Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka lähdet töihin aamulla iloisena ja motivoituneena, mitä teet työksesi?

Vierailija
10.09.2019 |

Mikä ala motivoi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellivirkailija. Maailman paras työ! Huono palkka hieman harmittaa mutta kyllä sillä toimeen tulee...

Onko oikeasti? Ulkopuoliselle näyttäytyy pelkkänä tiskin takana seisoskelemisena.

Minäkin pidin sitä simppelinä työnä ennen ensimmäistä työharjoitteluani mutta pidän sitä vaativana työnä, käsittämätön määrä tekemistä, muistamista, omaksuttavaa, vastuuta... just sillä hetkellä kun sä tuut hotelliin ja katsot et siinä se respan täti vaa datailee.... mutta hällä on oikeasti 20 rautaa tulessa ja kokoajan joku keskeyttää hänen tekemisen. Mutta silti niin hauskaa työtä!

-se hotellivirkailija

Vierailija
22/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi. Työkaverit ja yleensäkin tunnelma työpaikalla ovat tosin työtehtäviä tärkeämpi tekijä motivaationi kannalta. Nyt teen mielenkiintoisempia tehtäviä kuin aiemmin, mutta esimiesten takia vaihdan paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen hoitajana eläinlääkäriasemalla.

Vierailija
24/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija (tekniikan alalla).

Työ tuo sisältöä elämääni. Tykkään kokea olevani hyödyllinen. Tekisin töitä, vaikka olisi lottovoittaja.

Tutkijan työ ei ole liian hetkistä. Saan tehdä työni perusteellisesti, olen pieni perfektionisti.

Saan työn kautta myös hieman sosiaalisia suhteita, joita kuitenkin kaipaan, vaikka muuten olenkin introvertti.

Vierailija
25/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti apteekissa. Tosin nyt opiskelen proviisoriksi, saapa nähdä miten sitten esimiehenä vastaava työpaikka... 😊

Sukulaiseni on farmaseutti. Hän ei suosittele alaa.

No eihän sitä ainakaan palkan tai etenemismahdollisuuksien perusteella voikaan suositella, ja toki se iloisuus riippuu hirveästi työpaikasta.

Itselläni on ihanat työkaverit ja pääsääntöisesti mukavia asiakkaita. Pidän ihmisten auttamisesta. Ja siitä, että työt jää töihin, ei tarvii kotona murehtia. Vuorotyössä on myös se hyvä puoli, että jos itse on vaikka sairaana, joku toinen hoitaa sen vuoron, työt eivät odota kasaantuneena omalla pöydällä kun palaa takaisin.

Kaikessa puolensa ja puolensa... pienten lasten äitinä vuorotyötä katsoi lähinnä negatiivisesti. Nyt lapset alkaa olla yläasteikäisiä, niin se on sinällään ihan sama, jopa joskus voi olla positiivistakin.

Vierailija
26/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkija (tekniikan alalla).

Työ tuo sisältöä elämääni. Tykkään kokea olevani hyödyllinen. Tekisin töitä, vaikka olisi lottovoittaja.

Tutkijan työ ei ole liian hetkistä. Saan tehdä työni perusteellisesti, olen pieni perfektionisti.

Saan työn kautta myös hieman sosiaalisia suhteita, joita kuitenkin kaipaan, vaikka muuten olenkin introvertti.

Mulla sama! Tosin olen luonnontieteellisellä alalla. Pääsen leikkimään miljoonien hintaisilla leluilla, teen jänniä kokeita, mittauksia ja analyyseja, ja sitten mietiskelen mitä tulokset tarkoittavat. Välillä on vaikea olla ajattelematta työasioita, mutta yritän pitää vapaa-ajan erillään töistä, sillä olen huomannut että liian maaninen aivotyö ei ole pitemmän päälle hyväksi.

Vierailija
27/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehden toimittaja :) Rakastan työtäni!

Vierailija
28/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilatyö, rakastan sitä. Monta työtä ja alaa on koettu, olen ollut sosiaalialalla, valtion virassa, matkailualan töissä, etc. Mutta kahvilatyöhön rakastuin.

Vierailija
29/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana pätkätöitä, vakituiseen työpaikkaan menee aina ilolla. Työttömyys opetti myös arvostamaan sitä, että on työ mihin palata loman jälkeen. Työkaverit ovat myös tosi kivoja.

Vierailija
30/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten toimintaterapeutti

Työ on aika ajoin raskasta, mutta niin palkitsevaa. Monet hyvinkin vaikeat lapset  kehittyvät aivan silmissä ja tunnen itseni ihmeidentekijäksi .)

Voisikohan tuohon vaihtaa sairaanhoitajasta? Onko vuorotyö?

Totta kai alaa voi vaihtaa. Mutta toimintaterapeuteilla on ihan oma koulutuksensa. Ei siirrytä mitenkään sairaanhoitajasta toimintaterapeutuksi. Koulutuksessa hyvinkin voi saada kyllä joiltain opintojaksoilta hyvitystä, jos on sairaanhoitaja. Kysy asiaa! 

Minulla on oma praktiikka, joten ei ole vuorotyö. Sairaaloissa tehdään myös iltavuoroa niille, jotka eivät perustyöaikana pääse. Mutta nämä ovat itse sovittavissa, joten ei mikään varsinainen vuorotyö. 

Vierailija
31/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija täällä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän