En saa elämästäni otetta :(
En saa nukuttua yöllä ja päivät menevät sumussa enkä pysty opiskella. Arki lapsen kanssa on selviytymistä ja alan jo näihin aikoihin odottaa viikonloppua, jolloin lapsi menee muutamaksi päiväksi isälleen. Olen jatkuvasti väsynyt.
Kommentit (14)
Vähän enemmän jos kerrot taustastasi, voidaan auttaa paremmin.
Käytätkö alkoholia? Minulla oli samanlaista kun käytin. En silloin tietenkään uskonut, että se voisi vaikuttaa. Kyse ei siis ollut mistään rapajuopottelusta, vaan iltaisin tissuttelusta pääasiassa.
Miksi erositte miehesi kanssa? Minkälainen mies on lapsesi isä eli ex miehesi? Kuvaile henkisesti ja myös hänen fyysinen ulkonäkö. Onko yhtään tatuointia esim? Käyttääkö alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi erositte miehesi kanssa? Minkälainen mies on lapsesi isä eli ex miehesi? Kuvaile henkisesti ja myös hänen fyysinen ulkonäkö. Onko yhtään tatuointia esim? Käyttääkö alkoholia?
Painu he****tiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu he****tiin
No tämä kertoo kaiken. Kiitos vastauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu he****tiin
Eiköhän sun kysymys kerro kaiken oleellisen siitä, miksi sulle ei kannata vastata järkevästi, hiton pelle
Vierailija kirjoitti:
Joko sarkasmia tai idiotismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu he****tiin
Eiköhän sun kysymys kerro kaiken oleellisen siitä, miksi sulle ei kannata vastata järkevästi, hiton pelle
No okei, muotoilen kysymyksen paremmin sitten. Miksi erositte ex miehesi kanssa? Minkälainen mies on lapsesi isä eli ex miehesi? Kuvaile henkisesti ex miestäsi ja myös hänen fyysistä ulkonäköä. Käyttikö hän mitään päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö alkoholia? Minulla oli samanlaista kun käytin. En silloin tietenkään uskonut, että se voisi vaikuttaa. Kyse ei siis ollut mistään rapajuopottelusta, vaan iltaisin tissuttelusta pääasiassa.
Mulla toisinpäin, eli olen selvinnyt tissuttelun avulla hengissä ja järjissäni, ja ilman saikkuja, tiloista joista en olisi muuten mitenkään selvinnyt esim. ilman pitkää burnout lomaa. Mutta itselääkitys kaljalla iltaisin auttoi jaksamaan.
Tarvisit kunnolla unta. Onko ketään keltä pyytää apua? Ehkä lääkäriltä saisi jotain unilääkkeitä? Verikokeetkin voisi olla hyvä ottaa jos vaikka jossain jotain häikkää.
Kuulostat AP ihan minulta. Minulla poika menee vaan joka toinen vkl isälleen ja silloin minä olen töissä. Vapaata ei ole ikinö ja illat pitäisi opiskella, kun olen saanut pojan nukkumaan ja kotityöt tehtyä, mutta silloin rojahdan sohvalle syömään herkkuja ja lihomaan entistäkin muodottomaksi massaksi.. :/
Miksi teette lapsia!!? Lapsiparat..
Vierailija kirjoitti:
Miksi teette lapsia!!? Lapsiparat..
painu he****tiin vol 2
Jotkut elämänvaiheet on tuollaisia. Ne täytyy vaan sinnitellä läpi päivä kerrallaan ja hetki kerrallaan. Ja toki jos ihan äärimmäisen pahaksi menee, voithan vaikka pitää saikkua siitä opiskelusta, hankkia apua tms. Itse olen kuitenkin useita jopa vuosien mittaisia tosi raskaita elämänvaiheita vaan saanut painettua läpi, kovalla sisulla ja pakolla. Ja sitten on lopulta helpottanut.