Aiotko lukea Loirin elämäkerran?
Minä en, aina ällöttänyt tuo rasvainen elostelija. Nyt yrittää rahastaa panoilllaan. Monilahjakas ollut juu, mutta miksi ihmeessä se pitää enää nykyää rääkkiä lavoilla kun lauluääni on mennyt.
Kommentit (93)
Ei tarvitse lukea, kun tämänkin elämänkerran pääkohdat on pääpiirteistän selostettu iltalehissä.
Kyllä mä sen meinaan lukea. Ennako-odotus on jokseenkin pettynyt. Tai no en haluaisi sanoa pettynyt, koska jokaisella on oikeus nähdä ja kokea elämänsä tärkeät puolet omalla tavallaan. Haluan arvostaa sitä, vaikka olisi eri kuin minun. Mutta tulipa taas se olo, että miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Mietin tässä, että jos nainen sanoisi "olin niin kostea että lätäkkö tuli lattialle johon liukastuin ja taju lähti". Ymmärtäisikö äijäilijät typeryyden tuosta esimerkistä? Mutta sitten muistin, että monia miehiä tällainen kiihottaa eikä ainakaan näe mitään kuvottavaa tai turhaa. Monet miehet rakastavat kehoneritteitä sellaisella tavalla joka on naisesta outoa. Esimerkiksi aikuisviihde keskittyy kehoneritteen tursuiluun joka on naiselle antikliimaksista katsottavaa. Ehkä omassa elämänkerrassani pääsen kirjoittamaan "sain lintuinfluenssan ja nenästä tuli niin paljon räkää että lattia lainehti vihreänä, liukastuin ja melkein tukehduin". No, eiköhän joku saa kicksit siitä! ;)
Tuon kirjan sisältö kuulostaa ihan tämän palstan pervojen miesten kirjoituksilta kaikkineen sperma ruiskutuksineen ja pianoa vasten paneskeluineen. Mahtavaa :D.
Heräs itselläkin tuota lukiessa himo panna kypsää naista pianoa vasten!
Saatan lukea kirjan.
tyypillinen alkoholistin, seksiaddiktin ja narkomaanin tarina, ei mitään sankaruutta, rahat vain pois tyhmiltä jotka uunoa jaksoi katsoa
Mikä minua ihmetyttää on se, että kuinka kaiken aina niin kärkkäästi tuomitseva Lenita, suorastaan ylpeili, että hän on saanut olla tuollaisen p..opatjana.
Asunnossa, jika on niin saastainen, että jopa miehet vaihtavat alushousunsa siellä käytyään, kun biojätteen lemu on tunkeutunut kaikkiin vaatteisiin.
Kas, kun Lenita ei tyrkyttäytynyt kirjanjulkistamistilaisuuteen leuhkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt vielä, että naiset eivät ihaile panoalfoja.
Kiltti mies
Eli voin olettaa kaikki kiltti miehet idiooteiksi, koska yksi heistä tekee yleistyksiä yhden Loirin perusteella.
Todellakin, odotin jo että sen olis tänään saanut citarista, mutta eipä näkynyt. Tykkään kaikista elämänkerroista, mutta tämähän vaikuttaa aivan mahtavalta!
Jospa se tosiaan valaisi tuota Lenitan ja Veskun suhdetta, kun ovat niin epätasapainoinen pari kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Heräs itselläkin tuota lukiessa himo panna kypsää naista pianoa vasten!
Saatan lukea kirjan.
Puuttuu enää piano ja nainen.
Ja se kirja.
Ollut Kekkosen aikoihin sillai ja Koiviston ja Ahtisaaren aikana sitten hiljentynyt tahti.
Kirjasta on otettu esimerkkeinä vain monille ne niin "mehukkaimmat" kohdat.
On kirjassa myös taustaa ja yhteiskunnan kehitys näkyy erittäin hyvin Loirin elämässä kirjassa kuvattuna.
Eikä tämä ole ensimmäinen elämänkerta Loirista, ei todellakaan, nyt vaan päivitetty myytävämpään muotoon.
Eikä Tervo ole mikään roskakirjailija, osaa kyllä asiansa, vaikka ilkeimmät haluavat toisin väittää.
Lukekaapas toimittajan arvio Yle:n nettisivuilta.
Av-palstalla ne osaavimmat arvostelijat ovat.
Kirjoista, kirjallisuudesta, kirjailijoista ei tiedetä yhtään mitään, saati sitten taiteesta ja taiteilijoista.
Mutta kappas vaan, arvostella osataan ja oikein perusteellisesti, vaikka tuskin on luettu yhtään kirjaan moneen vuoteen tai edes kevyttä esseetä saisi aikaiseksi mistään aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjasta on otettu esimerkkeinä vain monille ne niin "mehukkaimmat" kohdat.
On kirjassa myös taustaa ja yhteiskunnan kehitys näkyy erittäin hyvin Loirin elämässä kirjassa kuvattuna.
Eikä tämä ole ensimmäinen elämänkerta Loirista, ei todellakaan, nyt vaan päivitetty myytävämpään muotoon.
Eikä Tervo ole mikään roskakirjailija, osaa kyllä asiansa, vaikka ilkeimmät haluavat toisin väittää.
Lukekaapas toimittajan arvio Yle:n nettisivuilta.
Toimittaja myös tunsi vastenmielisyyttä lukiessaan kirjaa, eikä kyllä yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija ja Taitelija pitivät yhdessä asian tiimoilta leiriä Espanjan Fuengirolassa. Siellä on asioista puhuttu niiden Oikeilla Nimillä.
Sen mitä molemmista olen saanut julkisuudessa tietää, niin kyseessä on ollut hyvin todennäköisesti ns. kostean paikan leiri.
Muistoja ja sananvurtaa on auttanut juoma ja viini...
Ei tarvi spekuloida, sanottiin ihan suoraan etta viini virtas ja tupakka/sikarit paloi ja etta tyot aloitettiin vasta ilta yhdeksalta.. :)
No, kirja on nyt kaupoissa eli metodi toimi, mita millaan muulla on valia? :D
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjan aivan varmasti, yleensä lueskelen vaikka minkälaisia elämänkertoja, joskus hepposempia, toisinaan taas todella kiinnostavia ja opettavaisiakin.
Elämäntavastaan huolimatta Loiri on väjäämättä yksi Suomen parhaita näyttelijöitä, noin monipuolisia näyttelijöitä on harvassa-
Myös tunteelliset laulutulkinnat elävät pitkään, kysymys ei ole niinkään lauluäänestä, vaan tulkinnasta.
Valitettavasti nuoremmat ihmiset tuntevat ja muistavat Loirin ainoastaan Uuno-elokuvista, ne ovat vain yksi osa hänen taidoistaan. Mutta jokaisella on omat lempinäyttelijänsä.Loiri on taiteilija ja useinmiten taiteilijoiden elämä on enemmän tai vähemmän rikkinäistä ja mielipuolistakin. Joten ei se Loirin kohdalla ole mitään sen kummempaa kuin muillakaan vastaavilla ihmisillä.
Tama! <3
Ylen toimittaja antoi kylläkin myös myönteisiä arvioita teoksesta.
Kummallista, että aina ne negatiiviset asiat muistetaan, ei koskaan mitään postitiivista.
Mutta sehän se just näyttää tämän palstan tason.
Oi että ihanaa, mistähän tuota kirjaa jo saisi! Taitaa kyllä tulla vuoden bestselleri. Kumma, ettei jätetty joulumarkkinoille?
No johan on mammat nyt närkästyneitä : D Noihin iltisten juttuihin on tietysti otettu vaan mehukkaimmat palat. Uskon kyllä, että 700-sivuisesta opuksesta löytyy paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalla ne osaavimmat arvostelijat ovat.
Kirjoista, kirjallisuudesta, kirjailijoista ei tiedetä yhtään mitään, saati sitten taiteesta ja taiteilijoista.
Mutta kappas vaan, arvostella osataan ja oikein perusteellisesti, vaikka tuskin on luettu yhtään kirjaan moneen vuoteen tai edes kevyttä esseetä saisi aikaiseksi mistään aiheesta.
Täällä käy varmasti monenlaista porukkaa, mutta uskoisin kirjallisuusaiheisissa ketjuissa olevan sellaisia ihmisiä, jotka harrastavat lukemista.
Itse olen lukenut jo useita tämän syksyn uutuuskirjoja, mutten tätä kyseistä. En ole Tervon kirjojen ystävä muutenkaan.
Kirjailija ja Taitelija pitivät yhdessä asian tiimoilta leiriä Espanjan Fuengirolassa. Siellä on asioista puhuttu niiden Oikeilla Nimillä.
Sen mitä molemmista olen saanut julkisuudessa tietää, niin kyseessä on ollut hyvin todennäköisesti ns. kostean paikan leiri.
Muistoja ja sananvurtaa on auttanut juoma ja viini...