Kauanko teillä yleensä kestää sipsipussi, suklaalevy tai karkkipussi?
Siis esimerkiksi 300 gramman sipsipussi, 300 gramman karkkipussi tai 200 gramman suklaalevy. Kauan teillä kestää? Kysyn kun meni hermo taas mieheen joka oli taas ostanut ison sipsipussin(300 gramman) ja söi sen tunnissa päivällisen jälkeen. Oon yrittänyt sanoa että säästäisi sitä pussia, mutta ei. Mietin vaan kun alkanut huolestuttamaan hänen painonnousunsa.
Kommentit (46)
Pajareissa ei kauaa kestä. Kaapin ovet lukkoon, jos haluaa herkutella seuraavana päivänä :D
Sipsipussi useita kuukausia.
Suklaalevy viikosta kuukauteen.
Namipussi muutamasta päivästä pariin viikkoon.
Suklaalevy menee parissa päivässä, karkkipussi kestää n. viikon mutta karkkia ostan hyvin harvoin, sipsejä en osta itselleni oikeastaan koskaan.
Karkkipussi tunnin, sipsipussi tunnin ja suklaalevy puoli tuntia.
Kaikki nuo kestää viikkoja ja meitä on 3 syömässä ja minä olen lihavahko. Pala suklaata riittää päivässä minulle ja muillekin perheessäni, jotka ovat hoikkia.
Sipsipussi 3-4 viikkoa kunnes nakkaan loput roskiin, karkkipussi kestäisi tunnin, suklaalevy kestää sen pari tuntia.
Karkkia en syö, koska olen helvetinmoinen sokerihiiri joten paras jättää kauppaan kokonaan. Suklaalevyn sallin itselleni kerran kahdessa kuukaudessa.