Mistä voi 34-vuotias mies löytää normaalin ja järkevän LAPSETTOMAN naisen
Tuntuu että kaikki kolmenkympin korville ehtineet lapsettomat sinkkunaiset ovat viallisia tavalla tai toisella...Todella surkea tarjonta deittimarkkinoilla, ainakin pk-seudulla
Onko minulla vain ollut huonoa tuuria, vai olenko auttamattoman myöhässä liikkeellä?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin etsimisen jo 23-vuotiaana. Nyt olenkin ollut naimisissa upean naisen kanssa jo yli 15-vuotta ja lapsiakin löytyy.
Olet liian hidas ja epäonnistuit ap.
Et enää tuskin löydä tasa-arvoista ja älykästä suhdetta. Saat jonkun pikkupimun jonka järki käy ihan erilaisella tasolla kuin sinulla käy.
Sellainen käy pidemmän päälle pitkästyttäväksi, ellet ole sitten ihan tylsämielinen noin muutenkin.
Kyllä normaali mies aloittaa kumppanin etsinnän jo varhain, koska aikainen lintu madon nappaa.
Luuserit jää toiseksi hehe hehe.
Aikoinaan kaadoin paljon miehiä painissa ja voitin muut. Siksi minä olen yhteiskunnallisessa asemassa nyt korkeammalla kuin ap:n kaltaiset kumppania hätäisesti etsivät ovat. Eihän heillä ole edes jälkeläisiäkään ja minulla on. Se tekee minusta yhteiskunnallisessa asteikossa korkea-arvoisemman kuin ap on.
Toivon onnea etsintään he hehe
T: Mies 42
Hehe hehe mokomakin menestyjä. Kuulostat juuri sellaiselta ihme tissiposkelta jolla pyyhitään lattioita.
Kyllä mä perheen uroksena ja lähialueen esimerkkinä olen se joka pyyhkii lattioita ja ilman pyytämättä. Osaan siivota jälkeni ja olen kunnollinen tyyppi.
Armeija käyty ja natsat löytyy. Olen sellainen tyyppi joka sanelee muille miten tehdään.
Sellainen lähikamppailua osaava insinöörimies.
Mä oon se joka voittaa muut painissa. Alistan jokaisen uroksen joka lähestyy perhettäni. Suojelen välittömästi naapurustoa uhkaavilta möykyiltä.
Kyllä teissä jotain epäilyttävää on jos ette ole löytäneet itsellenne vaimoa tai työpaikkaa.
Näin on! Parhaat valitaan päältä!
T: Omansa jo löytänyt
Etsiikö ap siis vapaaehtoisesti lapsetonta? Vai naista, jolla ei vielä ole lapsia, mutta voisi niitä alkaa tehtailla? Kaveripiirissäni vapaaehtoisia lapsettomia kolmekymppisiä on reilustikin, mutta olemme harmi kyllä kaikki parisuhteessa, joten en voi alkaa sokkotreffejä järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin etsimisen jo 23-vuotiaana. Nyt olenkin ollut naimisissa upean naisen kanssa jo yli 15-vuotta ja lapsiakin löytyy.
Et enää tuskin löydä tasa-arvoista ja älykästä suhdetta. Saat jonkun pikkupimun jonka järki käy ihan erilaisella tasolla kuin sinulla käy.
Sellainen käy pidemmän päälle pitkästyttäväksi, ellet ole sitten ihan tylsämielinen noin muutenkin.
Kyllä normaali mies aloittaa kumppanin etsinnän jo varhain, koska aikainen lintu madon nappaa.
Aikoinaan kaadoin paljon miehiä painissa ja voitin muut. Siksi minä olen yhteiskunnallisessa asemassa nyt korkeammalla kuin ap:n kaltaiset kumppania hätäisesti etsivät ovat. Eihän heillä ole edes jälkeläisiäkään ja minulla on. Se tekee minusta yhteiskunnallisessa asteikossa korkea-arvoisemman kuin ap on.
Hehe hehe mokomakin menestyjä. Kuulostat juuri sellaiselta ihme tissiposkelta jolla pyyhitään lattioita.
Kyllä mä perheen uroksena ja lähialueen esimerkkinä olen se joka pyyhkii lattioita ja ilman pyytämättä. Osaan siivota jälkeni ja olen kunnollinen tyyppi.
Armeija käyty ja natsat löytyy. Olen sellainen tyyppi joka sanelee muille miten tehdään.
Sellainen lähikamppailua osaava insinöörimies.
Mä oon se joka voittaa muut painissa. Alistan jokaisen uroksen joka lähestyy perhettäni. Suojelen välittömästi naapurustoa uhkaavilta möykyiltä.
Kyllä teissä jotain epäilyttävää on jos ette ole löytäneet itsellenne vaimoa tai työpaikkaa.
Näin on! Parhaat valitaan päältä!
T: Omansa jo löytänyt
Keskustahenkiset ahkerat insinöörimäiset miehet valitaan aina ensiksi.
Ovat usein avoimia armeijan suhteen ja eivät peittele että natsat löytyy ja on työt ja ajoneuvo.
Ovat valmiita pakkauksia. Ovat sinkkuvuosinaan valmistelleet omaa "arvoaan", että kelpaavat neidolle.
Ei siinä tarvitse kuin naisen sanoa että kyllä.
Sitten löytyy näitä ihme jannuja, jotka odottavat valmista lounasta.
Eivät ole välttämättä työelämässä, ei löydy ajoneuvoa, ei löydy omaisuutta ja ei etenkään ole armeijaakaan käytynä.
Mitä nainen miettii tälläisestä miehestä?
Että jotain vikaa sellaisessa on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nämä löytämäsi naiset sitten ovat viallisia?
Sairaalloinen ylipaino, päihteet, tyhmyys, rumuus, ilkeys, juntteus, kämppä kuin kaatopaikka, hygienia, wt, elämänkoulu, pilvilinnat, prinsessasyndrooma, 8 koiraa ja 6 kissaa, miesviha, katkeroituminen, ei yli exästä
Minulla ei ole mitään näistä ja olen lapseton vielä 41-vuotiaanakin. Minussa vain on se "vika" että en halua niitä lapsia sinunkaan kanssasi (no okei, ja vähän nuorikin olet minulle, vaikka minua välillä luullaankin 10 vuotta nuoremmaksi).
Mistäs löytyisi mies jolla ei ole pakonomaista tarvetta jatkaa sukuaan?
Kyllä. Parhaat miehet ovat insinöörishenkisiä ja natsatkin löytyy. Sellaisille vedän kättä lippaan ja kotona kantapäät yhdessä käteen. Heidän jälkikasvunsakin on niin hienoa, partiot ja lasketteluleirit käytynä. En varmaan koskaan pääse samalle tasolle vaikka kuinka yrittäisin. Joten turha kai edes yrittää.
Aasiasta, tarkemmin sanottuna Japanista, Etelä-Koreasta, Singaporesta ja Hong Kongista esimerkiksi. Noissa on maailman pienimmät hedelmällisyysluvut, joten varmasti löytyy paljon lapsettomia naisia. Etelä-Koreassa hedelmällisyysluku on jo alle yhden, koska siellä naiset eivät halua lapsia, kun lastensaanti tarkoittaa käytännössä sitä, että työuran saa unohtaa kokonaan, kun asemat työmarkkinoilla vaikeutuvat selvästi. Japanissa taas löytyy vaikka kuinka paljon kolmekymppisiä naisia, jotka eivät ole vielä kertaakaan harrastaneet edes seksiä, eli ovat siis neitsyitä, koskemattomia! Eikö sellainen ole monen miehen unelma?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kulutat rahasi perheleikkeihin ja tuloksena voi hyvin jossain vaiheessa olla ero vaimosta ja lapset lähtee vaimon mukaan. Olet sitten joku viikonloppuisä tai sellainen, joka näkee lapsiaan muutaman kerran vuodessa. Minä taas lapsettomana miehenä voin rahoillani hankkia vaikka puolen miljoonan Ferrarin, ei tarvitse tyytyä johonkin 500 euron ruosteiseen amisrotiskoon. Lisäksi voin sijoittaa säästyneitä rahojani, jolloin elelen eläkepäivilläni leppoisasti, kun sinä taistelet alle tonnin takuueläkkeellä ja laskeskelet, riittääkö rahat lääkkeisiin yms. He he he!
-Menestynyt mies
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Tosin olen vela enkä niinkään tahattomasti lapseton. Työpaikka löytyy ja äö:kin on reilusti yli sadan. En myöskään juo tai polta. Ai niin, olenkin jo naimisissa vastaavanlaisen lapsettoman miehen kanssa.
Iskurissa tuntui yhdessä vaiheessa olevan aika paljon lapsettomia miehiä/naisia, mutta ovat saattaneet sittemmin siirtyä tinderiin tai muuttua varatuiksi.
ÄÖ yli sadan, äo 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vaan myöhässä. Jos jostain onnistut saamaan 20-30v naisen, niin silloin on ihan hyvät saumat lapsettomuuteen. Aika monella päälle 25v naisellakin tuntuu lapsia jo olevan, joten ikäisellänikin miehellä alkaa olla kiire löytää lapseton nainen jos sellaisen haluaa. Sitä en sitten tiedä mistä noita täysjärkisiä naisia löytää, tuskin ainakaan netistä tai baareista.
Terveisin Naispelko26
Kokemuksen ääni...
Joo, on tullut netissä kaikenmaailman deittisysteemeissä pyörittyä sen verran paljon, että tuollaisia toteamuksia on tullut tehtyä, että siinä kolmenkympin tietämillä naisilla alkaa olla lapsia. Kai sitä voi halutessaan kokemukseksi sanoa. Ja sen mitä olen lukenut ja juttuja kuullut, niin baarista löytyy kyllä seuraa mahdollisesti illaksi tai kahdeksi, mutta mitään elämän kestävää rakkautta sieltä harvempi taitaa löytää. Voi korjata väitteen vääräksi, mutta palstalla olen naisten kirjoittamana saman lukenut useaan otteeseen.
Terveisin Naispelko26
Täällä olisi yksi, ei löydy yhtäkään mainitsemaasi "vikaa". Tosin en siedä mieheltä haukkumista tai huonoa käytöstä, joten ei varmaan oltaisi kovin hyvä pari.
No, näin lapsettomana (mutta lapsia haluavana) naisena tuntuu ettei lapsettomia kolmekymppisiä miehiä ole olemassakaan. Ne joilla on jo lapsia ovat kyllä sitoutumiskykyisiä mutta sitten joutuu osaksi uusioperhehelvettiä ja lapsethan niissä kuvioissa aina eniten kärsivät. Ja sitten jos löytää jonkun lapsettoman miehen niin kyseessä on joko täysi peräkammarinpoika tai sitten kukasta kukkaan lentelijä enkä halua mitään lorttokullia, anteeksi nyt vaan.
Haluan miehen jolla on samanlaiset arvot ja tämä myös on haasteellista, miehissä on yllättävän paljon piilop e r s u j a.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee naisesta "viallisen"? Eikö sinussa ole mitään vikoja? Viallinen on aika vahva sana, enkä itse haluaisi olla sellaisen miehen kanssa joka selittää miten kaikki ympärillä olevat naiset on jotenkin viallisia. Minkä ikäistä seuraa etsit? Olethan ottanut huomioon sen, ettei sinusta välttämättä ne 18-20 -vuotiaat kiinnostu? Eikä edes 25-vuotiaat?
Minä olin vuosikausia sinkku mutta löysin viime syksynä sinun ikäisesi miehen. Hän hyväksyy myös "viallisuuteni" eli sen etten ole kaunein, seksikkäin tai leppoisin nainen ja että minulla on ollut mielenterveyden kanssa hankaluuksia. Kohtasimme yhteisen harrastuksen kautta ja puolivahingossa. Ystävystyimme luontevasti kun meillä oli harrastuksesta sama kotimatka. Ihmiset tuntuvat vähättelevän harrastusten merkitystä nykypäivänä ja monen mielestä se on aikansa elänyt tapa löytää uusia tuttavuuksia. Toki harrastusta ei kannata aloittaa kieli pitkällä ja naiset mielessä. Sellainen näkyy läpi ja on harvan mielestä miellyttävää.
t. N27
Veikkaan, että viallisella tarkoitetaan sussuilua tai mt-ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Haet vaikka Ukrainasta
Itäeurooppalaisessa kulttuurissa on kylläkin voimakkaana piirteenä sekä päästä avioliittoon että saada lapset nuorena, joten sen vuoksi esim. Ukrainan ja Venäjän kaltaiset maat eivät välttämättä ole parhaita, jos lapsettomia naisia etsii.
Mutta mainitsin muutamaa viestiä aikaisemmin, että Aasian maista mm. Japanissa, Etelä-Koreassa, Singaporessa ja itsehallintoalue Hong Kongissa on hyvin pienet hedelmällisyysluvut, joten sieltä lapsettomia naisia voi hyvinkin löytyä. Etelä-Koreassa monet naiset eivät halua lapsia lainkaan, koska naisen työura on siellä hyvin pitkälle mennyttä lastensaannin myötä. Japanissa taas monet eivät ole kolmeenkymppiin mennessä harrastaneet vielä kertaakaan seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
No, näin lapsettomana (mutta lapsia haluavana) naisena tuntuu ettei lapsettomia kolmekymppisiä miehiä ole olemassakaan. Ne joilla on jo lapsia ovat kyllä sitoutumiskykyisiä mutta sitten joutuu osaksi uusioperhehelvettiä ja lapsethan niissä kuvioissa aina eniten kärsivät. Ja sitten jos löytää jonkun lapsettoman miehen niin kyseessä on joko täysi peräkammarinpoika tai sitten kukasta kukkaan lentelijä enkä halua mitään lorttokullia, anteeksi nyt vaan.
Haluan miehen jolla on samanlaiset arvot ja tämä myös on haasteellista, miehissä on yllättävän paljon piilop e r s u j a.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201804092200865176
"Tällä hetkellä 20-29-vuotiaista miehistä melkein 87 prosenttia on vailla lasta. Luvut ovat korkeita myös tästä seuraavissa ikäluokissa."
No, ehkä sä olet sitten tavannut vain sitä n. 13% lapsia saaneiden joukkoa.
Paljon on vapaana. Ja kyllä fiksujakin ja kauniita yksilöitä. Jos haluaa saada yli 30v yksilön useampi on aviossa käynyt vaikka lasta ei olisikaan.
Mutta noi kakkosen kierroksen tapaukset on parempiakin puoliso materiaalina. Osaavat elää parisuhteessa jne.
Ja ei todellakaan kaikkia vaihdeta sen takia että olisi huonoja, vaan exät ovat saattaneet ihastua johonkin toiseen ja lähteä sen matkaan (tai sitten pettäneet ja suhde päättynyt). Eikä edelleenkään se vaihto toiseen kumppaniin tee jätetystä huonoa.
Ps. Valitettavasti noita vapaita yksilöitä on vaikea löytää. Kun kaikki ei jaksa vaivautua deitti palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet vaikka Ukrainasta
Itäeurooppalaisessa kulttuurissa on kylläkin voimakkaana piirteenä sekä päästä avioliittoon että saada lapset nuorena, joten sen vuoksi esim. Ukrainan ja Venäjän kaltaiset maat eivät välttämättä ole parhaita, jos lapsettomia naisia etsii.
Mutta mainitsin muutamaa viestiä aikaisemmin, että Aasian maista mm. Japanissa, Etelä-Koreassa, Singaporessa ja itsehallintoalue Hong Kongissa on hyvin pienet hedelmällisyysluvut, joten sieltä lapsettomia naisia voi hyvinkin löytyä. Etelä-Koreassa monet naiset eivät halua lapsia lainkaan, koska naisen työura on siellä hyvin pitkälle mennyttä lastensaannin myötä. Japanissa taas monet eivät ole kolmeenkymppiin mennessä harrastaneet vielä kertaakaan seksiäkään.
Osa Aasian alueella olevista naisista haluaisi löytää miehen joka kuitenkin olisi valmis ottamaan taloudellisen vetovastuun. Tosi moni on tuolla suunnilla uupunut pitkien työpäivien jälkeen eikä kyse ole pelkästään siitä etteikö niitä lapsia haluttaisi vaan pikemminkin päinvastoin. Työurat vain ovat omalta osaltaan estämässä perheen perustamista joten, en nyt täysin lähtisi sen takia Aasiasta etsimään itselleni morsianta. Siellä kun jo sukukin olettaa tulevan kumppanin olevan töissä sekä kykenevän tarvittaessa ottamaan taloudellisen vetovastuun omasta perheestään.
Velaus on pikemminkin länsimaiden juttu, koska täällä ei ole sukua hiillostamassa perheen perustamiseen. Suomessahan tuntuu olevan hiljalleen kasvava vähemmistö näitä veloja jonka takia ihmettelen minkä takia tuota pitäisi lähteä merta edemmäs kalaan?
Idea varmaan oii että ap voisi jopa haluta lapsen naisen kanssa, mutta ei halua ottaa muiden miesten kersoja kontolleen.
Vastaus siis 64:lle
Täällä yksi! Mutta olen 43v, haittaako?