Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta järjettömältä mennä istumaan oluelle baariin ja maksaa siitä oluesta 7e, kun se sama olut maksaa marketissa 90 senttiä?

Vierailija
11.09.2019 |

Tulee tyhmä ja kusetettu olo, olen myös siinä luulossa, että ne baarityöntekijätkin salaa nauravat tälle järjettömyydelle.

Onko alkoholi baareista suurin huijaus mitä meillä Suomessa on?

Miksi ei vain juoda omia marketista ostettuja juomia monta sataa prosenttia halvemmalla? Minulla tulee baareissa aina erittäin huijattu olo, enkä voi nauttia siitä 7e oluesta kun tiedän sen todellisen hinnan.

Baarimikot ja kaikki baarissa varmaan salaisesti nauravat minun rahankäytön höllyydelle.

Siitä tulee mieleen se sitaatti: if you can't spot the sucker in your first half-hour at the table, it's you. Olen typerys, että olen baarissa tuhlaamassa 7e yhteen oluttuoppiin.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, siksi otan aina baarissa drinkkejä

Vierailija
2/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Ei tarvitse miettiä tollasia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja ja minulla on itsetunto enkä kuvittele kenenkään nauravan minulle.

Vierailija
4/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan baareista lähinnä vain sellaisia oluita, mitä ei yleensä kaupasta saa. Tavallista ns. keskiolutta en juo tosin edes kotona, mutta välillä saatan baarissa juoda 9 euron oluen, joka maksaa kaupassa 4-5 e. En silti tunne oloani tyhmäksi, sillä en mene baariin pennejä laskemaan ja itseäni soimaamaan, vaan olemaan kavereiden kanssa.

Vierailija
5/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Baarista saa helpommin pillua.

Vierailija
6/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa saa seuraa ja tunnelmaa kaupanpäälle.

Kiva käydä joskus huurteisella ja juttelemassa.

Ja kuka helvetti kiskoo vajaan euron oluen litkua, edes kotonaan?

Vierailija
7/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. En mene sinne baariin pelkästään siitä syystä, että saan olutta kurkkuuni. Menen sinne viettämään aikaa ystävieni ja ehkä muidenkin ihmisten kanssa, kuuntelemaan musaa, heittämään tikkaa, pelaamaan bilistä... ja juomaan siinä ohessa vaikka sitä olutta.

Voin minä sitä tölkkikaljaa kotonakin juoda, mutta ei se kyllä ole läheskään niin kivaa.

Vierailija
8/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietihän SITÄ että baarit kaupunkien keskustoissa silti tekee tappiota. Ei suomalainen juo baarissa. Pelkkää pers’nettoa.

Vierailija
9/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Baarista saa helpommin pillua.

No toiset saa, toisilla voi olla haastavampaa..

Vierailija
10/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat 0,5l olutta 90 sentillä?

Vierailija
11/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskutassa saat maksaa miltei kympin. Kyllä siinä kahdesti miettii, että menenkö töiden jälkeen parille vaiko en. Se perinteinen "pari" on 3-4 olutta, eli helposti melkein koko 24 pacin hinta. Se perjantai-illan huuma on erittäin paljon kannattavampaa juoda kotona ja katsoa jotain Huumaa.

Vierailija
12/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mistään marketista ole löytänyt esim. Auran 0,5l alle eurolla, tai mitään muutakaan 0,5l olutta alle eurolla.

Vierailija
13/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä baarista saa noin halvalla perusolutta?

Joskus käyn olusella, niin juon sitten jotain erityistä, jota ei kaupasta saa. Juurikin tuon takia, ettei tulis niin kusetettu olo. ;)

Viihdyn paljon himassa ja kavereiden terasseilla. Tulee hitokseen halvemmaksi.

Vierailija
14/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä. Baarireissut ovat vähentyneet tosi paljon juuri tuon takia. Mieluummin istutaan kavereiden kanssa jonkun kotona ja juodaan omia juomia (todella harvoin kyllä tätäkin nykyään). Menen baariin oikeastaan vain jos siellä on joku hyvä esiintyjä ja silloinkin juon tosi vähän.

Kaverit aina päivittävät lentokentältä lähtöskumppa tai drinkkikuvia, en ikinä pysty ostamaan Helsinki-Vantaalta juomaa kun ne hinnat ovat päätähuimaavia.

Mutta yleisestikin alkoholi ei enää ole kovin tärkeää mulle, juon harvoin.

Vierailija
15/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä en käy kahviloissa. Kahvikupin hinnalla saa kahvipaketin. Mutta oonkin pienituloinen 🙂

Vierailija
16/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Siksi en ikinä käy baareissa. Tai no... en pelkästään siksi, en kyllä sellaisissa paikoissa viihdy muutenkaan.

Vierailija
17/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene baariin vetääkseni halvalla tajuttomuuskännit. Menen tapaamaan ihmisiä.

Vierailija
18/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä diagnoosi sinulla on? Mikä sairaus tai syndrooma aiheuttaa sen, ettei ymmärrä, miten otsikko muodostetaan? Onko sinulla edes sairaudentunnetta?

Vierailija
19/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet alkoholisti.

Vierailija
20/94 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tyhmä ja kusetettu olosi johtuu siitä, että olet tyhmä ja kusetettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä