Kauanko teillä yleensä kestää sipsipussi, suklaalevy tai karkkipussi?
Siis esimerkiksi 300 gramman sipsipussi, 300 gramman karkkipussi tai 200 gramman suklaalevy. Kauan teillä kestää? Kysyn kun meni hermo taas mieheen joka oli taas ostanut ison sipsipussin(300 gramman) ja söi sen tunnissa päivällisen jälkeen. Oon yrittänyt sanoa että säästäisi sitä pussia, mutta ei. Mietin vaan kun alkanut huolestuttamaan hänen painonnousunsa.
Kommentit (46)
No mulla on sipsipussi ollut avaamattomana keittiön kaapissa jo puolivuotta. Samoin yksi Kismet. Pahan päivän varalta ostin. Vielä ei ole tehnyt mieli niitä.
Noin tunti. Jos on sekä karkkia että sipsiä nii ehkä kolmisen tuntia
Viikon ehkä, nelihenkinen perhe. Syödään viikonloppuna jonkun verran, loput lojuu kaapissa seuraavaan viikonloppuun.
No jos meille ostetaan koko perheelle { perheessä minä, mies ja kaksi lasta ] esim joku 200-300 gramman sipsipussi tai karkkipussi perjantaisin niin se kestää sunnuntaihin, joskus maanantaihin. Joskus on jäänyt ylimääräisiä sipsejä niin ollaan murskattu ne ja leivitetty broileria niillä. Mutta pari kolme päivää kestää meillä yleensä sipsipussi. Jos joskus ostan itselleni pelkästään esim 60 tai 100 gramman pussin niin kestää pari kolme tuntia esim sarjoja tai leffoja katsoessa !
Sipsipussi 3 päivää. Karkkipussi pari viikkoa. Suklaa riippuu vähän, jos tekee kovasti mieli voi mennä parissa päivässä, mutta muuten jää kaappiin pyörimään viikoiksi.
Vartti. Pari muutama näitä menee viikossa. Hoikka olen silti!
Monta päivää riittää sipsipussi tai karkit, suklaalevy voi kestää muutamia viikkoja (en niin välitä suklaasta).
Sipsipussi ja karkit säilyvät vaikka vuosia, suklaalevy menee tunnissa.
Tunnin pari yleensä kun ostan Broadway sipsejä sen 325:n gramman pussin.
Sipsipussi säilyy minulta avaamattomana tuomiopäivään saakka, suklaalevy muutaman kuukauden ja karkkipussi viikkoja.
En käsitä miksi kukaan syö 300g sipsejä kerralla - puolessa välissä makuaisti on jo niin turtunut, että voisi yhtä hyvin maistella kaarnanpaloja.
Suklaa menee puolessa tunnissa. Sipsipussi ja karkkipussi voi riittää illaksi, joskus jopa seuraavaan päivään.
Paino pysyy hallinnassa kun näin ei tee usein. En jemmaile herkkuja kaappeihin. Kun herkutellaan, herkutellaan kunnolla.
ostan pienen sipsipussin yleensä ja syön sen kerralla jos tekee mieli. suklaata syön pari palaa päivässä eli kestää kauan levy. yleensä ostan vain suklaapatukoita. karkkia en syö, ehkä jossain leffassa muutaman. tulee huono olo liiasta sokerista.
Sipsipussi kestää n. 2-3 pvää, riippuen koosta. Suklaalevy pari päivää, karkkia en juurikaan syö joten karkkipussi voi olla monta kk kaapissa.
Pari tuntia suunnillen sipsipussi. Karkkipussi vaikka kuinka kauan. Suklaalevy pari kolme tuntia
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi kukaan syö 300g sipsejä kerralla - puolessa välissä makuaisti on jo niin turtunut, että voisi yhtä hyvin maistella kaarnanpaloja.
Mulla tulee suolainen ja turvonnut pascaolo jos söisin koko pussin.
Alle tunti meni sipsipussin kanssa. Minä ja kolme lasta. Katsottiin samalla elokuvaa. Taisi olla toinen pussi tänä vuonna. Karkkia ostetaan melkein joka viikonloppu, kestää pe illasta lauantaille. Suklaasta meillä ei välitä muut kuin minä ja siksi ostan sitä harvoin. Tummasuklaa on niin jytyä, että levy kestää helposti viikon, ja siis sellaiset pienemmätkin levyt, ei mitään taloussuklaata. Maitosuklaa on niin höttöä, että helposti vetää puoli levyä yhdeltä istumalta.
Ap ei ole tehnyt tarpeeksi täyttävää ruokaa. Jos ruoka olisi ollut tarpeeksi ravitsevaa, se sipsipussi olisi jäänyt avaamatta. Miehelle on jäänyt nälkä päivällisen jälkeen.
Sipsupussi kestää kolmisen päivää, namuspussi viikon. Suklaatia en syö ollenkaan.