Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka lähdet töihin aamulla iloisena ja motivoituneena, mitä teet työksesi?

Vierailija
10.09.2019 |

Mikä ala motivoi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen elokuvissa, tv-sarjoissa jne. järjestäjän tehtävissä. Lähden aina töihin innolla, jokainen päivä on erilainen. Valitettavasti kuitenkin työ on keikkaluontoista, ja on vähän sattumankauppaa mihinkä tuotantoon työllistyt. 

Vierailija
2/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivirkailija. Maailman paras työ! Huono palkka hieman harmittaa mutta kyllä sillä toimeen tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuiston laitekuski 🎢🎡🎠

Vierailija
4/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin päiväkodissa ope. Ihanaa puuhaa. Palkka vaan oli surkea.

Vierailija
5/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenpsykiatri. Useimmiten erittäin motivoitunut, joskus iloinen, mutta joskus kyllä jo väsyttääkin. Eläkeikäkin kumminkin jo lähellä.

Vierailija
6/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaishoitaja jo 20 v. Aina yhtä ihanaa ja palkitsevaa.

Vierailija
7/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja. Stressitön työpaikka, keikkaduuni.

Vierailija
8/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-arkkitehti ja koodari. 

Vierailija
9/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaishoitaja jo 20 v. Aina yhtä ihanaa ja palkitsevaa.

Tämä kiinnostaisi. Opiskelen sairaanhoitajaksi, mutta en ole varma, onko se kuitenkaan minun alani. Millaista on luontaishoitajan työ?

Vierailija
10/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari

Vierailija
11/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellivirkailija. Maailman paras työ! Huono palkka hieman harmittaa mutta kyllä sillä toimeen tulee...

Onko oikeasti? Ulkopuoliselle näyttäytyy pelkkänä tiskin takana seisoskelemisena.

Vierailija
12/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu, että yli kolmekymppistä ei alalle enää palkattaisi, vaikka opiskelisi tutkinnon. Onko totta?

Vierailija
13/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen elokuvissa, tv-sarjoissa jne. järjestäjän tehtävissä. Lähden aina töihin innolla, jokainen päivä on erilainen. Valitettavasti kuitenkin työ on keikkaluontoista, ja on vähän sattumankauppaa mihinkä tuotantoon työllistyt. 

Valitettavasti ei ole omalla paikkakunnalla pahemmin noita töitä.

Vierailija
14/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten toimintaterapeutti

Työ on aika ajoin raskasta, mutta niin palkitsevaa. Monet hyvinkin vaikeat lapset  kehittyvät aivan silmissä ja tunnen itseni ihmeidentekijäksi .)

Vierailija
15/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu, että yli kolmekymppistä ei alalle enää palkattaisi, vaikka opiskelisi tutkinnon. Onko totta?

Ei minusta ihan noin nuorena mene raja. Neljäkymmentä on kyllä sellainen, että valitettavasti vastavalmistunut ilman työkokemusta + ikä tekee sen, että on aika epätodennäköistä työllistyä. Kyllähän tällä alalla ikära5ismi on pahempaa kuin useimmilla muilla aloilla: nuoria suositaan kovasti ja meilläkin firmassa jatkuvasti juniorirekrykampanjat pyörii ja YT:issä vanhoja ulos.

Vierailija
16/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ihan noin nuorena mene raja. Neljäkymmentä on kyllä sellainen, että valitettavasti vastavalmistunut ilman työkokemusta + ikä tekee sen, että on aika epätodennäköistä työllistyä. Kyllähän tällä alalla ikära5ismi on pahempaa kuin useimmilla muilla aloilla: nuoria suositaan kovasti ja meilläkin firmassa jatkuvasti juniorirekrykampanjat pyörii ja YT:issä vanhoja ulos.

Olisin yli 40v, kun valmistuisin. Ei sitten sille alalle.

Vierailija
17/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti apteekissa. Tosin nyt opiskelen proviisoriksi, saapa nähdä miten sitten esimiehenä vastaava työpaikka... 😊

Vierailija
18/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten toimintaterapeutti

Työ on aika ajoin raskasta, mutta niin palkitsevaa. Monet hyvinkin vaikeat lapset  kehittyvät aivan silmissä ja tunnen itseni ihmeidentekijäksi .)

Voisikohan tuohon vaihtaa sairaanhoitajasta? Onko vuorotyö?

Vierailija
19/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutti apteekissa. Tosin nyt opiskelen proviisoriksi, saapa nähdä miten sitten esimiehenä vastaava työpaikka... 😊

Sukulaiseni on farmaseutti. Hän ei suosittele alaa.

Vierailija
20/31 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä työtä tekee. Työtoveriinsa ihastuneet menee aina töihin kepein askelin, iloinen hymy huulilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi