Miksi miehet haluaa keittiössä?
Jokainen mies jonka kanssa olen ollut suhteessa, on kiihottunut arkisissa tilanteissa, joissa kokkaan tai teen muita keittiöhommia.
Kertokaapas miehet mikä tää juttu on, miksi se niin kiihottaa? :)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaimo tiskaa ja minä tulen puristelemaan sen isoja raskaita rintoja ja suutelen kaulaa, vaimo tiskaa edelleen. sitten nostan hametta ja huomaan ettei ole alushousuja, työnnän kaljupäisen kostajan sisään ja alan työnnellä sisään ja ulos mutta häpykumpuuni kolahtaa jotakin, katon alaspäin ja näen tapin pään, ahaa sitä on jo aloitettu, elihuomaan että vaimo on huomioinut minuakin asentamalla tapin anukseensa runsaalla liukkarilla, jonkin aikaa työnneltyäni tunnen vaimon huokauksista että ei pane pahakseen kun irroittaudun ja vedän varovasti tapin pois ja työnnyn minulle varattuun tilaan, penis uppoaa nuljahtaen anukseen ja työntelen siään samalla näykkien kaulaa ja puristellen rintoja ja nipistellen nännejä. kun tunnen että lasti alkaa irrota niin että polvet notkahtaa lasken mälliä sisään säästeliäästi samalla ankarasti rinnoista puristellen.
näin meillä tiskaus sujuu yhteistyössä
Ei kuulosta kiihottavalta tuollainen että työnnetään vain muna sisään ilman esileikkiä. Sulta ehkä tuli mällit vaan mitenhän oli vaimosi orkun laita.
Vaikuttaa siltä, että vaimo ollut mehuissaan ja fiiliksissä jo ennen tiskaamisen aloitusta, ei kai tuo muuten tappia valmiiksi laittaisi? Esimerkillisen kekseliäs pariskunta, jos tuo kuvaus oli totta.
Todennäköisemmin jonkun runkun fantasia. Eikä mainitse mitään vaimon orkusta, fantasioi vain omasta kostajastaan ja mälleistään. Kuka nainen nyt tuon lajin miehestä kiihottuisi.
Esileikki on jees, mutta en ainakaan minä tarvitse aina esileikkiä ja yllättäviin pikapanoihin se ei mielestäni edes kuulu.
Nimenomaan sisään vaan, itse ainakin kiihotun jo rintojen puristetusta ja itse tilanteesta.
T: nainen