Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sheivaa

n32
11.09.2019 |

Mieheni pyysi pari vuotta sitten että jos lopettaisin posliiniksi höyläämisen "down there". Olin jo itse miettinyt kanssa samaa kyllästyttyäni kutinaan ja näppylöihin, joten miksipä ei. No, nytten menty pelkällä pienellä bikinirajojen siistimisellä pari vuotta ja täytyy sanoa että se oli hyvä päätös. Loppui ne karvatupenntulehdukset ja hiivatulehduksetkin.

Tänä kesänä kun en juurikaan miettinyt sheivausta sieltä niin huomasin rannalla ollessa että bikinien alaosan välistä taisi muutama karva tulla uloskin mutta en välittänyt. Minun karvat ja minun kroppani. Sanon piu paut kauneusihanteille ja jos jotakuta siellä Hietsun rannalla ne haittasi niin omapa on häppeesä.

Kysynkin että kuinka moni muu "kolmenkympin ylittänyt koti-äiti" omaa hyvän itsetunnon että voi karvoineen käydä biitsillä ilman että pelkää vilauttavansa bikinien välistä tms.

Mieheni on sanonut monesti että kolmioni on paljon kiihoittavampi näky kuin se kynitty. 🙂

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
2/4 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, teinivuosien jälkeen loppui sairaalloinen sheivaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaanin vessassa karvoja 24/7. Vaimo haluaisi välillä viereensä mutta jonkun tämäkin homma on hoidettava.

Gillette viuhuu....

Vierailija
4/4 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. En mäkään sheivaa, paitti partaa. Mut vaihtelu virkistää. Ei tartte olla lähellekään posliini, mut jos vähän kaventas kolmiota ja alemmas jättäs jotain reilua sänkeä. Ei sit pistelekään niin kovasti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan