Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein rikosilmoituksen (ex) avokistani

Vierailija
13.09.2019 |

Sain maanantaina tietää että eksäni oli töissä ollessani murtautunut tietokoneelleni, avannut facebookini, ladannut tietopakettini ja lukenut kaikki keskusteluni vuoteen 2012 saakka. Keskusteluista (siis jopa vuoden 2012, jolloin olin parikymppinen enkä edes tuntenut avokkia) oli lähetetty kuvakaappauksia miehen omille ystäville ja naureskeltu päälle.

Laitoin miehen näyttämään puhelimestaan mitä kaikkea hän oli lähettänyt eteenpäin, ja kävi ilmi että kaikki whatsapp-keskustelummekin olivat lähetetty noille ystäville ja mies oli suoraan sanonut miten hirveä/lapsellinen/seksitön/karmiva/etc etc etc olen. Ja kotona näytellyt normaalia ja rakastavaa.

Otin miehen avaimen pois ja heitin miehen pihalle. Rikosilmoitus lähti tietotirkistelystä, kirjesalaisuuden rikkomisesta, yksityisyyden loukkaamisesta tai miten nämä haluaakin ilmaista. Sisällytin raporttiin myös miten mies oli nukkuessani ottanut minusta nakukuvia enkä osaa luottaa ovatko nekin nyt lähetetty ties minne.

Mitkä mahikset tässä ovat että juttu lähtee eteenpäin? Ilmoitin jo vuokrayhtiölle että mies muuttaa pois, otin avaimet pois, ja tänä iltana pakkaan miehen tavarat että voi hakea ne.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puolisoa voi häätää kodista, jossa hän asuu virallisesti.

Uusi yritys ja faktat ensin haltuun.

ps. et voi väittää miehen asuvan epävirallisesti osoiteessa, kun ilmoit hänen muutostaa vuorkayhtiölle.

Vain minun nimeni on vuokrasopimuksessa, emmekä asuneet yhdessä niin pitkään että miehellä olisi ollut mitään oikeuksia minun asuntooni, joka siis oli minun ennen kuin tapasin edes koko miehen.

Mies on nyt ystäviensä luona, olin pakannut hänelle parin päivän hätäkassin ja otin kaikki asuntooni kuuluvat avaimet pois. Ketään en ole siis virallisesti häätänyt, vaan omasta tahdostaan mies suostui järjestelyyn ja eilen vahvistikin vuokrayhtiölle muuttavansa pois. Kerroin hänelle etten tunne oloani turvalliseksi jos hänellä on pääsy kotiini, ja hän suostui vaatimuksiini.

-ap

Höpsistä. Mitään tuollaista asumispituutta ei ole olemassakaan.

"Avopuolisot voivat asua vuokralla siten, että vuokrasopimus on vain toisen puolison nimissä. Avopuolisolla on nimittäin oikeus muuttaa toisen puolison vuokraamaan asuntoon ilman, että hänen tarvitsee solmia vuokrasopimusta vuokranantajan kanssa. Avopuolisoilla voi olla myös erilliset vuokrasopimukset, yhteinen vuokrasopimus tai puoliso voi olla toisen puolison vuokralainen tai alivuokralainen. Näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista."

Uskottavuutesi putosi nollaan.

Minulla on ja oli voimassaoleva vuokrasopimus omissa nimissäni. Jossain välissä sovimme että olisi kiva asua yhdessä. Mies muutti osoitteen ja lähetimme vuokranantajalle viestiä että hei, meitä on nyt kaksi. Alkuperäistä sopimusta ei muutettu, lisäavaimia ei teetetty, ei mitään ekstraa. Asia oli ok. Nyt lähetin viestiä että mies muuttaa pois, mikä tässä meni väärin? Oikea toimintatapa olisi tietty virallinen osoitteenmuutos, mutta raukalla ei ole nyt kotia. Tännekään ei takaisin ole tulemista.

En ole juristi tai mikään vuokrasopimusammattilainen, tiedän vain että niin pitkään kuin vain oma nimeni on sopimuksessa, niin minulla on oikeus päättää asuntoni hallinnasta.

-ap

Luulet, et tiedä. Lue edeltä: Näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista.

Sinulla on nyt korkea aika tutustua niihin lakeihin. En usko tarinaasi alun alkaenkaan, mutta olisipa aika messevää, jos avokkisi haastaisi sinut puolestaan oikeuteen :-)

Tiesitkö, että avokkisi olisi jopa voinut haluta olla se, joka asuntoon jää?

"Lähtökohtaisesti voidaan katsoa, että erosta huolimatta kummalla tahansa puolisoista on oikeus jäädä yksin asumaan vuokra-asuntoon riippumatta siitä, onko vain toinen puoliso vuokrannut asunnon. Toinen avopuoliso ei voi erotilanteessa omatoimisesti päättää vuokrasuhdetta molempien osalta. Vuokranantajan oikeudet on kuitenkin myös otettava huomioon. Avopuolisot ovat yhdessä vastuussa vuokrasopimuksesta johtuvista velvoitteista riippumatta siitä, onko molemmilla vuokrasopimus vai vain toisella puolisolla. Avopuoliso, joka ei ole huoneistoa vuokrannut, vastaa toisen puolison muutettua huoneistosta edelleen vuokrasopimuksesta johtuvien velvollisuuksien täyttämisestä, niin kauan kuin hän asuu vuokra-asunnossa."

Ennen kuin seuraavan kerran muutat jonkun kanssa yhteen, niin kannattaa ihan oikeasti perehtyä siihen, mitä se tarkoittaa.

Siis hyi kamala! Miehellä on siis nyt kuukauden irtisanomisaika ja halutessaan voisi kai tulla vielä kotiini. Hän on kuitenkin itse jo ilmaissut lähtevänsä, ja virallinen osoitteenmuutos tulee varmaan ajallaan. Nyt hän nukkuu ystävien luona, mutta minun puolestaan varatkoon vaikka hotellin kunhan ei vain minun asuntooni tule.

-ap

Vierailija
22/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. et voi väittää miehen asuvan epävirallisesti osoiteessa, kun ilmoit hänen muutostaa vuorkayhtiölle.

Vain minun nimeni on vuokrasopimuksessa, emmekä asuneet yhdessä niin pitkään että miehellä olisi ollut mitään oikeuksia minun asuntooni, joka siis oli minun ennen kuin tapasin edes koko miehen.

Mies on nyt ystäviensä luona, olin pakannut hänelle parin päivän hätäkassin ja otin kaikki asuntooni kuuluvat avaimet pois. Ketään en ole siis virallisesti häätänyt, vaan omasta tahdostaan mies suostui järjestelyyn ja eilen vahvistikin vuokrayhtiölle muuttavansa pois. Kerroin hänelle etten tunne oloani turvalliseksi jos hänellä on pääsy kotiini, ja hän suostui vaatimuksiini.

-ap

"Avopuolisot voivat asua vuokralla siten, että vuokrasopimus on vain toisen puolison nimissä. Avopuolisolla on nimittäin oikeus muuttaa toisen puolison vuokraamaan asuntoon ilman, että hänen tarvitsee solmia vuokrasopimusta vuokranantajan kanssa. Avopuolisoilla voi olla myös erilliset vuokrasopimukset, yhteinen vuokrasopimus tai puoliso voi olla toisen puolison vuokralainen tai alivuokralainen. Näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista."

Minulla on ja oli voimassaoleva vuokrasopimus omissa nimissäni. Jossain välissä sovimme että olisi kiva asua yhdessä. Mies muutti osoitteen ja lähetimme vuokranantajalle viestiä että hei, meitä on nyt kaksi. Alkuperäistä sopimusta ei muutettu, lisäavaimia ei teetetty, ei mitään ekstraa. Asia oli ok. Nyt lähetin viestiä että mies muuttaa pois, mikä tässä meni väärin? Oikea toimintatapa olisi tietty virallinen osoitteenmuutos, mutta raukalla ei ole nyt kotia. Tännekään ei takaisin ole tulemista.

En ole juristi tai mikään vuokrasopimusammattilainen, tiedän vain että niin pitkään kuin vain oma nimeni on sopimuksessa, niin minulla on oikeus päättää asuntoni hallinnasta.

-ap

Luulet, et tiedä. Lue edeltä: Näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista.

Sinulla on nyt korkea aika tutustua niihin lakeihin. En usko tarinaasi alun alkaenkaan, mutta olisipa aika messevää, jos avokkisi haastaisi sinut puolestaan oikeuteen :-)

"Lähtökohtaisesti voidaan katsoa, että erosta huolimatta kummalla tahansa puolisoista on oikeus jäädä yksin asumaan vuokra-asuntoon riippumatta siitä, onko vain toinen puoliso vuokrannut asunnon. Toinen avopuoliso ei voi erotilanteessa omatoimisesti päättää vuokrasuhdetta molempien osalta. Vuokranantajan oikeudet on kuitenkin myös otettava huomioon. Avopuolisot ovat yhdessä vastuussa vuokrasopimuksesta johtuvista velvoitteista riippumatta siitä, onko molemmilla vuokrasopimus vai vain toisella puolisolla. Avopuoliso, joka ei ole huoneistoa vuokrannut, vastaa toisen puolison muutettua huoneistosta edelleen vuokrasopimuksesta johtuvien velvollisuuksien täyttämisestä, niin kauan kuin hän asuu vuokra-asunnossa."

Ennen kuin seuraavan kerran muutat jonkun kanssa yhteen, niin kannattaa ihan oikeasti perehtyä siihen, mitä se tarkoittaa.

Älä puolustele rikollista ääliötä. Hommatkoon itselleen oikeusavustajan ja asukoon vaikka kuusen alla. (eri)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista."

Itsehän olet ihan pihalla. Tuo teksti tarkoittaa vuokrasuhdetta ap:n ja vuokranantajan välillä. Jos Ap on vuokrannut asunnon ja löytää sitten kaverin, joka muuttaa hänen luokseen, hänellä on oikeus ihan koska tahansa käskeä kaveri muuttamaan pois, eikä tuolla tekstilläsi ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Työskentelen Realiassa, joten uskon tietäväni asian aika hyvin. :)

Vierailija
24/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Mitä ihmettä te jankkaatte näistä asumisoikeuksista ym epäolennaisuuksista, kun ap itsekin sanoo, että mies on sovulla luovuttanut avaimet ja omatoimisesti ilmoittanut vuokraisännälle ettei enää asu osoitteessa. Eri asia olisi jos mies kieltäytyisi lähtemästä.

Vierailija
25/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tunti jos toinenkin vierähtänyt miehen lukiessa sun viestejä 7 vuoden ajalta :D

Latasin itsekin saman tietopaketin katsoakseni mitä hittoa oli oikein tapahtunut. Mies oli viime perjantaina scrollaillut koko päivän ollessaan etätöissä (eli kotona minun luonani) ja lukenut juttuja joskus aamuyölle klo 4 asti. Tiedoista näkyy siis että käyttäjätiliäni oli avattu omalta tietokoneeltani joskus samalla aikaa kun olin itse nukkumassa viereisessä huoneessa.

Oli ihanaa kysyä mieheltä että mitäpä löysi ja oliko sen arvoista (=ei mitään pettämissekoiluja mitä oli mielessään rakennellut, eikä ollut sen arvoista)

-ap

Minulla on hullu eksä, joka tonki aikan ennen internettiä kirjeeni, päiväkirjani, kalenterini jne. En voi kuvata, kuinka paljon halveksin häntä ja tunnen rajani ylitetyksi pahemman kerran. Joten täysi sympatiani sinulle.

Vierailija
26/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla hauskinta on että:"Et oo voinu heittää pihalle jos asunnossa kirjoilla nyyyyyh!" Kyllä minä ainakin heitin exäni ulos ja otin avaimen vaikka kuinka oli asunnossani kirjoilla. Eikä muuten ollut kauaa sen jälkeen enää.

"UKKOA ei voi heittää ulos koska laki sanoo niin!!" Yhy yhy, eihän alaikäinenkään saa juoda kaljaa koska laki sanoo niin. Mutta arvatkaa juoko ne? Kyllä.

Vierailija
27/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luetaan lakia kuin piru raamattua. Mikään ei pakota uhria asumaan häneen kohdistuneiden rikosten tekijän kanssa. Rikosilmoitus on tehty (tosin tietotirkistely on koominen 😂).

Jos kääkällä on otsaa vaatia kattoa päänsä päälle, niin heikoilla on.

Mikäs todistaa, että hän ylipäänsä on asunut tuossa osoitteessa? Ihmiset jättävät usein osoitteenmuutoksen ilmoittavat, jolloin uusi asukas voi ällistyksekseen kuulla esim. olevansa tuntemattoman (entisen asukkaan) avopuoliso, kun osoiterekisterissä näkyy väärää tietoa. Ja muuttoilmoituksen voi yhä tehdä ilkivaltatarkoituksessa kirjallisesti, jolloin ei tunnisteta ilmoituksen tekijää.

Vierailija
28/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sillä ei ole mitään merkitystä kenen nimi on vuokrasopimuksessa, jos maitraatissa miehen osoite on kyseiseen asuntoon eli mies on vi-ral-li-ses-ti kirjoilla osoitteessa.

Tuossa tapauksessahan jokainen vois muuttaa ihan mihin osoitteeseen haluaa asumaan :D

Vierailija
29/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..."Lähtökohtaisesti voidaan katsoa, että erosta huolimatta kummalla tahansa puolisoista on oikeus jäädä yksin asumaan vuokra-asuntoon riippumatta siitä, onko vain toinen puoliso vuokrannut asunnon. Toinen avopuoliso ei voi erotilanteessa omatoimisesti päättää vuokrasuhdetta molempien osalta.

Edelleen. Olet aivan pihalla. Tuo tarkoittaa suhdetta vuokranantajaan! Eli jos ap olisi muuttanut pois, niin mies olisi voinut jäädä asumaan ko. asuntoon, ilman että vuokranantaja voi sitä estää. Mutta jos ap asuu  siinä edelleen, ei hänen todellakaan atrvitse pitää äijää siinä jos ei halua! Eihän nämä sun lainaukset liity mitenkään tähän tilanteeseen.

Vierailija
30/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tunti jos toinenkin vierähtänyt miehen lukiessa sun viestejä 7 vuoden ajalta :D

Latasin itsekin saman tietopaketin katsoakseni mitä hittoa oli oikein tapahtunut. Mies oli viime perjantaina scrollaillut koko päivän ollessaan etätöissä (eli kotona minun luonani) ja lukenut juttuja joskus aamuyölle klo 4 asti. Tiedoista näkyy siis että käyttäjätiliäni oli avattu omalta tietokoneeltani joskus samalla aikaa kun olin itse nukkumassa viereisessä huoneessa.

Oli ihanaa kysyä mieheltä että mitäpä löysi ja oliko sen arvoista (=ei mitään pettämissekoiluja mitä oli mielessään rakennellut, eikä ollut sen arvoista)

-ap

Minulla on hullu eksä, joka tonki aikan ennen internettiä kirjeeni, päiväkirjani, kalenterini jne. En voi kuvata, kuinka paljon halveksin häntä ja tunnen rajani ylitetyksi pahemman kerran. Joten täysi sympatiani sinulle.

Joo, tiedät siis tunteen. Täydellinen epäusko ja kaikkien tunteiden yhtäaikainen kuolema. Profiilitiedoissani ei ollut mitään salattavaa, mutta se ei anna oikeutta lukea ja ladata niitä ja revitellä "messeviä" 7 vuoden takaisia juttuja koko maailmalle. Olen nyt nähnyt painajaista jossa asuntoni seinät olivat lasia, enkä pystynyt piiloutumaan minnekään tai sammuttamaan valoja, niin että koko maailma näki minut loukussa kotiini. Kuvaa aika hyvin tämänhetkistä kokemusmaailmaa.

-ap joka menee nyt töihin

Vierailija
31/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksesta epäillyn saa uhri TIETENKIN poistaa asunnostaan, oli tämä kirjoilla siellä tai ei. Aivan kuten vanhempi voi heittää täysi-ikäisen pazkiaiz-Jonnen ulos itsenäistymään. On rikollisen ja Jonnen oma ongelma hankkia uusi asunto. Tämä voi järkyttää Jonneja, muttanäin se menee.

Asunnon omistajalla/ haltijalla on tiettyjä oikeuksia. Rikoksen uhrillaon tiettyjä oikeuksia.

Kannattaavähän miettiä, onko viisasta rikkoa sitä vastaan, jonka katon alla asuu. Avoliitto ja sukulaisuus eivät muodostakeskinäistä elatusvelvollisuutta täysi-ikäisille, toisin kuin AVIOLIITTO.

Vierailija
32/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikki höpisee miehen oikeuksista. Mies lähti vapaaehtoisesti ja suostui siihen. Eli turha löpistä että voi tehdä sitä ja tätä.. Eihän kukaan voisi koskaan erota jos aina mentäisiin lain mukaan ja lain määräajoilla.

Yököttvä mies ja todellakin poliisin puheille, heitä taatusti kiinnostaa tuollainen laittomuus.

Olet varmasti vaihtanut kaikki salasanasi jne kaikkiin mahdollisiin sovelluksiin, sähköposteihin jne.

Tsemppiä!

Tuntuu varmasti kauhealle ja toivon että mies vielä tuntee nahoissaan idioottimaiset tekonsa. Muista kuitenkin että tuskin nuo kaverit kauaa muistavat tekstejä, vaikka ne sinulle merkityksellisiä ovatkin.

33/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä kenen nimi on vuokrasopimuksessa, jos maitraatissa miehen osoite on kyseiseen asuntoon eli mies on vi-ral-li-ses-ti kirjoilla osoitteessa.

Jos asia olisi noin kuten väität, kuka tahansa voisi ilmoittaa maistraattiin minkä tahansa osoitteen ja väittää asuvansa siellä.

Näinhän asia ei ole.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
34/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia te puolustatte miestä ja haukutte ap,:ta? Katsokaa nyt peiliin. Mies on stalkannut sp:ta ja levittänyt yksityisluonteista tietoa hänestä, ollut selvästi kontrolloiva pitkälle menevällö tavalla. On hienoa että ap sai aikaiseksi ottaa eron!

Vierailija
35/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.minilex.fi/a/avoliitto-ero-ja-vuokra-asunto

Avoliiton päättyessä eroon yhdessä asuneiden puolisoiden asumisjärjestelyt voivat herättää kysymyksiä. Jos puolisot ovat asuneet vuokra-asunnossa, erotilanteessa vuokrasuhteen jatkaminen entisin ehdoin ei välttämättä onnistu. Avopuolisoiden yhteinen vuokra-asuminen on voitu järjestää eri tavoin. Paras ratkaisu jatkon kannalta eron jälkeen tietenkin on, jos puolisot ja mahdollinen ulkopuolinen vuokranantaja pääsevät sopimukseen vuokrasuhteesta. Ongelmia syntyy, jos puolisot eivät pääse sopimukseen ja toinen puoliso ei suostu vapaaehtoisesti lähtemään asunnosta. Mahdollista on myös, että kumpikaan puoliso ei halua tai pysty yksin jatkamaan vuokrasuhdetta eron jälkeen.

Avopuolisot voivat asua vuokralla siten, että vuokrasopimus on vain toisen puolison nimissä. Avopuolisolla on nimittäin oikeus muuttaa toisen puolison vuokraamaan asuntoon ilman, että hänen tarvitsee solmia vuokrasopimusta vuokranantajan kanssa. Avopuolisoilla voi olla myös erilliset vuokrasopimukset, yhteinen vuokrasopimus tai puoliso voi olla toisen puolison vuokralainen tai alivuokralainen. Näihin tilanteisiin sovelletaan normaaleja vuokrasuhdetta koskevia lain säännöksiä koskien esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanomista.

Lähtökohtaisesti voidaan katsoa, että erosta huolimatta kummalla tahansa puolisoista on oikeus jäädä yksin asumaan vuokra-asuntoon riippumatta siitä, onko vain toinen puoliso vuokrannut asunnon. Toinen avopuoliso ei voi erotilanteessa omatoimisesti päättää vuokrasuhdetta molempien osalta. Vuokranantajan oikeudet on kuitenkin myös otettava huomioon. Avopuolisot ovat yhdessä vastuussa vuokrasopimuksesta johtuvista velvoitteista riippumatta siitä, onko molemmilla vuokrasopimus vai vain toisella puolisolla. Avopuoliso, joka ei ole huoneistoa vuokrannut, vastaa toisen puolison muutettua huoneistosta edelleen vuokrasopimuksesta johtuvien velvollisuuksien täyttämisestä, niin kauan kuin hän asuu vuokra-asunnossa.

https://www.vuokraturva.fi/tietopankit/hyva-vuokratapa-teksti/vuokrasop…

Kun vuokranantaja irtisanoo vuokrasopimuksen, irtisanomisaika on alle vuoden kestäneessä vuokrasuhteissa kolme kuukautta ja vähintään vuoden kestäneissä vuokrasuhteissa kuusi kuukautta.

---

Voit ap öyhöttää kuinka paljon haluat, mutta jos mies oli kirjoilla asunnossasi, mutta et voi(nut) laittaa häntä pihalle ihan vain käskemällä lähteä. Ja vaikka tämä olisi pelkkä provo niin aika monelle tekee varmaan hyvää ymmärtää tosiasiat yhteenmuuttamisesta. Se ei ole leikkiä, jossa toinen tulee ja sitten laitetaan ulos, jos ei enää huvitakaan leikkiä yhdessä.

Vierailija
36/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten kaksinaismoralismi näkyy tämänkin ketjun peukutuksissa.

Miesten puhelimia , taskuja ja tietokoneita on kuitenkin mammojen mielestä ihan ok tukia. 

Vierailija
37/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tuossa tapauksessahan jokainen vois muuttaa ihan mihin osoitteeseen haluaa asumaan :D

Mies on jo kirjoilla asunnossa, eikä muuttamassa kirjojaan asuntoon. 

Vierailija
38/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla vuokra-asumisen lakiteksteillä taida olla mitään väliä, kun mies lähti omasta tahdostaan asunnosta. Joten asiasta jankkaamisen voi siis lopettaa.

Olethan aloittaja varmistanut, ettei mies ole asentanut koneelle mitään vakoiluohjelmaa yms.? Tuollaiselta epeliltä voi odottaa mitä tahansa.

Toivottavasti poliisi ottaa asian tutkittavaksi, sillä onhan tuo ihan käsittämättömän törkeää toimintaa. Ukolle ei edes riittänyt hänelle kuulumattomien asioiden penkominen (joka sekin olisi ollut inhottava temppu), vaan piti vielä lisäksi vuotaa laittomasti hankittua tietoa ulkopuolisille henkilöille. Psykopaattista toimintaa.

Vierailija
39/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että tää ei ole provo. KERRANKIN päättäväistä toimintaa kaltoinkohdellulta.

Vierailija
40/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa kuulin, että miehestä puhutaan avokkina :D

Jep. Muakin nauratti tää.