Kauanko teillä yleensä kestää sipsipussi, suklaalevy tai karkkipussi?
Siis esimerkiksi 300 gramman sipsipussi, 300 gramman karkkipussi tai 200 gramman suklaalevy. Kauan teillä kestää? Kysyn kun meni hermo taas mieheen joka oli taas ostanut ison sipsipussin(300 gramman) ja söi sen tunnissa päivällisen jälkeen. Oon yrittänyt sanoa että säästäisi sitä pussia, mutta ei. Mietin vaan kun alkanut huolestuttamaan hänen painonnousunsa.
Kommentit (67)
Pajareissa ei kauaa kestä. Kaapin ovet lukkoon, jos haluaa herkutella seuraavana päivänä :D
Sipsipussi useita kuukausia.
Suklaalevy viikosta kuukauteen.
Namipussi muutamasta päivästä pariin viikkoon.
Suklaalevy menee parissa päivässä, karkkipussi kestää n. viikon mutta karkkia ostan hyvin harvoin, sipsejä en osta itselleni oikeastaan koskaan.
Karkkipussi tunnin, sipsipussi tunnin ja suklaalevy puoli tuntia.
Kaikki nuo kestää viikkoja ja meitä on 3 syömässä ja minä olen lihavahko. Pala suklaata riittää päivässä minulle ja muillekin perheessäni, jotka ovat hoikkia.
Kaikki menee sen siliän tien eli heti syön.
Riippuu ihan fiiliksestä, nälästä ja kuukautiskierrosta.
Mulla alkaa menkat huomenna ja tänään mennyt jo pienempi levy suklaata, irtokarkkia ja nyt sipsipussi.
Normaalioloissa saattaa samat eväät olla viikon tai 2 kaapissa ja syön niitä silloin tällöin, eikä himota syödä kerralla kaikkia, riittää esim illalla pari palaa hyvää suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Noin tunti. Jos on sekä karkkia että sipsiä nii ehkä kolmisen tuntia
Sama
Kaikki vähintään vuoden. Suklaa yleensä useita vuosia.
Jos asuisin yksin, niin sipsipussi kestäisi varmaan viikon ja suklaalevy pari-kolme päivää. Mutta perheessä on lisäkseni mies ja teini, joten molemmat menevät yhdessä illassa.
Mutta vaan jos ne avataan, avaamattomina voivat säilyä kaapissa pitkäänkin.
Kaikki nuo kolme kestävät minulla ikuisuuden, koska mitään noista en osta enkä syö.
Suklaata ostan harvoin. Levy voi kestää itselläni 2 viikkoa tai pidempään. Itselläni ei ole hinkua vetää sitä levyä kerralla. Irtokarkit, silloin kun ostan, niin 2-3 päivää kestää pussissa. Sipsejä en kotiin osta, mikäli jossain tarjotaan, niin saatan syödä kourallisen.
Taas näitä ylimaustettuja uutuuksia ja sipsipussi sitten kesti kolme päivää.
Ostamme vain minisipsipusseja pari kertaa vuodessa. Karkkia emme enää lainkaan..
Tänään just söin pussillisen karkkia, kesti noin tunnin. Suklaalevy menee puolessa tunnissa, sipsipussissa menee pari päivää.
En ole koskaan ostanut, niin en tiedä. Oikeesti, en ole koskaan maistanut sipsejä, suklaata kyllä olen ottanut, kun tarjottu.
Masennuksen ollessa pahimmillaan söin 1 jättipussin karkkia sekä perään Geisha-suklaalevyn. Muutamassa tunnissa. Nyt todella harvoin.
Sipsipussi 3-4 viikkoa kunnes nakkaan loput roskiin, karkkipussi kestäisi tunnin, suklaalevy kestää sen pari tuntia.
Karkkia en syö, koska olen helvetinmoinen sokerihiiri joten paras jättää kauppaan kokonaan. Suklaalevyn sallin itselleni kerran kahdessa kuukaudessa.