Tälläkin foorumilla näkyy suoranainen viha
jopa kehitysvammaisia kohtaan. Huolestuttava ilmiö.
https://yle.fi/uutiset/3-10950525?origin=rss&fbclid=IwAR3Etbw0l-hochNzk…
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha kasvaa kun siitä ei saa missään keskustella pois.
Eihän vielä 20 vuotta sitten tuollaista ollut että vammaisia ja muuten ulkonäöltään poikkeavia olisi haukuttu kadulla. Jos joskus harvoin sellaista sattui, niin tekijä oli joku mielenterveydeltään järkkynyt tai umpihumalassa.
Kyllä oli, älä edes yritä. Ja oli myös 40 vuotta sitten.
On muuten ollut siitä asti, kun kadut keksittiin.
Vihan ja kateuden viljelijöitä on tasan yksi ja sama henkilö vai mitä ap?
Jos nyt oletetaan, että Ylen juttu pitää vaihteeksi paikkansa ja haastatellut ihmiset ovat oikeassa, niin eihän tarvitse muuta syytä kuin sen, että keskimääräinen epävarmuus omasta tulevaisuudesta yhteiskunnassa on lisääntynyt. Pelkällä työnteolla et pärjää.
Käykääpä Hom malla ja vasta rinta liikkeen sivuilla: tiukkaakin tiukempaa moderointia. Viha kanavoidaan siellä tarkasti ja vain yllytys sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vihaa ihmisiä, jotka jotenkin poikkeavat ns. tavallisista? Eihän vammaisiin kohdistuvassa vihassa ole järjen häivääkään.
Ehkä ne kuulu saa aina kaiken! Jos mä haluun jotan en saa mut kun vammanen haluu se saa aina heti! Sen lisäks ne ärsyttää tulee sanoo kaikkee ne vittuilee pitäs sen pään kii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vihaa ihmisiä, jotka jotenkin poikkeavat ns. tavallisista? Eihän vammaisiin kohdistuvassa vihassa ole järjen häivääkään.
Ehkä ne kuulu saa aina kaiken! Jos mä haluun jotan en saa mut kun vammanen haluu se saa aina heti! Sen lisäks ne ärsyttää tulee sanoo kaikkee ne vittuilee pitäs sen pään kii
Oletko 13-vuotias? 9-vuotias?
Tuntemani tummaihoiset ja transnaiset kertoo, ettei enää vuosiin kukaan ole vaivautunut huutelemaan, kun vielä 10 vuotta sitten se oli arkipäivää.
Tällä foorumilla vihataan kaikkia avoimesti. Mutta kun suljen koneen ja lähden todelliseen elämään kaikki ovatkin ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon vanhempi. Mun lapset vanhempii kun 13 ja 9! Vammaset=huonoo kokemusta elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon vanhempi. Mun lapset vanhempii kun 13 ja 9! Vammaset=huonoo kokemusta elämä
Lapsia varmaan hävettää tuollainen vanhempi, joka kaiken lisäksi ei osaa edes suomea.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se ne kustannukset? Yhteiskunnalle tulee kovat kustannukset kaikesta vammaisuuteen liittyvästä.
Vaikea kuvitella että viha ja pilkka johtuisi taloudellisista syistä.
Voisiko olla, että viha ei ole lisääntynyt, vaan että siitä puhutaan nyt enemmän? Eli että se on ollut suuri ongelma jo aiempinakin vuosikymmeninä?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se ne kustannukset? Yhteiskunnalle tulee kovat kustannukset kaikesta vammaisuuteen liittyvästä.
Kyllä se koviin kustannuksiin liittyvä viha kohdistuu siihen ryhmään, mitä elätetään, vaikka täysin terveitä ovat.
Viha sairastuttaa ja lopulta tappaa. Sairaalloinen kateus, katkeruus ja netissä paskan jauhaminen aiheuttaa yhtälönä vihaa. Että vinkkinä ap.
ihan ok juttu mutta ootko sä ap kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee