Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko lähteä yksin Tallinnaan vai enkö uskalla?

Vierailija
10.09.2019 |

Ystävätär joutui perumaan matkan omalta osaltaan. Minulla on Tallinnassa etukäteen varattu kasvohoito ja 1 yö hotellissa. Laivamatkat maksettu. En ole ikinä ollut missään reissussa yksin. Jotenkin pelottaa lähteä yksin. Toisaalta mietin, että sehän on vain Tallinna, jossa olen käynyt kerran tai kahdesti vuodessa viimeiset 10 vuotta. Onko siellä sitten kuitenkaan sen kummempaa liikkua yksin kadulla kuin vaikka Helsingissä, jossa käyn päivittäin töissä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla.

Vierailija
2/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Joskus on varsin rentouttavaa lähteä yksin reissuun. Pärjäät kyllä. Saat mennä oman mielesi mukaan, tehdä just mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan, kunhan ei ole tapana toikkaroida humalassa.

Vierailija
4/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan ja Helsingin turvallisuustasoilla tuskin on kauheasti eroa, Tallinnassa saattaa olla enemmän taskuvarkauksia yms. Itse kyllä lähtisin noudattaen perusturvallisuutta. Tallinna on kiva kaupunki ja tähän aikaan vuodesta parhaimmillaan :)

Vierailija
5/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollu jo viikko sit menossa

Vierailija
6/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et. Mieti nyt mitä muutkin ajattelee, jos siellä on yksin liikkuva ihminen matkalla? Nehän voi ajatella sitä yksinäiseksi!!

Vierailija
7/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymyskin. Miksi et uskaltaisi? Lasnamäelle en menisi yöllä kännissä mölyämään, mutta en kyllä menis mihinkään Kontulaankaan. Turvallista on. Käytä Bolt sovellusta kulkemiseen jos et jaksa kävellä.

Vierailija
8/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskallat. Nimimerkillä itsekkin yksin lähdössä Tallinnaan

Vierailija
9/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti lähteä kahdestaan ystävättäreni kanssa viikonlopuksi mökille. Olin odottanut sitä tosi paljon, kaipaisin vapaata viikonloppua perheestäni ja että saisin huolehtia vain itsestäni. Melko odotetusti ystäväni perui reissun.

Nyt mä täällä mietin, uskallanko mitenkään lähteä yksin mökille. Ihan umpimetsässä, yöt on sysipimeitä ja karhuhavaintojakin on lähiajoilta, naapureita ei kilometreihin.

Luulen, etten uskalla. Mutta rohkaisen sua kyllä lähtemään.

Laivat ja Tallinna on ihan turvalliset. Et juo itseäsi humalaan ja hillu kaupungilla yksin illalla, niin ei mitään hätää. Valoisalla kuljet ja illalla syö jossain hotellin lähellä ja nauti omasta ajastasi, kivaa siitä tulee!

Tallinnaan siis lähtisin yksin, mutta mökille en taida uskaltaa....

Vierailija
10/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kysymyskin. Miksi et uskaltaisi? Lasnamäelle en menisi yöllä kännissä mölyämään, mutta en kyllä menis mihinkään Kontulaankaan. Turvallista on. Käytä Bolt sovellusta kulkemiseen jos et jaksa kävellä.

"Mihinkään Kontulaankaan" oon asunut Kontulassa 9 vuotta, ikinä ei ole tarvinnut pelätä. Kun pysyy poissa väärästä seurasta niin ei ole mitään pelättävää.

Vierailija
11/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Helsingissä enemmän taskuvarkauksia. Tallinnassa ei pyöri romanian kerjäläisiä eikä taskuvarkausrinkejä eikä tosiaan näitä nuoria t-paikanhakijoita häirikäimäsdä. Turvallisemmaksi mä oloni siellä tunnen kuin steissillä.

Vierailija
12/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mihinkään Kontulaankaan" oon asunut Kontulassa 9 vuotta, ikinä ei ole tarvinnut pelätä. Kun pysyy poissa väärästä seurasta niin ei ole mitään pelättävää.

Ja mä Korsossa 20 vuotta, silti sama fiilis!

Vierailija
13/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde, Viro ja virolaiset on täyttä neukkumeininkiä, vievät vielä sulta sukkahousutkin jalasta!

Vierailija
14/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti lähteä kahdestaan ystävättäreni kanssa viikonlopuksi mökille. Olin odottanut sitä tosi paljon, kaipaisin vapaata viikonloppua perheestäni ja että saisin huolehtia vain itsestäni. Melko odotetusti ystäväni perui reissun.

Nyt mä täällä mietin, uskallanko mitenkään lähteä yksin mökille. Ihan umpimetsässä, yöt on sysipimeitä ja karhuhavaintojakin on lähiajoilta, naapureita ei kilometreihin.

Laivat ja Tallinna on ihan turvalliset. Et juo itseäsi humalaan ja hillu kaupungilla yksin illalla, niin ei mitään hätää. Valoisalla kuljet ja illalla syö jossain hotellin lähellä ja nauti omasta ajastasi, kivaa siitä tulee!

Miten voi olla? Et uskalla mennä Suomessa mökille yksin? Suomessa mökit on lähes autioilla paikoilla, jossa ei paljon ihmisiä liiku.

Vierailija
15/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et uskalla.

Vai uskallatko?

Vierailija
16/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä pelkäät?

Vierailija
17/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempaa kuin helsingissä

Vierailija
18/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Helsingissä enemmän taskuvarkauksia. Tallinnassa ei pyöri romanian kerjäläisiä eikä taskuvarkausrinkejä eikä tosiaan näitä nuoria t-paikanhakijoita häirikäimäsdä. Turvallisemmaksi mä oloni siellä tunnen kuin steissillä.

Tallinnassa pyörii ihan omat jengit. Ja mikä onkaan otollisempi ryöstökohde kun känninen suomalainen.

Vierailija
19/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä :). Reissaan kyllä ulkomailla yksin, mutta mökillä en uskalla olla yksin. En edes pelkää karhuja tms, mutta murhaajia. Täysin järjetön pelko, mutta silti...liikaa dekkareita ja murhia telkkarista?

Ap:lle sanon, että mene ihmeessä! Kivaa siitä tulee. Mutta kuten sanottu, älä hillu kännissä illalla kaupungilla. Sitä ei kannata tehdä oikeastaan missään muuallakaan. 

Vierailija
20/36 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähdet. Pidä hauskaa! Minusta yksin reissaaminen on välillä tosi kivaa, kun voi mennä sinne, mikä itseä eniten kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä