Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä yleensä kestää sipsipussi, suklaalevy tai karkkipussi?

Vierailija
11.09.2019 |

Siis esimerkiksi 300 gramman sipsipussi, 300 gramman karkkipussi tai 200 gramman suklaalevy. Kauan teillä kestää? Kysyn kun meni hermo taas mieheen joka oli taas ostanut ison sipsipussin(300 gramman) ja söi sen tunnissa päivällisen jälkeen. Oon yrittänyt sanoa että säästäisi sitä pussia, mutta ei. Mietin vaan kun alkanut huolestuttamaan hänen painonnousunsa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali suklaalevy kestää kolme iltaa. Jos olen kotona niin syön joka ilta pystymäni määrän, enkä pysty jättämään välipäivää niin kauan kuin suklaata on jäljellä. Eli kolme iltaa. Ostan sipsipusseja vain pikkupusseissa. Kestää noin viikon se pieni. Yleensä mies syö jämät, kun pyydän, ettei pussi jää avattuna pyörimään. Karkkipusseja en osta, joten en tiedä kestoa. Vuosi?

Olen ylipainoinen. Harrastan leivonnaisten/jälkiruokien tekemistä, mistä paino on tullut.

Vierailija
22/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä viikkoon, mutta ihan koko ajan ajattelen, että saisinpa syödä kaiken kerralla. Eli eivät ne helpolla kaapissa pysy syömättä. Parhaiten onnistun, kun en osta herkkuja kotiin ollenkaan.

Nuorena minullakin saattoi olla karkit ja suklaat kaapissa kunnes menivät pilalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi pari viikkoa, sipsipussi samoin. Suklaata en syö. Olen reilusti ylipainoinen silti, koska syön liikaa ruokaa.

Vierailija
24/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevyn syön puolessa tunnissa tai tunnissa. Karkkipussista ahmin ensin suurimman osan ja muutaman karkkia jää, syön ne myöhemmin samana päivänä. Sipsejä en enää juuri osta, mutta pari päivää vois kestää.

Vierailija
25/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit säilyvät avaamattomana vaikka loppuelämän, hyi sentään. Karkkipussi menee kerralla. Ei nyt mikään 300g pussi, mutta sellainen normaalikokoinen.

Vierailija
26/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti.

Vierailija
27/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika monta viikkoa tai kuukautta saa siellä kaupan hyllyllä lojua.

Vierailija
28/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö tuollaista roskaa, koska halua elää pitkään ja terveenä, jotta seen myös nuorilta naisilta vaginaa.

SETÄ 50

Vierailija
29/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viikkoja nuo kaikki kaapissa. Avattuna ja vähän naposteltuna. Mies noita ostaa ja syö silloin tällöin, mä en juuri koskaan. Silti minä olen läski ja mies ei. 

Vierailija
30/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-45 minutia.

31/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen minuutin.

Enkka on 400g Toblerone 18 minuuttiin...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
32/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon kestää kaikki nuo. Sitten jämät menee yleensä roskiin kun ei viitsi enää syödä kun on niin vanhoja.

M48

Vierailija
33/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy viikon, kaksi. Sipsipussi viikkoja, ehkä kuukausia.

Vierailija
34/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään juustonaksut(235g) kahteen pekkaan kahden päivän aikana. Ollaan kaksi aikuista. Sipsejä ei nykyään tule syötyä, mutta aikoinaan oli juurikin, että syödään puoliksi parina päivänä. Yleensä korvataan lämmin ateria tmv. näillä snäkeillä :D

Ollaan lähempänä 50 v.

Karkkia syödään muutama kerta viikossa esim. jaetaan maxi-tupla jälkiruuaksi.

Vierailija
35/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta en tykkää, sipsipussi kestää 4 päivää, karkkipussi päivän.

Vierailija
36/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kestä kauaa. Naamariin vaan. Minulla on lapsuudesta trauma siitä, että ensin ostetaan herkkuja, ja sitten niitä säilötään kaapissa tai paskimmassa tapauksessa KAAPIN PÄÄLLÄ että varmasti näet ne joka päivä monta kertaa. Ja sitten sitä vaan odotellaan sitä päivää jolloin ne saa. MIKSI????!?

Nyt aikuisena ostan joka päivä karkkia, enkä odottele mitään erityisiä päiviä, vaan otan kun mieli tekee. En ole uskovainen, niin ei mikään itsensä kiduttaminen kiinnosta yhtään. **ttu että pistää vihaksi kun rupesi oikein miettimään.

Vierailija
37/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 300 gramman sipsipussista kahtena iltana, joista toisena sipsit loppuvat vähän kesken. Suklaalevy kestää viikon verran, karkkipussi parista illasta pariin viikkoon, kun karkista en juurikaan välitä.

Vierailija
38/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsipussista saan 6 annosta itselleni, eli kestää noin viikon, suklaalevy menee kahdessa päivässä. Yleensä ostan kerran tai kaksi viikossa patukan enkä levyä ollenkaan, paljon sopovampi annoskoko itselleni :) karkkia en syö ollenkaan.

Vierailija
39/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta suuria pusseja,, koska olemme molemmat v*ttuuntuneet tähän jättimaxisontaan. Ostamme minejä, vaikka tietysti kilohinta on paljon kalliimpi.

Vierailija
40/46 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hetken. En pysty jemmaamaan mitään herkkuja, joten en osta niitä kuin äärimmäisen harvoin. Muuten olisin jo lihava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi