Meillä on miehemme kanssa ollut suhteen alusta asti vapaata piereskelyä, etenkin aamuisin törisee. En ymmärrä ihmisiä jotka joutuvat salailemaan sitä että ovat vain ihmisiä (= pierevät)
Muistan kun vasta seurustelimme ja päästin kahvia laittaessa kunnon paukun, totesin vain että "sori" johon mies vastasi pieraisemalla pöydän äärestä :D Meillä molemmila maha ärtyy etenkin aamuisin kun pitää nousta aikaisin, ei tarvitse edes kahvia juoda kun jo rutisee.
En ole teini-iän jälkeen salaillut sitä että naisetkin pieree ja röyhtäilee, en ole mikään possu mutta mutta jos kokiksesta tulee röyhty en aio rynnätä vessaan. Enkä lähteä muka tupakalle kun pierettää.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on vaan tosi huonotapaista pierrä seurassa tahallaan. Niin junttia yök. En kavereiden tai perheen seurassakaan ole sika niin miksi kumppanin?? Ei se hirveää ole jos vahingossa pääsee tai toisessa huoneessa ja toinen kuulee sen, mutta että tahallaan Ja ihan oma lajinsa ovat nämä ”lämmin kuppi naamalle ähähäh” hyi he.lvetti mitä porukkaa 🤮
Just näin! 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keliakia. Syön gluteenitonta ruokavaliota ja laktoositonta myös. Silti maha kuin pallo iltaisin ja ilmaa täynnä. En tiedä, mitä tekisin ettei ilmaa kertyisi.
Minulla kaasun muodostavat gluteeni sekä kananmunat. Kunhan nämä pysyvät pois ruokavaliosta, ei tarvitse pidätellä (tai päästellä) pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on vaan tosi huonotapaista pierrä seurassa tahallaan. Niin junttia yök. En kavereiden tai perheen seurassakaan ole sika niin miksi kumppanin?? Ei se hirveää ole jos vahingossa pääsee tai toisessa huoneessa ja toinen kuulee sen, mutta että tahallaan Ja ihan oma lajinsa ovat nämä ”lämmin kuppi naamalle ähähäh” hyi he.lvetti mitä porukkaa 🤮
Sinulla ei taida olla lapsia? He kun saattavat vaikka kakatakin vauvana päällesi ja muutenkin pieraisevat juuri silloin kuin pierettää. Niin se sinäkin olet tehnyt hienohelma hyvä, kysy vaikka äidiltäsi. Samanlainen pieruliisa siis sinäkin olet vaikka kuinka yrität hienostella. :D
??? Ja aikuiset pissaavat heti alleen, kun siltä tuntuu?
Ei, en halua pierevää miestä enkä piereskellä itse (ihan terveydellisistäkin syistä). Vessassa käydään molemmat ihan itse ja yksin ja ovi kiinni.
Sen sijaan myönnän, että se meni minusta vähän överiksi kun joku nuoruusajan poikaystävä ei suostunut koskemaan minuun koko päivänä cocisvahinkoröyhtäisyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla lapsia? He kun saattavat vaikka kakatakin vauvana päällesi ja muutenkin pieraisevat juuri silloin kuin pierettää. Niin se sinäkin olet tehnyt hienohelma hyvä, kysy vaikka äidiltäsi. Samanlainen pieruliisa siis sinäkin olet vaikka kuinka yrität hienostella. :D
On minulla lapsia. Toki heillekin opetetaan että yleensä hyviin tapoihin kuuluu piereskellä vessassa / ulkona tai omassa rauhassa, ei siitä toki mitään numeroa tehdä jos piereskelevät seurassa, pieniä ovat vielä. Jokainen ihminen piereskelee, en missään väittänyt etten minäkin. Tuo seurassa tahallaan piereminen nyt vaan on alempien sosiaaliluokkinen juttu 🤷🏼♀️
Ystäväpariskunta olleet naimisissa 10+ vuotta, eikä mies ole koskaan kuullut vaimonsa pieraisevan, romanttinen mielikuva vaimosta kärsisi kuulemma. Myös kakalla käynti on tietysti tabu.
Ai että naurattaa nämä ketjun nirppanokat! Mahtaa olla vaikeaa heillä olla ja elää, kun jo pieruakin pitää hävetä. Ääni se vain on! Joskus hajua tulee myös, mutta äkkiäkös se katoaa.
Välillä mietityttää, että minkälaista seksiä tällaisten nirppanokkien kanssa voi olla, vai ovatko he juuri niitä, joilla ei sitä kamalaa eläimellistä touhua ole? Siinä kun saattaa tulla litinää ja lätinää, emätinpieruja, korahduksia ja vaikka mitä hassunhauskoja ääniä. Seksissä on eritteitä ja alkukantaista hyvää oloa, mutta nirppiksien seksi on varmaan juuri sitä pimeässä peiton alla kerran pari vuodessa ja sitten seuraava viikko kuljetaan posket punaisina häpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpariskunta olleet naimisissa 10+ vuotta, eikä mies ole koskaan kuullut vaimonsa pieraisevan, romanttinen mielikuva vaimosta kärsisi kuulemma. Myös kakalla käynti on tietysti tabu.
Tuo menee ahdistavaksi. Sen sijaan ihan kunnoituksesta toista kohtaan voi olla pieremättä. Sitten jos tai kun tapahtuu vahinko niin olisi hyvä, että siihen osattaisiin suhtautua huumorilla tai välinpitämättömästi eikä niin, että koko seksielämä romuttuu.
Joskus kauan sitten poikaystävän kanssa oli joku hassu juttu ja naurettiin ihan kippurassa ja sen yhteydessä pääsi vahinkopieru niin naurettiin vaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla lapsia. Toki heillekin opetetaan että yleensä hyviin tapoihin kuuluu piereskellä vessassa / ulkona tai omassa rauhassa, ei siitä toki mitään numeroa tehdä jos piereskelevät seurassa, pieniä ovat vielä. Jokainen ihminen piereskelee, en missään väittänyt etten minäkin. Tuo seurassa tahallaan piereminen nyt vaan on alempien sosiaaliluokkinen juttu 🤷🏼♀️
Niinhän se on, hyvät ihmiset eivät piere ikinä, eivät edes unissaan. Teen aaltoja täällä sinulle ja korkea-arvoiselle perseellesi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ai että naurattaa nämä ketjun nirppanokat! Mahtaa olla vaikeaa heillä olla ja elää, kun jo pieruakin pitää hävetä. Ääni se vain on! Joskus hajua tulee myös, mutta äkkiäkös se katoaa.
Välillä mietityttää, että minkälaista seksiä tällaisten nirppanokkien kanssa voi olla, vai ovatko he juuri niitä, joilla ei sitä kamalaa eläimellistä touhua ole? Siinä kun saattaa tulla litinää ja lätinää, emätinpieruja, korahduksia ja vaikka mitä hassunhauskoja ääniä. Seksissä on eritteitä ja alkukantaista hyvää oloa, mutta nirppiksien seksi on varmaan juuri sitä pimeässä peiton alla kerran pari vuodessa ja sitten seuraava viikko kuljetaan posket punaisina häpeästä.
Älä sinä kuule seksiä ja seksin ääniä sotke mihinkään pas*kan työntämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä kuule seksiä ja seksin ääniä sotke mihinkään pas*kan työntämiseen.
Paras 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies kuulostaa kyllä aika kauhealta ihmiseltä. Eikö hänelle tule mieleen, miten ahdistavaa vaimon luultavasti on olla ollut varpaillaan yli 10 vuotta ettei tuhoaisi miehensä romanttisia mielikuvia.
Minulle tämä oli oikeasti suurin kynnyskysymys uuden parisuhteen aloittamisessa. Olen niin estoinen, että en alkuun saanut edes unta kun pelkäsin nukkuessani pieraisevani :D Onneksi sattui kuitenkin löytymään normaali mies, joka ei itse tahallaan piereskele, mutta suhtautuu pierun pääsemiseen juuri niin isona asiana kuin se onkin, eli ei mitenkään. Voin myös käydä kakalla hänen tietäen, luojan kiitos! En ikinä voisi alkaa suhteeseen tuollaisen hauraita romanttisia mielikuviaan varjelevan miehen kanssa. Tulisin oikeasti hulluksi. Normaalin miehen kanssa olen onneksi jo onnistunut vähän päästämään irti neurooseistani ja rentoutumaan.
Kukin tehköön omalla tavallaan. Itse en halua, että meillä haisee joka huoneessa samalta kuin wc:ssä. Siksi en piereskele muualla. Vahingot tietty erikseen. Mies ajattelee samoin. En ymmärrä, mitä asia kuuluu muille.
Minä en ainakaan häpeä pierujani, vaikka yritänkin mennä niiden ajaksi vessaan. Pahoista suolisto-ongelmista johtuen pieruni haisevat vain niin kuvottavilta, etten todellakaan halua toisen joutuvan haistelemaan niitä muualla kuin vessassa.
Normaali avoin suhde käsittää myös suolistokaasut. Niitä olemme ilolla jakaneet puolisoni kanssa jo pian suhteen alkamisen jälkeen. Jos pimittää paukkua, niin sata varmana pimittää kaikkea muutakin!
Vierailija kirjoitti:
Sinustako se pieru on jotenkin seksikästä ja liittyy seksiin? Okei.. no, tapansa kullakin, minua ei sellainen kiihota eikä onneksi miestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, hyvät ihmiset eivät piere ikinä, eivät edes unissaan. Teen aaltoja täällä sinulle ja korkea-arvoiselle perseellesi. 😄
Tuo ettei ymmärrä lukemaansa taitaa olla myös alempien sosiaaliluokkien ongelma? No, voi sinua.
En nyt kannusta ihan kokoajan kumppanin vieressä kaasuttamaan, mutta en myöskään ymmärrä sitä tiukkapipoisuutta ja leimaamista ja ihmettelyä jos joskus vahingossa pääsee pieru miehen tai naisen edessä jos nyt saman katonnalla asutaan tai olaan öitäkin yhdessä. Itse en tykkää pierrä vapaasti kokoaikaa miehen läheisyydessä, mutta en kestäisi sitäkään että joutuisim häpeämään jos joskus en pystykkään pidättämään tai ehdi vessaan asti. Kunahm kumpikaan ei kaasuta 24/7 ja ruokapöydäaaä jne. niin sitten ihan sama. Mies kyllä pieree välillä hiukan liian estoitta esim. iltaisin sängyssä joka sinänsä ei haittaisi mutta kun haju on kuvottava niin ei se ainakaan mitään seksihaluja nostata :'D mutta en nyt jaksa siitä valittaakkaan nauretaan yhdessä sille miten kamala haju ja kuinka massiivinen töräys. Joskus annetaan arvosanojakin. Ja mies lohduttaa mua jos vahingossa pieraisen, ensin kiusaamalla ja vitsailemalla mut lopuski pierasee itse kovemmin ja nauretaan päälle ja sitten omakin häpeä menee ohi :) kyllä pitää voida välillä pierasta vapaasti. Mutta ei kuitenkaa kokoaikaa. Ja joa kokoajan kaasuttaa niin kaipa se ruokavalio kannattaa laittaa syyniin!
Millaisen paukun päästää vaikka Nalle Wahlroos? Kiva heittää tällasta ajatusleikkiä. Veikkauksia? Mä arvaan, että kimakan piukkaisun. Ja haiskahtaa vielä eiliselle luxus-ruoalle, jota nautti kartanossaan.