Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksy, aikaa ostaa Aliexpressistä. Mitään turhaa krääsää en osta vaan kaikkea tarpellista

Vierailija
10.09.2019 |

Syksyllä ja talvella aikaa hengailla ostamassa Kiinasta. Postikulutkin mitättömät.

Muita?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole muuta kuin krääsää.

Vierailija
2/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse Wishiltä. 

Kyllä sieltä saa hyvälaatuisia kenkiä ja laukkuja, noin muunmuassa. Itse olen saanut laukuistani kehuja tuntemattomilta ihmisiltä ja kun kerron, mistä laukku on ostettu, reaktio on joka kerta aika hauska. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon halvempaa kuin Suomen hinnat. Vielä reilu vuosi aikaa tilata ilman turhia veroja.

Pitää ostaa jemmaan kaikkea tarpeellista.

ap.

Vierailija
4/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan itse Wishiltä. 

Kyllä sieltä saa hyvälaatuisia kenkiä ja laukkuja, noin muunmuassa. Itse olen saanut laukuistani kehuja tuntemattomilta ihmisiltä ja kun kerron, mistä laukku on ostettu, reaktio on joka kerta aika hauska. :) 

Olet ihana.

ap.

Vierailija
5/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaisitte sen verran Greta Thunbergia että jättäisitte turhan ostamisen.

:(

Vierailija
6/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittaisitte sen verran Greta Thunbergia että jättäisitte turhan ostamisen.

:(

What?

Outo!

Vierailija
7/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappeja tilailen pitkin syksyä ja talvea. Pakko ostaa kun halvalla saa.

Vierailija
8/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kilpailu että kuka tilaa enemmän paketteja?

Vierailija
9/54 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kaikki ei ole krääsää. Nyt ostin Volvon vetonupin suojuksen. Tuli Volvon paketeissa ja Volvon lapuilla. Ei ne sitä piraattiin edes jaksaisi tehdä. Erittäin laadukas ja veikkaan Volvon myyvän sitä samaa tuotetta ihan itse. Eri asia on vain hinta. Maksoin alle neljänneksen siitä mitä he pyytävät omassa liikkeessään.

Vierailija
10/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin mp:n äänenvaimentimeen db-killerin. Suomessa 60€, tuolta 7€ posteineen.

Vierailija
11/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ostan seksihepeneitä, joita somat Aasian neitoset kuvissa niin namusina esittelee. Jostain syystä eivät näytä samalta vaimon päällä. Pitäis varmaan antaa ne tyttöystävän käyttöön, jospa sitten...

Vierailija
12/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa mitaan, ostan mieluummin paikallisilta ja jos mahdollista, kivijalkakaupoista tai kirppareilta. Ostan vain tarpeeseen. Maksan joskus enemman, mutta katson sen "ymparistonsuojelurahaksi". 

Tuosta Volvon vetonupin suojuksesta tuli mieleen, viimeksi kun tarvitsin vetokoukkua autoon niin kavin ostamassa sen romuttamolta. Maksoi 50 euroa ja asensivat viela sen kaupan paalle paikoilleen. :) 

Muitakin auton osia kayn aina ensin metsastamassa romuttamoilta, ellei tarvitse olla uusia tyyliin sytytystulpat tai filtterit. 

Vierailija
13/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa vaikka mitä tarpeellista! Samaa tavaraa kuin täällä myydään moninkertaisella hinnalla.

Ostan usein jotain, mm. alusvaatteita. Kauniit, pehmeät, luonnonkuituiset pikkuhousut maksaa alle 2 euroa jne. Ostin kymmenen parin paketin, oli vielä halvempaa. Nyt ei lopu kesken niin kuin aina ennen.

Kuoret puhelimeen 3 e, samat saa Suomen nettikaupasta 20 € + toimituskulut...

Vierailija
14/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jemmaan" ja "kaikkea tarpeellista". Jep jep.

Vierailija
15/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän esim. alusvaatteita jonkin verran tarpeellisina. Ei köyhällä ole varaa ostaa muualta.

13

Vierailija
16/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan käsityötarvikkeita- ja materiaaleja Aliexpressiltä, Suomesta niitä ei nimittäin saa mistään paitsi ehkä jostain erikoisliikkeestä törkyhinnalla. Vertauskohtana yksi nappi Suomessa n. 2,5 euroa, Aliexpressillä samaan hintaan saa 20 nappia. Vaatteita tilaan joskus, samoja kuteita siellä näkyy myynnissä murto-osalla siitä mitä jossain paikallisissa trokarikaupoissa... 

Vierailija
17/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin autoon jäähdytysnesteen säiliön, merkkikohtainen varaosa. Säästin liki 200 euroa verrattuna Vehon hinnastoon.

Krääsää ostin viimeksi varmaan pari vuotta sitten. Muksulle harrastusaiheinen kaulakoru, maksoi alle euron ilman ketjua.

Vierailija
18/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan käsityötarvikkeita- ja materiaaleja Aliexpressiltä, Suomesta niitä ei nimittäin saa mistään paitsi ehkä jostain erikoisliikkeestä törkyhinnalla. Vertauskohtana yksi nappi Suomessa n. 2,5 euroa, Aliexpressillä samaan hintaan saa 20 nappia. Vaatteita tilaan joskus, samoja kuteita siellä näkyy myynnissä murto-osalla siitä mitä jossain paikallisissa trokarikaupoissa... 

Mahtaa olla melkoinen nappi, jos yksi kappale maksaa 2,5 euroa 🙄

Vierailija
19/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne viime syksyn "tarpeelliset" krääsät? Miksi joka syksy ja talvi tarvitsee uutta :D.

T. Samat kamppeet talvesta toiseen, vain rikkoutuessa/ominaisuuksien huonotessa vaihtoon.

Vierailija
20/54 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Aliexpress mihinkään lopu.  Nyt vain helpoin ostoerä on 150 euroa.  Me yrittäjät maksetaan ALV joka tapauksessa.  Nykyään maksetaan koko erä myynnin yhteydessä.  Nyt se tulee jakaantumaan kahteen osaan.

Yrittäjälle tämä on hyvä muutos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi