Parhaimmat tortilla täytteet?
Kommentit (34)
Toivottavasti jumala ripustaa sinun idiootin opettamisen syödä "dinosauruksena" toista dinosaurusta!
Kana ei ole dinosaurus!
Chili on maailman paras ruoka. Parempi kuin avocado. Ilman chilien olemassa oloa et hengittäisi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jumala ripustaa sinun idiootin opettamisen syödä "dinosauruksena" toista dinosaurusta!
Kana ei ole dinosaurus!
Kello viisi kaksi oli kolme tai neljä tomaattia sekin lensi talo.
Vierailija kirjoitti:
Chili on maailman paras ruoka. Parempi kuin avocado. Ilman chilien olemassa oloa et hengittäisi nyt.
Sincsu?
Oikea nimi ruokalajille on burrito. Ei tortilla tai quesadilla.
Maustetun jauhelihan päälle sulatettu juusto sopii aina. Laitan niihin mini-tacokuoriin tai veneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mulle kaikki kotona täytetyt lätyt ovat tortsuja eli tortilloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincsu?
Aito ja oikea alkuperäinen zinggizh zhanzh. Sinccickset on trolleja, kick ass.
Vierailija kirjoitti:
Eikos se tortilla ole se latty. Vrt. niinkuin pita on leipa.
Ja sitten valmistustavasta riippuen tortillasta + sen valmistustavasta - ja sisallosta - tulee joko quesadilla, burrito tai fajita, esim?
Kerro jos olen vaarassa, ihan oikeasti luulen nain..? :D
Välillä teen ihan tavallisen fetasalaatin ja käärin sitä tortillaan.Tai vihanneksia ja esim tulinen papukastike ja creme fraiche.
Parhaisiin tortilloihini laitan usein avocadoa jossain muodossa, jotain tulista ja papuja tai jauhelihaa. Myös tonnikala-creme fraiche-tex mex kastike on hyvää. Ja vihanneksia sekaan. En itse käytä juustoa näissä tortilloissa jostain syystä koskaan. Pidän tulisuuden, kasvisten kepeyden ja avocadon tai creme fraichen tasapainottavasta yhdistelmästä. Pitääkin taas tehdä tortilloja joku päivä.
Esim. tacomaustettua härkistä, vapaavalintaiset salaatit ja vihannekset, avokado, kananmuna, feta, oliivit, mozzarella, creme fraiche, tomaattisalsa, cuacamole.
Pakko ei ole laittaa kaikkea kerralla 🙂
bisservisser kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chili con carne on muuten hyvää tortillan välissä.
Välissä?
Kaikki ei osaa katsos rullata sitä...
Välissä?