Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada pullan tyrkytys loppumaan työpaikalla?

Vierailija
12.09.2019 |

En tykkää makeasta ja olen sanonut sen, olevani täynnä tai allerginen mutta silti työkaverit tyrkyttää leipomuksiaan. Joo ei tapa mutta ärsyttää ja dieettiin en voi vedota kun olen jo laiha (se porukan laiheliini joka syö paljon KUNNON ruokaa) ja sekin tuntuu olevan ongelma tuhdimmille tyrkyttäjille. Kahvitauot kuluu sen päivittelytn ettei kelpaa ja että pahoitan kaikkien mielen. Vaikka kieltäydyn aina kohteliaasti. Toistuu joka ikinen päivä niin ei auta vaikka ottaisi kerran. En tajua miten ne edes ehtii leipoa aina jotain uutta. Saako tuollaista mitenkään loppumaan? Alkaa vtuttaa koko työ vaikka siinä taas ei ole mitään vikaa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pullaa pitää tuputtaa? Vien joskus töihin jotain leipomuksia, laitan siihen pöydälle tarjolle ja sanon vaan, että "olkaa hyvä, ottakaa jos maistuu". En sen jälkeen ota asiaa mitenkään puheeksi, jutustellaan ihan muista asioista. Ei mua haittaa jos joku ei syö. Syökööt kelle maistuu.

Vierailija
62/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö ikinä yhdenkään ihmisen kotileipimuksia jos en tiedä heidän kodin hygienitasosta. Vaikka henkilö olisi työpaikalla ihan siisti, niin koti ja keittiö voivat olla saastaisia. Sama juttu on kaiken maailman koulujen ja päiväkotien myyjäisleipomusten kanssa, en osta ikinä.

Ap voi siis sanoa, että ei halua noroa tai ties mitä räkä/paska kokkareita leipomuksista.

Sä olet jokseenkin hysteerisen pöpökammoinen. Miten uskallat elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme