Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksy, aikaa ostaa Aliexpressistä. Mitään turhaa krääsää en osta vaan kaikkea tarpellista

Vierailija
10.09.2019 |

Syksyllä ja talvella aikaa hengailla ostamassa Kiinasta. Postikulutkin mitättömät.

Muita?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no kaikki ei ole krääsää. Nyt ostin Volvon vetonupin suojuksen. Tuli Volvon paketeissa ja Volvon lapuilla. Ei ne sitä piraattiin edes jaksaisi tehdä. Erittäin laadukas ja veikkaan Volvon myyvän sitä samaa tuotetta ihan itse. Eri asia on vain hinta. Maksoin alle neljänneksen siitä mitä he pyytävät omassa liikkeessään.

Mahtuiko edes paikalleen 😂 ja tietenkin on väärennös. Odotapa kun tulee pakkaset, raks.

Vierailija
42/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi muutos EU:n syytä taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi muutos EU:n syytä taas?

Kyllä se on todellisuudesta vieraantuneiden omien poliitikkojen syytä. He kuvittelevat, että alv lopettaa pienpaketit, mutta todellisuudessa se vain ruuhkauttaa massiivisella tavalla tullin. Pelkään pahoin, että tapahtuu päinvastainen ilmiö kuin toivotaan ja ihmiset alkavat tilaamaan kalliimpaakin tavaraa EU:n ulkopuolelta, kun huomaavat sen tulevan alvista huolimatta selvästi halvemmaksi.

Vierailija
44/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullille hommia kun säilyttää ja palauttaa lunastamattomat.

Lisäksi melkonen logistinen haaste.

Vierailija
45/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aikaa odotella ostoksia kiinasta, ei sieltä silloin mitään kovin tarpeellista ole ostettu.

Siis hei haloo.... Nopeimmat ostokset on tulleet 9 päivässä! Yleensäkin ne on perillä alle kuukaudessa. En minä joka päivä kiertelisi kaupoissa etsimässä joku nappia, ruuvia ja pöksyä kuitenkaan!

Jos pikkareita on vähän ja ne on kuluneita, pärjään kyllä pari viikkoa siihen asti, että saan kunnon paketin uusia hyviä hintaan 16 €.

Saan aalapeukkuja, ei voi mitään.

Vierailija
46/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan itse Wishiltä. 

Kyllä sieltä saa hyvälaatuisia kenkiä ja laukkuja, noin muunmuassa. Itse olen saanut laukuistani kehuja tuntemattomilta ihmisiltä ja kun kerron, mistä laukku on ostettu, reaktio on joka kerta aika hauska. :) 

Wishillä nykyään niin kalliit postikulut että ennemmin ostaa aliexpressiltä.

Vierailija
47/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittaisitte sen verran Greta Thunbergia että jättäisitte turhan ostamisen.

:(

What?

Outo!

15v autistinen ilmastoaktivisti.

Vierailija
48/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elättää ylikansoittuvaa Kiinaa ja joka paikkaan tunkevia kiinalaisia sentilläkään. En koskaan tilaa kiinakrääsää.

Vierailija
49/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan käsityötarvikkeita- ja materiaaleja Aliexpressiltä, Suomesta niitä ei nimittäin saa mistään paitsi ehkä jostain erikoisliikkeestä törkyhinnalla. Vertauskohtana yksi nappi Suomessa n. 2,5 euroa, Aliexpressillä samaan hintaan saa 20 nappia. Vaatteita tilaan joskus, samoja kuteita siellä näkyy myynnissä murto-osalla siitä mitä jossain paikallisissa trokarikaupoissa... 

Mahtaa olla melkoinen nappi, jos yksi kappale maksaa 2,5 euroa 🙄

Ei tarvitse olla kuin vähän isompi (n. 2cm) ja joku vähän hienompi kuin halvimmasta jämämuovista valmistettu musta takinnappi niin tasan pompsahtaa hinta Suomessa tuohon 2,5 euroon. 

Vierailija
50/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilaan sieltä käsityötarvikkeita, maksaa kymmenensosan sitä mitä Suomessa. Samoin tilasin just jooga tiilet, 2e/kpl, sitten sen yoga strapin 1,50e ja piikkimaton+tyynyn oisko ollut 8e. Suomessa pelkkä halvin matto maksaa 19.90 mitä oon hintoja katellut. Ja täysin samaa tavaraa kuin vaikka Tokmannilla. 

Ei siellä ole pelkkää krääsää. Sieltä Kiinasta ne Suomenkin yrittäjät tavaransa tilaavat, jos ei suoraan niin sitten jonkun välikäden kautta. 

Vierailija
51/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mun 500:sta tilauksestani ei ole ollut turhaa krääsää.

Ja olen säästänyt monta tonnia.

Vierailija
52/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elättää ylikansoittuvaa Kiinaa ja joka paikkaan tunkevia kiinalaisia sentilläkään. En koskaan tilaa kiinakrääsää.

Joten ostat kiinakrääsän suomalaisesta kaupasta?

Vierailija
53/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et selvästikään ole vihreä, kun tilailet kaikenlaista turhanpävästä rojua.

Vierailija
54/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinakrääsän selailu on terapeuttista. Kaikkeen löytyy sieltä ratkaisu. Mutta onneksi osaan sanoa niille heräteostoksille ei. Siitä tulee hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän