettelijät ovat vanhempaa väkeä. Kerran olenkin kysynyt, että katselitko itse nuorena ja kauniina lyhyempiä rumia miehiä. Tulee yleensä aika hiljasta.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ymmärtää? Yksin jäänyt mies olisi aivan samanlainen häntäheikki kuin ne suositut, jos se vain olisi mahdollista.

Koska kaikki miehet on samanlaisia? Jos näin olisi niin ei paljoa olisi yksinäisyydestä kärsiviä miehiä.

Mitä kauemmin mies kärsii yksinäisyydestä, sitä enemmän alkaa taipua siihen ajatukseen, että "kun jollekin kelpais", ja "miksei kukaan ymmärrä miltä tämä tuntuu."

Jos sama mies olisi naisten keskuudessa hyvin suosittu, suhtautuminen naisiin olisi aivan toinen.

Vierailija
42/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallahasseessahallat-mies on kuuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain sovi mitenkään parisuhteeseen. Se on totuus. Parisuhde on todella vaativa elämänpituinen harjoitus. Kannattaa sitten etsiä elämään sisältöä muista jutuista esim. työ, harrasteet, sometus, suoratoistojen rajaton tarjonta.

Minulla oli uusi tyttö joka yö kaksi vuotta.

Nyt onnellisessa parisuhteessa ja uusia seksikumppaneita ehkä 6-8 kuukaudessa.

Olen asunut 4 vuotta Chonburi Pattaya

Vierailija
44/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mä olen yrittänyt tosissani jo vuosia ja muutaman kerran ihastunutkin oikeasti mutta en ole kelvannut. Olen kuullut tai lukenut lukuisia kertoja lauseen "Olet ihan kiva mutta...". Tai saanut treffien lopuksi halauksen kuin lohdutuspalkinnoksi. M38 Se rupeaa syömään kun kerta toisensa jälkeen jää luu käteen. Moni nainen jonka olen tavannut on sittemmin poistanut profiilinsa eli oletan että mies on löytynyt. Eräs nainen jota tapasin pari kertaa vuosia sitten sai lapsen. Emmä ketään stalkkaa vaan sain tietää asiasta sattuman kautta. Tuli vain mieleen koska on mun vuoro onnistua. Koska on mun aikani löytää onni ja päästä elämään kiinni. Tämä sinkkuelämä tuntuu nykyään enemmän varjoissa elämiseltä kun katsoo niitä joilla on perhe ja kaikki.

Vierailija
45/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista kotitalouksista lähes puolet on yhden hengen talouksia. Joten ei se parisuhde ole nykyään edes mitenkään pakollinen asia ihmisille, nykyään moni haluaa olla sinkku ja siinä ei ole mitään outoa.

Olen itse noin 30 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut enkä oikeastaan edes halua seurustella, ainoa asia mihin minä naista tarvitsen on seksi.

Osaan kotityöt tehdä itse,viihdyn hyvin yksin sekä pärjään rahallisesti hyvin yksin joten mihin muuhun minä naista tarvitsisin kuin seksiin?

Miksi tämä on saanut enemmän ala- kuin yläpeukkuja? Feministinhän aina kiivailevat kuinka miessikojen on elettävä ilman naista ja kun joku niin tekee, niin sekään ei ole hyvä? Vai siitäkö kiikastaa että kirjoittaja onkin tyytyväinen elämäänsä ja naisten kosto raukeaa tyhjiin?

Vierailija
46/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, miksi oletat että nuorilla ja kauniilla naisilla on joku velvollisuus tulla sinua paneskelemaan? Kannataisiko lähestyä vaikka sitten niitä omantasoisia naisia?

Vierailija
47/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärretään oikein hyvin, siinähän se ongelma on. Toisin kun ap, me ymmärrämme ettei kyse ole ulkonäöstä, vaan luonteesta.

Ja pienuudesta, ei se koko päällepäin näy, miten ne naiset heti pakit tietävät antaa?

Jos on toimimaton eikä rohkeus riitä menemään urologille tutkimaan syytä, Voi myös valita aseksuaalinen naisen, joka kuitenkin haluaa perheen. Kyllä niitä on.

Vierailija
48/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mä olen yrittänyt tosissani jo vuosia ja muutaman kerran ihastunutkin oikeasti mutta en ole kelvannut. Olen kuullut tai lukenut lukuisia kertoja lauseen "Olet ihan kiva mutta...". Tai saanut treffien lopuksi halauksen kuin lohdutuspalkinnoksi. M38 Se rupeaa syömään kun kerta toisensa jälkeen jää luu käteen. Moni nainen jonka olen tavannut on sittemmin poistanut profiilinsa eli oletan että mies on löytynyt. Eräs nainen jota tapasin pari kertaa vuosia sitten sai lapsen. Emmä ketään stalkkaa vaan sain tietää asiasta sattuman kautta. Tuli vain mieleen koska on mun vuoro onnistua. Koska on mun aikani löytää onni ja päästä elämään kiinni. Tämä sinkkuelämä tuntuu nykyään enemmän varjoissa elämiseltä kun katsoo niitä joilla on perhe ja kaikki.

Alat nyt vain näyttelemään sellaista yli-itsevarmaa miestä, joka kuitenkin on kykeneväinen itseironiaan! Näin saat kyllä sen naisen aivan varmasti. Huonona puolena on tietenkin se, että jonkin toisen ihmisen näytteleminen syö aika paljon voimavaroja, ja parisuhdekin perustuisi osaltaan valheille. Toisena vaihtoehtona on tietenkin jatkaa sitä yksinoloa.

Vierailija
49/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain sovi mitenkään parisuhteeseen. Se on totuus. Parisuhde on todella vaativa elämänpituinen harjoitus. Kannattaa sitten etsiä elämään sisältöä muista jutuista esim. työ, harrasteet, sometus, suoratoistojen rajaton tarjonta.

Ja leidareita osa joiden pippeleitä imet?

Vierailija
50/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja leidareita osa joiden pippeleitä imet?

Ja mitäs sitten? Sukupuolensahan saa nykyään itse päättää ja jos leidari on mielestään nainen vaikka löytyisi mikä haaroista, niin siihen ei ole mitään nillittämistä.

Vierailija
51/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asiassa ei jaeta vuoronumeroita. Eikä palkita luonteesta ja luotettavuudesta.

Vierailija
52/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvailee lyhyyden ja ei-niin-komean ulkomuodon tarkoittavan sitä että jää automaattisesti yksin? Höpö höpö. Itse en ole pitkä saatika komea mutta silti en voi kuin ihmetellä miten olen päässyt melko kauniidenkin naisten kanssa itse "asiaan". Ja lisäyksenä vielä että kyllä, vuosikausien parisuhde tälläkin hetkellä takana, ennen tätäkin oli pitkä parisuhde exän kanssa. Pitää löytää se oman tasoisensa nainen, ei tarvitse tavoitella niitä miss maailman ulkomuodon omaavia naikkosia. 

Vierailija
53/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista kotitalouksista lähes puolet on yhden hengen talouksia. Joten ei se parisuhde ole nykyään edes mitenkään pakollinen asia ihmisille, nykyään moni haluaa olla sinkku ja siinä ei ole mitään outoa.

Olen itse noin 30 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut enkä oikeastaan edes halua seurustella, ainoa asia mihin minä naista tarvitsen on seksi.

Osaan kotityöt tehdä itse,viihdyn hyvin yksin sekä pärjään rahallisesti hyvin yksin joten mihin muuhun minä naista tarvitsisin kuin seksiin?

Et ole ainoa mies ajatuksinesi. Hyvä, että ymmärrät pysyä sinkkuna!

Vierailija
54/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat nyt vain näyttelemään sellaista yli-itsevarmaa miestä, joka kuitenkin on kykeneväinen itseironiaan! Näin saat kyllä sen naisen aivan varmasti. Huonona puolena on tietenkin se, että jonkin toisen ihmisen näytteleminen syö aika paljon voimavaroja, ja parisuhdekin perustuisi osaltaan valheille. Toisena vaihtoehtona on tietenkin jatkaa sitä yksinoloa.

Mallia roolihahmon luontiin kannattaa ottaa amerikkalaisista elokuvista. Olla sellainen lannistumattoman positiivinen ja sosiaalisesti itsevarma hymyilevä mies. On selvää, että omana itsenäsi et kelpaa kenellekään.

Vierailija
55/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletti sukulaisten kyselleen vanhemmiltaan asiasta, ja totesi myös kyselijöiden yleensä olevan vanhempaa ikäpolvea. Heillä usein on tämä "pitää pariutua, pitää lisääntyä, pitää tehdä kaikki kuten ennenkin on tehty koska niin vaan pitää tehdä" -ajattelutapa. Mutta onko sillä jotain merkitystä? Miksi miettiä mitä joku varmaankin kysyy, kun et ole kuulemassa? Vanhemmat ikäpolvet ovat sitäpaitsi jämähtäneet moniin muihinkin tapoihin.

Vierailija
56/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohta 35-vuotias nainen enkä ole seurustellut 1,5 vuotta enempää koskaan. Ei tulisi mieleenkään katkeroitua ja syyttää miehiä asiasta. Kyllä mun oma aikaisempi huono itsetunto, ujous ja eristäytyminen kotioloihin vapaa-ajalla on ihan sinkkuuteen syynä. Aina ei tarvitse syyttää muita ihmisiä, vaan jos parisuhteen haluaa, niin voi miettiä, mitä voisi itse tehdä toisin, jotta sellaiseen päätyisi. Nyt minulla on itsetunto paljon parempi ja halua tutustua uusiin ihmisiin. Parisuhde olis kiva, mutta yksinkin voi elää ihan hyvää elämää. Varmaa on, että katkera ihminen jää yksin ja karkottaa viimeisetkin vastakkaisen sukupuolen edustajat luotaan. Välillä tuntuu, että miehet syyttävät (iki)sinkkuudestaan naisia, siinä missä naiset menevät itseensä ja myös syyttävät itseään omasta sinkkuudestaan. Ei kannata jäädä kiinni negatiivisiin itseä haavoittaviin ajatuskaavoihin. Tuolla ei loppujen lopuksi tee hallaa kenellekään muulle kuin itselleen.

Vierailija
57/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä on tollanen yksinäinen, joka valittaa kun ei ole ikinä ollu naisen kanssa. Jätkä on 41v.

Miten se on päätynyt tohon tilanteeseen.

Jätkä istuu himassa ja pelaa konsolipelejä pimeässä ja juo kokista. Käy kerran viikossa suihkussa ja vaatteet on jostain 90-luvulta. Hiukset lyhennetty itse muka siistiksi. Naamassa on 19 partakarvaa. Ryhtiä ei ole eikä ulkoile yhtään. Valkoinen lärvi. Se on sellainen laihaläski, joka ei osaa varmasti juosta edes. Kävelykin on sellaista huojuvaa säheltämistä. Haisee hielle eikä pese vaatteitaan ikinä ja jos edes puhtaaksi lähtee enää. Kämppä on sellainen että pelituoliin mahtuu istumaan ja keittiöstä näkyy jääkaappi ja kaikki astiat ja muut safkojen jämät ja boxit pitkin keittiötä. Hella musta, ollu joskus valkoinen jne. Vessaa eio vissiin pesty ikinä.

Silti se ihmettelee miksi sillä ei ole ikinä ollu naista.

Vierailija
58/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveripiirissä on tollanen yksinäinen, joka valittaa kun ei ole ikinä ollu naisen kanssa. Jätkä on 41v.

Miten se on päätynyt tohon tilanteeseen.

Jätkä istuu himassa ja pelaa konsolipelejä pimeässä ja juo kokista. Käy kerran viikossa suihkussa ja vaatteet on jostain 90-luvulta. Hiukset lyhennetty itse muka siistiksi. Naamassa on 19 partakarvaa. Ryhtiä ei ole eikä ulkoile yhtään. Valkoinen lärvi. Se on sellainen laihaläski, joka ei osaa varmasti juosta edes. Kävelykin on sellaista huojuvaa säheltämistä. Haisee hielle eikä pese vaatteitaan ikinä ja jos edes puhtaaksi lähtee enää. Kämppä on sellainen että pelituoliin mahtuu istumaan ja keittiöstä näkyy jääkaappi ja kaikki astiat ja muut safkojen jämät ja boxit pitkin keittiötä. Hella musta, ollu joskus valkoinen jne. Vessaa eio vissiin pesty ikinä.

Silti se ihmettelee miksi sillä ei ole ikinä ollu naista.

Kylläpäs nyt aika äärimmäisen esimerkin pamautit.. Sitä voi ihan normaalitkin ihmiset helposti jäädä yksin. Itsekin olen korkeakoulutettu, pitkä, urheilullinen ja ainakin omasta ja ystävieni mielestä hauska, älykäs ja mukava, mutta silti viimeisen viiden vuoden aikana lähin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen on ollut kädestä päivää sanominen. On minulla ollut kuitenkin myös tyttöystäviä menneisyydessä, mutta niiden eteen jouduin aina tekemään valtavan määrän töitä ja aloitteita. Kun sitten jossain vaiheessa vähän väsyin siihen ihmissuhderaatamiseen ja lopetin aktiivisen aloitteiden teon, niin olenkin saanut olla täysin rauhassa. Ihan sosiaalinen olen kuitenkin ja en ole linnoittautunut pitsalaatikoiden keskelle kotiini.

Vierailija
59/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan näkemyksessä on kyllä jotain perää. Asuin itse ennen alueella, jossa oli paljon nuoria opiskelijoita ja he tietysti käyttivät samaa kauppaa kanssani. Käytännössä aina shoppailevissa pariskunnissa mies oli vähintään ok näköinen, usein ihan komeakin. Kaupassa kävi myös lyhyitä ja/tai rumia miehiä, mutta he olivat aina yksin

Vierailija
60/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohta 35-vuotias nainen enkä ole seurustellut 1,5 vuotta enempää koskaan. Ei tulisi mieleenkään katkeroitua ja syyttää miehiä asiasta. Kyllä mun oma aikaisempi huono itsetunto, ujous ja eristäytyminen kotioloihin vapaa-ajalla on ihan sinkkuuteen syynä. Aina ei tarvitse syyttää muita ihmisiä, vaan jos parisuhteen haluaa, niin voi miettiä, mitä voisi itse tehdä toisin, jotta sellaiseen päätyisi. Nyt minulla on itsetunto paljon parempi ja halua tutustua uusiin ihmisiin. Parisuhde olis kiva, mutta yksinkin voi elää ihan hyvää elämää. Varmaa on, että katkera ihminen jää yksin ja karkottaa viimeisetkin vastakkaisen sukupuolen edustajat luotaan. Välillä tuntuu, että miehet syyttävät (iki)sinkkuudestaan naisia, siinä missä naiset menevät itseensä ja myös syyttävät itseään omasta sinkkuudestaan. Ei kannata jäädä kiinni negatiivisiin itseä haavoittaviin ajatuskaavoihin. Tuolla ei loppujen lopuksi tee hallaa kenellekään muulle kuin itselleen.

Ootko ajatellut, että (iki)sinkkuus voi johtua eri syistä? Tuossa kirjoitit, että sun kohdalla huono itsetunto, ujous ja eristäytyminen olivat syynä. Entä jos mies on ihan sosiaalinen, käy ulkona ja omaa normaalin itsetunnon? Hän vain saa pakkeja yksi toisensa perään. Silloinhan lopputulos (ikisinkkuus) on sama, mutta syyt sen taustalla ovat aivan erilaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi