Aiotko lukea Loirin elämäkerran?
Minä en, aina ällöttänyt tuo rasvainen elostelija. Nyt yrittää rahastaa panoilllaan. Monilahjakas ollut juu, mutta miksi ihmeessä se pitää enää nykyää rääkkiä lavoilla kun lauluääni on mennyt.
Kommentit (93)
En. Kymmenen vuotta tuota Loiria on pakotettu joka tuutista. Ei vain jaksa kiinnostaa.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/onko-vesa-m…
Ketä varten nämä kerrotaan, hyi Hel...
En aio lukea. Tiedän jo mitä siinä tapahtuu.
T. Kirjallisuuden suurkuluttaja.
Iltapulun ”kohujutut” kirjasta olivat jo sen verran etovia, että kirja jää lukematta.
Mediasta voi lukea mehevimmät kohdat, joten ei tarvetta lukea.
En todellakaan. Muutenkaan ei kiinnosta julkkikset pätkääkään.
Luin jo pääkohdat tämän päivän Aamulehdestä. On juonut, vetänyt lääkkeitä, kannabista ja pannut. Meinannut kuolla viisi kertaa.
Varmasti mielenkiintoinen elämä ja kaiken kivan kääntöpuolella suru ja tuska.
Oman lapsen kuolema vetäisi kenet tahansa pohjamutiin ja Veskulta on kuollut kaksi lasta.
Toivottavasti loppuelämä sujuu mukavasti.
En lue. Ei kiinnosta. Nolottaa noiden naisten puolesta Loirin kehuskelut panemisillaan. Voisivatko nostaa jonkun syytteen?
Joo ansaitsisi vuoden isä palkinnon...
Kirjassa ei ole mitään, mikä kiinnostaisi minua.
En ihmettele, että pojalle kävi niinkuin kävi.
Kävin jo libresessä katsomassa. Hinta oli vähän kova 27e
Kun putoaa johonkin 18e, 15-20e, niin ehkä ostan.
Sinccis
On kuitenkin kyseessä yksi maamme suurimmista taiteilijoista. Enkä tarkoita nyt kokoa.
Kirjasta oli katkelma tuolla toisesen iltapäivälehden sivuilla, jossa oli shokkiotsikko kuinka Kimi Räikkönen oli kuolla Loirin bileissä - juttu oli sellainen, että jos sammunut Kimi olisi tukehtunut bileissä omaan oksennukseensa hän olisi kuollut, joten en aio - tuo pätkä riitti minulle....
En. Pettämistä ja viinan juontia, siinä se.
En. Luin arvostelut hesarista ja yhdestä maakuntalehdestä, sain tarpeeksi tietoa millainen kirja on. Ei kiinnosta vanhenevan taiteilijan elämänaikaiset elostelut. Lukekoon ne, joita kiinnostaa.
No en. Turhapuroissa loistava, "vakaka" taide väkisin väännettyä.