Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksinäinen parisuhteessa =(

Vierailija
11.09.2019 |

Ekassa suhteessa alkuhuuman jälkeen mies alkoi viettää tosi paljon aikaa harrastusten ja kavereiden kanssa. Oltiin parikymppisä, suhde kesti 3 vuotta, erottiin.
Sitten tapasin lasteni isän. Yritin olla joustavampi ja antaa omaa aikaa ja sitä mies ottikin. Olisin tykännyt, että oltaisiin tehty asioita pariskuntana ja perheenä. Miehelle ne oli pakkopullaa, omat kaverit kivempia. Suhde kesti 20 vuotta, erottiin.
Nyt olen seurustellut vuoden miehen kanssa, joka muutti tänne työn perässä. Ei tuntenut tässä kaupungissa alussa muita kuin minut. Ihana tiivis suhde. Nyt elvytti nuoruuden harrastuksen, hurahti siihen täysin ja sai sitä kautta ystäviä. Koen olevani taas yksin =(
Minulla on omiakin harrastuksia ja ystäviä, silti kaipaan sellaista tiivistä tiimiä, että ollaan ja tehdään yhdessä ja minä olen miehelle ykkönen. Niin herkästi meidän sovitut jutut peruuntuu kun joku harrastuskaveri soittaa. Onko väärin haluta, että puoliso on se paras ystävä? Huoh =(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala elää omaa elämää äläkä oleta että mies on onnellisuutesi lähde. Hanki sinäkin omia kavereita ja menoja.

Vierailija
2/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala elää omaa elämää äläkä oleta että mies on onnellisuutesi lähde. Hanki sinäkin omia kavereita ja menoja.

Mulla on oma elämä, harrastukset, ystävät, aikuiset lapset, sukulaiset. Miksi parisuhde ei saisi olla onnellisuuden lähde? Ihan turha parisuhde, jos onni tulee vain muualta. Tunnen pariskuntua, jotka ovat tiiviisti yhdessä, sellaisen suhteen minäkin haluan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Ja minulla on omia kavereita, joita tapaan. On harrastuksia. Ja liikun ja urheilen.

Silti toivon, voisin jakaa elämääni puolisoni kanssa. Häntä ei vain kiinnosta.

Matkustan myös yksin. Mutta esim juuri matkan jälkeen haluaisin jakaa kokemuksia puolison kanssa, mutta ei. Hän on kiireinen. ym. Arvelen, ymmärrämme molemmat, kiire on vain tekosyy.

Olemme kai klassisesti sanottuna kasvaneet erilleen. Luulen, nyt tiedän, mitä se sanonta tarkoittaa.

Vierailija
4/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et alkaisi harrastaa samaa kuin miehesi?

Vierailija
5/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kai valitset aina etäisen miehen alitajuisesti. Oliko isäsi etäinen?

Vierailija
6/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma elämä, harrastukset, ystävät, aikuiset lapset, sukulaiset. Miksi parisuhde ei saisi olla onnellisuuden lähde? Ihan turha parisuhde, jos onni tulee vain muualta. Tunnen pariskuntua, jotka ovat tiiviisti yhdessä, sellaisen suhteen minäkin haluan.

Ap

Koska se oma onni on jokaisen itsensä omalla vastuulla.

Vierailija
7/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnellisuus lähtee itsestä.

Vierailija
8/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sittenhän parisuhde on kutakuinkin turha.

Vierailija
9/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän se monille onkin. Jos talous on kunnossa eikä ole mitään sellaisia toiveita, joihin tarvittaisiin kahden tulot, eikä ole yhteisiä lapsiakaan, ja haluamansa määrän seksiä saa muualtakin, ei parisuhde ole tarpeellinen. 

Vierailija
10/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et alkaisi harrastaa samaa kuin miehesi?

Aloittelijana naisten sarjassa, joten yhdessä ei voitaisi harrastaa kuitenkaan. Alussa kyllä puhuttiin, että voitaisiin käydä yhdessä salilla ja alkaa harrastaa luontokuvausta, mutta niin vaan mies unohti ne.

Ap.

Vierailija
11/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan lisäarvo, joka tuo sitä iloa elämään kun sen päälle ei laske omaa onneaan.

Vierailija
12/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele Kajaanin miesten surua kun ainoa naissuhde elämässä, äiti kuolee.

Vierailija
13/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on itse hankittava ja tehtävä, se on kyllä totta. Mutta jos aloittajan mies ei kunnioita edes yhdessä sovittuja menoja vaan kaverin ehdottama meno on tärkeämpi, niin kyllä on aika sontaukko. Lähde eteenpäin elämässä, vielä sinullekin fiksu kumppani löytyy.

Vierailija
14/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa tarkoitetaan mielestäni, että parisuhde ei voi olla ensisijaisesti onnellusuudenlähde, sillä se asettaa kumppanille kohtuuttomat odotukset. Odotuksia parisuhtella on jo muutenkin paljon. Eri

Vierailija
15/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sen olekaan tarkoituskaan hyödyttää enää ketään, kun ihmiset ei tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Jokaisella on oma tili, omat rahat, oma taloudellinen vastuu, vastuu itsestään miten elämäänsä elää. Ei aikuinen ihminen ole mikään lapsen tasolle typistettu tahdoton olento joka suu auki odottaa, että joku tulee ja tekee onnelliseksi.

Vierailija
16/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä joitakin miehiä vaivaa kun ensin ollaan muka niin rakastuneita ja sitten nainen kelpaakin vain sängynlämmittäjäksi, vapaa-aika menee harrastuksissa ja kavereiden kanssa. Eikö puolison pitäisi olla se paras kaveri?

Vierailija
17/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä joitakin miehiä vaivaa kun ensin ollaan muka niin rakastuneita ja sitten nainen kelpaakin vain sängynlämmittäjäksi, vapaa-aika menee harrastuksissa ja kavereiden kanssa. Eikö puolison pitäisi olla se paras kaveri?

Sanoppa sinä se mihin muuhun se mies sitä naista tarvitsee?

Vierailija
18/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä joitakin naisia(en tarkoita ap sinua) sitten vaivaa kun kaikki haetaan sen parisuhteen kautta? Ei harrastuksia, ei kavereita ja sitten mies on kelvoton kun nainen ei voikkaan vaatia kaikkea miehen aikaa itselleen.

Vierailija
19/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa sinä se mihin muuhun se mies sitä naista tarvitsee?

Hyi, onpa sovinistisesti sanottu. Ainakin minä ja mieheni vietetään melkein kaikki vapaa-aika yhdessä, laitetaan ruokaa, lenkkeillään, retkeillään ja katsotaan yhdessä leffoja ja sarjoja. En todellakaan huolisi miestä jolle olisin pelkkä reikä.

Vierailija
20/42 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö alkaa tehdä niin että etsii aina uuden miehen heti, kun alkuhuuma alkaa haihtua. Miehet lupaa alussa kuut taivaalta, mutta lopulta käyvät vai syömässä ja pesettämässä pyykkinsä =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän