Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni hengaa kotona lähes aina ilman vaatteita/pelkissä alusvaatteissa?

Vierailija
12.09.2019 |

Kuinka outo olen tai kuinka outoja ollaan mieystävän kanssa? Käytännössä olen vuoden ympäri alasti kotona enkä oikeastaan jaksa ikkunoista näkyviä vastapäisiä talojakaan ikkunoineen miettiä. Joku näkee, jos näkee eikä ole minun ongelmani. Mies välillä vetelee häveliäästi verhoja ikkunan eteen mutta hänelläkin vaatteet tipahtavat lattialle kotiin tullessaan.

Olen aina inhonnut kaikenlaisia oloasuja yms. Alasti on minusta niin paljon mukavampaa olla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tarkenisi.

Ihmettelen myös, miten lämmin asunnoissa on, kun pystyy olemaan lähes alasti. Kaikissa asunnoissa, missä olemme asuneet on tingitty lämmityskustannuksista ja sen kyllä tuntee. Poikkeuksena omakotitalo, sen sai lämpimäksi.

Vierailija
42/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joo, muulloin ei tarkene. Talvisin minut löytää useamman villapaidan alle hautautuneena takan vierestä kun sisälämpötila saattaa pahimmillaan olla 16-17 asteen tuntumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo kuumimmalla helteellä voisi onnistua, mutta muuten asuntoni on aika viileä. Talvella on kylmä vaikka olisi villapaita päällä.

Vierailija
44/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketteletteko itseänne naiset ketkä olette kotona alasti tai alusvaatteissa?

Mitä ihmettä, miksi pitäisi kosketella? Miten tämäkin aihe vetää jotain pervoja kuvittelemaan omia fantasioitaan? Kyse on vain olemisesta, ei seksistä tai onanoinnista.

Vierailija
45/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiavarojen tuhlausta, jos asunnot pidetään ympäri vuoden niin kuumina, että ei tarvita mitään vaatteita sisätiloissa. Minun asunnossani on suorasähkölämmitys. Melko kallista olisi, jos pitäisin patterit niin isoilla lukemilla, ettei vaatteita tarvita. Ihan riittävän kallista on alemmillakin lämpötiloilla.

Ihan hulluutta hankkia asunto, jossa on sähkölämmitys.

Ei kaikki palele asunnoissaan. Minulla on kotona 18-19 astetta ja olen alasti, koska on kuuma. Tähän lämpötilaan en voi itse vaikuttaa.

Vierailija
46/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pelkät löysät bokserit on usein päällä kotona. Heppi kurkkii usein istuessa tai maatessa sohvalla ja siitä saakin kuulla kaksimielisiä juttuja puolisolta. Niistä innostuu välillä nousemaan ylväämminkin esille. Talvisin voi sisälämpötila laskea sen verran, että on jotain muutakin päällä. Kotona kaikki vaatteet on mieluummin vähän väljiä kuin istuvia.

Vierailija
47/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koska en tarkene. Kämpässä pitäisi olla jotain 25astetta vähintään että pystyisin olla alasti. Kokeilin joskus. Mutta se taas on kallista ylläpitää ja lisäksi epämukava pölyisen tuntuinen lämpötila. Tykkään että on viileää ja voi olla villasukissa ja mukavissa suurissa vaatteissa. Nukkuessa alushousut pelkästään, silloinkaan en pysty olemaan täysin alasti. Valuvat eritteet häiritsee.

Vierailija
48/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kyllä farkut lökäreihin kotiin tullessani mutta alasti en ole. En pidä sitä mitenkään mukavana ja siinä tulee kauhean kylmä. Eikö teitä palele?

Vierailija
49/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe vetää näemmä puoleensa kaiken maailman pervertti-eeverttejä. ”Kosketteletteko itseänne...” Joopa joo.

Vierailija
50/51 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoksi teidän kurkkunne viillellään auki, ettäs tiedätte.

Riikka Leppämäki Karjaa

Vierailija
51/51 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka noin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi