Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni hengaa kotona lähes aina ilman vaatteita/pelkissä alusvaatteissa?

Vierailija
12.09.2019 |

Kuinka outo olen tai kuinka outoja ollaan mieystävän kanssa? Käytännössä olen vuoden ympäri alasti kotona enkä oikeastaan jaksa ikkunoista näkyviä vastapäisiä talojakaan ikkunoineen miettiä. Joku näkee, jos näkee eikä ole minun ongelmani. Mies välillä vetelee häveliäästi verhoja ikkunan eteen mutta hänelläkin vaatteet tipahtavat lattialle kotiin tullessaan.

Olen aina inhonnut kaikenlaisia oloasuja yms. Alasti on minusta niin paljon mukavampaa olla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako tästä uusi keskustelu kuinka sohva haisee pyllylle? :D

Tätä minäkin mietin, että tosi kiva istuskella reva paljaana sohvalla tai keittiön tuolella ja vieraat istuu samalla tuolilla.

Aika monessa lapsiperheessä lapset kieppuvat välillä alasti ruokapöydän tuoleilla. Miten sinusta eroaa aikuisten kieppumisesta? Suihkussa ja alapesulla käydään parikin kerta4a päivässä eivätkä "perseemme" haise. En katselisi kumppania, jonka perse haisee perseelle ja tuskin mieskään sellaista naista haistelisi.

-ap

Lapsilla ei ole vielä hormonitoiminta käynnistynyt, joten ei haise kuten aikuiset.

Vierailija
22/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, että tosi kiva istuskella reva paljaana sohvalla tai keittiön tuolella ja vieraat istuu samalla tuolilla.

Aika monessa lapsiperheessä lapset kieppuvat välillä alasti ruokapöydän tuoleilla. Miten sinusta eroaa aikuisten kieppumisesta? Suihkussa ja alapesulla käydään parikin kerta4a päivässä eivätkä "perseemme" haise. En katselisi kumppania, jonka perse haisee perseelle ja tuskin mieskään sellaista naista haistelisi.

-ap

Lapsilla ei ole vielä hormonitoiminta käynnistynyt, joten ei haise kuten aikuiset.

Ihan omasta henk. koht. hygieniasta johtuu, haiseeko. Tarpeeksi usein kun pesee, ei haise. Oman mieheni muna on aina raikas, mistä lie johtuu.

Eikä terve pillukaan haise jos tuoreesti pesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuessa ilin useimmin nakuna. Alusvaatteet on ne jotka lähtee ekana, eli yleensä joku pidempi t-paita tai huppari päällä. Oon yrittänyt pitää välillä housujakin, kun muksu kasvaa. Ahdistavaa.

Äiti oli kotoisin maalta ja heillä oli ollut vain ulkohuussi. Kun sitten muutti omakotitaloon, äiti tykkäsi olla vessassa ja alasti kotona. Äitillä oli hirveät riipparit vaikka oli muuten laiha. Pukeutui ikkunan edessä, vaikka naapurin ikkuna oli näköetäisyydellä. Äiti tykkäsi olla alasti, kerran pyysi minua imemään nännejään josko tulisi maitoa, vaikka ei enää imettänyt. Yksinkertainen narsisti. Haisteli alushousujaan kuin epäuskoisena että alkaa päivässä haisemaan. Sisemmät häppärit lepattavan suuret. Pesi haaroja pöntöllä saippuaa vaahdottaen. Pyllypyyhkeelle oli oma nimetty koukku.

Jotenkin traumatisoiduin tuosta. Varsinkin kun sanoin että pitäisi olla vaatteet, äiti mitätöi täysin sanomalla että alastomuus on luonnollista.

Mikä siinä on ettei saa vaatteita päälleen? Jos on pöksyt jalassa, miksei samantien sortsit? Jos haluaa tuulettaa alapäätä, pitkä hame on kotioloissa sopiva.

Myös juoppo exä tykkäsi kekkuloida alasti. Se on rajatonta, tyylitajutonta ja ahdistavaa.

Älkää hilluko lasten nähden alasti.

Vierailija
24/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuessa ilin useimmin nakuna. Alusvaatteet on ne jotka lähtee ekana, eli yleensä joku pidempi t-paita tai huppari päällä. Oon yrittänyt pitää välillä housujakin, kun muksu kasvaa. Ahdistavaa.

Äiti oli kotoisin maalta ja heillä oli ollut vain ulkohuussi. Kun sitten muutti omakotitaloon, äiti tykkäsi olla vessassa ja alasti kotona. Äitillä oli hirveät riipparit vaikka oli muuten laiha. Pukeutui ikkunan edessä, vaikka naapurin ikkuna oli näköetäisyydellä. Äiti tykkäsi olla alasti, kerran pyysi minua imemään nännejään josko tulisi maitoa, vaikka ei enää imettänyt. Yksinkertainen narsisti. Haisteli alushousujaan kuin epäuskoisena että alkaa päivässä haisemaan. Sisemmät häppärit lepattavan suuret. Pesi haaroja pöntöllä saippuaa vaahdottaen. Pyllypyyhkeelle oli oma nimetty koukku.

Jotenkin traumatisoiduin tuosta. Varsinkin kun sanoin että pitäisi olla vaatteet, äiti mitätöi täysin sanomalla että alastomuus on luonnollista.

Mikä siinä on ettei saa vaatteita päälleen? Jos on pöksyt jalassa, miksei samantien sortsit? Jos haluaa tuulettaa alapäätä, pitkä hame on kotioloissa sopiva.

Myös juoppo exä tykkäsi kekkuloida alasti. Se on rajatonta, tyylitajutonta ja ahdistavaa.

Älkää hilluko lasten nähden alasti.

Reps. En toki vähättele traumatisoitumistasi mutten tunnistanut itseäni äitisi kuvailusta.

On vaan yksinkertaisen vapaa olo ilman vaatteita. En voisi seurustella miehen kanssa, jolle alasti hilluminen on ongelma.

-ap

Vierailija
25/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pysyvästi mökille asumaan juuri tästä syystä. Ihanaa, kun saa elää luonnollisesti, alastomana.

Vierailija
26/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarkenisi.

Vierailija
27/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen pariskunta, jos molemmat sattuneet kylmäverisiä, sillä yleensä kylmyyttä sietävän puoliso tykkää enempi lämpimästä. 

Vierailija
28/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen pariskunta, jos molemmat sattuneet kylmäverisiä, sillä yleensä kylmyyttä sietävän puoliso tykkää enempi lämpimästä. 

?

Mihin mahdat perustaa väitteesi?

?

Vierailija
29/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!

Rakastan olla esim. narutopissa ilman rintsikoita ja jossain mummoalkkareissa. Ai että <3 Se vapauden tunne!!!

Vierailija
30/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkissä alushousuissa kotona aina. Usein alushousujen lahje on taitettu niin että penis roikkuu ulkona, mutta alushousut peittävät pepun kun istuu tuolilla. Mulla seisoo kovana tai puoliheijarissa lähes koko ajan siksi teen näin. Ei ole yhtään kodikas olo jos on paita tai pitkät housut päällä.

Vierailija
31/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteletteko itseänne naiset ketkä olette kotona alasti tai alusvaatteissa?

Vierailija
32/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sohvien päällä "sisustukselliset" huovat, joiden tosiasiallinen tarkoitus on olla vaihdettavissa/pestävissä lakanoiden tapaan (lakanat eivät toki sisustuksellisista syistä ole").

Pesen valkoisen sohvani joka tapauksessa kerran vuodessa tekstiilipesurilla, ei siis haise perseelle :)

-ap

Meilläkin on vuorattu sohva fleecepeitoilla osittain tuosta syystä.

Yleensä kekkaloin alushousuissa, mutta joskus suihkun jälkeen myös kokonaan alasti, sehän on suositeltavaakin antaa välillä paikkojen hengittää.

Vierailija
33/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina jotkut mahdollisimman väljät vaatteet kotona. Vaikka mekko, ilman rintsikoita tai pikkareita. Tai t paita ja ohuet pyjamahousut. Olisi outoa olla täysin alasti. :D

Vierailija
34/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että ap:n kotona vain tarkenee hyvin? Lapsuudenkodissani oli tosi lämmintä, teini-ikään saakka olin aina alasti tai pelkissä alushousuissa.

Vierailija
35/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa lapsiperheessä lapset kieppuvat välillä alasti ruokapöydän tuoleilla. Miten sinusta eroaa aikuisten kieppumisesta? Suihkussa ja alapesulla käydään parikin kertaa päivässä eivätkä "perseemme" haise. En katselisi kumppania, jonka perse haisee perseelle ja tuskin mieskään sellaista naista haistelisi.

-ap

Just joo.

Miehellä jää keppiin väkisinkin välillä vähän pissaa. Se voi sieltä tulla vaikka 5 minuuttia vessassa käynnin jälkeen.

Vierailija
36/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mihin mahdat perustaa väitteesi?

?

Yleisesti tunnettu tosiasia. 

Vierailija
37/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas hygieniahullut viimeisimpiä tutkimuksia lasten allergioiden synnystä.

Kyllä pikkulapsen kuuluukin kengänpohjat yms. nuolla. 

Vierailija
38/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiavarojen tuhlausta, jos asunnot pidetään ympäri vuoden niin kuumina, että ei tarvita mitään vaatteita sisätiloissa. Minun asunnossani on suorasähkölämmitys. Melko kallista olisi, jos pitäisin patterit niin isoilla lukemilla, ettei vaatteita tarvita. Ihan riittävän kallista on alemmillakin lämpötiloilla.

Vierailija
39/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessa kotona olen aina alusvaatteisillani. Ylin kerros ja puita ympärillä, ihan huoletta siis heilun parvekkeellakin ja verhoja en sulje koskaan.

Vierailija
40/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Keittiöön mennessä yritän muistaa laittaa paidan päälle, koska vastapäätä on miespuolisen työkaverini parveke, jossa hän käy tupakalla. Siis yritän ainakin, mutta aina ei muista. En halua kiusallisia tilanteita työpaikalle. Itseäni ei haittaa, mutta en tiedä, kuinka työkaveri järkyttyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan